לפני 500 שנה- פרק 11

18/10/2012 828 צפיות 5 תגובות

תזכורת מהפרקים הקודמים-
[אבלין באלסמרה]
המשכנו בדרכנו לתוך סבך עצים.
"על תחששי לעבור. זה קסום." בלו- דרם משך בידי והעביר אותי את המחסום.
דרקונית כחולה נעמדה מולי. היא הבטיה בי בעיינים מרתקות.
'את מוצאת חן בעיני.' נשמע קול בראש שלי, 'אני סאפירה. הדרקונית שמולך. ככה אני מדברת, דרך מוחך. את תלמדי להשיב לי.' מגעה נעלם ואריה הביטה בי בסיפוק, "את מוצאת חן בעיניה. אולי את תהיה רוכבת דרקונים. אני רוצה להכיר לך את אראגון." היא הובילה אותי לתוך בית- עץ יפיפה.
[היא נראת אחרת..]

פרק 11-
אריה הובילה אותי לתוך בי תעץ יפיפה, "מי זה אראגון?" שאלתי. למי קוראים 'אראגון'?!
"אראגון הוא רוכב הדרקונים האחרון שנותר. אנחנו מקווים שהדרקונים יבחרו בעוד אלף. את תעברי בדיקות עוד יומיים." אריה השיבה ודפקה על דלת חומה שדרקון יפיפה מגולף בה.
"מי זה שם?" נשמע קול גברי משהו.
"תפתח אראגון. זאת אריה. ואלפית חדשה, אני רוצה שתברך אותה." אמרה אריה.
הדלת נפתחה ומולי נעמד גבר. הוא היה נאה, אני לא יכולה להכחיש.
שיערו בלונדיני, אפיו סולד, שפתיו עבות, עורו שחום, עיניו כחולות כמו צבעה של הדרקונית 'סאפירה', על ידו הימנית נח סימן כסוף בצורת אליפסה, גופו היה שרירי והוא היה לבוש במכנס עור, נדן חרב, קשת בידו ואשפת חצים נחה על כתפיו.
"סליחה, התאמנתי." אמר ארגון והביט בי בשובבות, "מי את?" הוא חייך.
"אני אבלין. אני אלפית חדשה." חייכתי.
"סאפירה מחבבת אותה." אריה אמרה.
ארשת רצינות נרקמה על פניו, "מה? הו, היכנסי אבלין. אריה, תישארי בחוץ." הוא אמר והכניס אותי.
"אני רוכב דרקונים. סאפירה היא הדרקונית שלי. את יודעת מה זה אומר 'רוכב-דרקונים'?" אראגון שאל.
"כן. יש לכם, הרוכבים, קשרים עם הדרקונים שלכם. הם חיים בביצה, לפי צבעם, עד שהרוכב המיועד להם נוגע בה. בזמן שהדרקון בוקע, בנגיעה הראשונה שלהם, נוצר הסימן הכסוף, 'גאדווי אינסה'. זה הסימן שמאפיין את הרוכבים. המילה 'גאדווי אינסה' זה 'יד כסף' בשפה העתיקה, שפת האלפים." אני לא יודעת איך אני יודעת על זה. מוזר.
אראגון חייך בסיפוק, "נימקת על זה יותר ממה שהיו אומרים לך. מי אמר לך את זה?" הוא שאל,
"אף-אחד." אמרתי מיד, הרגשתי, שאני יכולה לסמוך עליו.
"אממ.. אוקיי." הוא אמר. אראגון פשט את הכפפה שלו, נעמד מאחורי וכופף את ידו לגבי.
הוא התחיל לפזם, " אינה וארדי שיסא אנדרלונדי אינסטגרום גדיל למשן אינד ואאיס…" אלו מילים בשפה העתיקה! הוא מכשף אותי..

כאשר אראגון סיים שאלתי אותו, "מה עשית לי?"
"אני בירכתי אותך. אני צריך עוד רוכב דרקונים להכשיר." הוא חייך שוב.
"תודה." אמרתי ויצאתי מדלתו. אראגון יצא אחרי.
"אריה, אני אמשיך מכאן. תודה." הוא אמר והתחיל להסתובב איתי ברחבי אלסמרה.


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

18/10/2012 12:26

תמשיכי מהר ותאריכי את הפרקק!

18/10/2012 13:13

תמשיכי

18/10/2012 21:35

אז אני התחלתי לקרוא את הסדרה ולא הפסקתי.אני מכור!!!!!!!!!1תמשיכי!

18/10/2012 22:53

תמשיכיייי

19/10/2012 12:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך