לפני שהגעת הצלחנו כמעט לאהוב עד כאב 1

07/03/2017 617 צפיות אין תגובות

נקודמת מבט פריאל:
״הגעתי הביתה״ צעקתי לחלל ריק ובית נקי. הבית שלי.
החלטתי להתקשר לשחר וגל כדי להזמין אותן לבריכה וכמובן שהן באות!

#שחר צפריר-
חברה של פריאל. בעלת עיניים כחולות, הגמדה בחבורה שיער חום ארוך וחלק, היא מהבנות שכל הבנות היו רוצות להיות, מבחינה לימודית ממוצעת כמו פריאל.

#גל בן-זריה:
חברה של פריאל. היא זאת שיש לה ראש קל-דעת במילים עדינות וכשהיא בלי פריאל וגל היא מאבדת את הראש ולא מתנהגת הכי בהתאם, מזל שיש אותן כדי לשמור עליה ולהיות שם בשבילה. יופי ממוצע, שיער קצר בצבע חום, עיניים חומות, מטר 58. מבחינה לימודית היא החלשה בחבורה אבל רוצה להצליח, מאמינה בכל משפטי האהבה.

״אהובות שלי״ צעקתי כשראיתי אותן והן קפצו עליי כאילו לא התראינו מאה שנה. ״יפה שלי התגעגענו מזה, מזה כל שנייה את בחו״ל ??״ אנחנו בתקופת החופש הגדול והמשפחה שלי בלשון המעטה אוהבים לטוס והרבה !! לא אוהבים להשתעמם בארץ. ״ אני לא אנטוש אתכן יותר מבטיחה, עוד שבוע תתחיל השנה החדשה, כיתה י׳ אז אין לי לאן לברוח לצערי״. ״טוב אם אתן לא רוצות להתחיל את היום הראשון בשנה הראשונה שלנו בתיכון עם צבע כמו של הקיר בואו כבר להשתזף״ שחר אמרה ומשכה אותנו לבחוץ בכוח ״ברור שאנחנו משתזפות עכשיו איך הבנים יסתכלו עלינו ?״ גל הוסיפה אחריה. ״אפשר לחשוב שיש שם חתיכים״ הייתי חייבת להעיר את זה שלא יפתחו ציפיות והתאכזבו. ״למה פריאל חיים שלי את חייבת להיות באסנית למה?״ גל שאלה בנואשות ״כגודל הציפיות גודל האכזבות אחותי״ אמרתי וקפצתי לבריכה, כשהוצאתי את הראש שמעתי את אחי צועק ״כגודל הציפיות גודל המיטות אוחתי״ הבנות צחקו ״גודל הכריות אם כבר אידיוט״ ואז ראיתי שהוא היה עם אלירן ולירון.

#אלירן חיון:
חבר של אליאור. חתיך כמובן, שונא שעושים ממנו טיפש, שיער שטני, גבוה, עיניים ירוקות. חתיך טיפוסי. מחפש אהבה אבל לא בנוי לקשר רציני כרגע (פיצול אישיות בקטע מפחיד) אף פעם לא תמצאו אותו מדבר ברצינות, הומוריסטי כזה.

#לירון עמר:
חתיך טיפוסי, שיער שחור, עיניים חומות- נשמע אחד רגיל אבל כשתראו אותו אתם תזילו ריר. יודע שגל בקטע שלו, אבל משאיר את הקשר איתה קפוא. הוא אף פעם לא יודע מה הוא מרגיש, מה הוא רוצה ומה נכון לו כרגע. פריאל היא כמו אחותו הקטנה.

״ מה פריאל, אנחנו לא מספיק חתיכים?״ שאלו אלירן ולירון. ״לא מספיק בשבילי״ עניתי והוצאתי לשון. איך שיצאתי כמובן שהמציקים האלה דחפו אותי חזרה לבריכה, אבל לא הייתי פראיירית ומשכתי אחד מהם איתי, כשהוצאתי את הראש ראיתי שזה אלירן, אולי הוא כן חתיך? בהיתי בו לכמה רגעים והוא בי ״ בשביל אחותי רק אני חתיך״ אליאור יצא משום מקום עם בגד-ים ובלי חולצה כדי להבליט את הקוביות שלו ״מה שנכון נכון״ אמרתי ושחיתי אל המדרגות משאירה את אלירן מאחור, מסתכלת על אליאור ורואה אותו שותה בירה והולך בגאווה, כנראה בגלל מה שאמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך