דפני ❤️
אנונימית מוסרת לכם שהיא מתרגשת מכל התגובות, גם אני. תודה על התמיכה בננות (:

לצרוח את השתיקה – 12

דפני ❤️ 05/06/2014 1182 צפיות 9 תגובות
אנונימית מוסרת לכם שהיא מתרגשת מכל התגובות, גם אני. תודה על התמיכה בננות (:

לצרוח את השתיקה -12
*נקודת מבט ג'וי*
ישבתי שם, בבר היחידי שבאזור.הוא היה מרחק נגיעה מהמוסד וכל שהיה צריך היה לעבור את היער. ובכל זאת, זאת הייתה הפעם היחידה שבה מצאתי את עצמי בבר, שתוייה.
"אז מה פרח כמוך עושה במקום כזה?" נער כבן שמונה עשרה הגיח מימיני.
התעלמתי.
"אוקיי.. אז את באה לפה הרבה?"
התעלמתי.
"קשה להשגה אה? תגידי אבאשלך גנן?"
בשנייה הזו התפרקתי, בשנייה שבה הוא הזכיר את אבי.
"תעזוב אותי.." נאנחתי והתייפחתי מבכי.
"איך אפשר כשהילדה הכי יפה בגן בוכה?"קרץ לי.
"אני בן" ניסיתי לגרום לו ללכת..
"אתה עדיין מושך." קרץ לי, הוא היה שיכור.
"אתה לא מתכוון ללכת אה?" שאלתי משחקת בקיסם שלי.
"לא. ברמן- תן לחתיכה שמשמאלי כוסית של הוודקה הכי טובה שיש לך" חייך מבלי לשאול את גילי, הגיל שלפיו אסור היה לי לשתות עוד שנתיים לפחות.
"תודה.." מלמלתי.. באמת הייתי צריכה כוסית שתעזור לי לשכוח. הבעיה היתה שהכוסית התגלגלה לעוד ועוד כוסיות עד שהייתי שיכורה לגמרי…
*נקודת מבט סקאי*
אני לא יכול יותר..לא יכול לשבת בחדר ולחכות לצלצול קטן ממנה- צלצול שלא מגיע! אם מישהו היה אומר לי שאני, סקאי, ישב ויחכה לצילצול מאיזה אחת הייתי יורק לו בפרצוף! אבל עכשיו? אני לא מצליח להירגע. החלטתי ללכת אל הפרצה שמאחורי גן הפרפרים וללכת אל הבר.. כוס וויסקי תעזור לי להשכיח…
"אחי תמזוג לי.."ביקשתי מהברמן וצפיתי בכל מאורעות הבר בסיבוב מותח.
לפתע ראיתי איזה בלונדה אחת מתנשקת עם איזה שחום. היא הזכירה לי את ג'וי שלי כל כך.. זה כבר היה קשה לצפייה. החלטתי לצאת מהבר.
בדרכי החוצה עברתי על ידם, זאת לא הייתה 'איזה אחת' זאת הייתה האחת שלי! ג'וי שלי בבר מתנשקת עם איזה מפגר!
לא ראיתי יותר בעיניים! כל הכעס שהיה בי עכשיו בפרצוף כיעור שלו, החטפתי לו וואחד אגרוף..
"מה אתה עושה?" ג'וי צעקה עלי, משכתי אותה הרחק מהבר. היא בקושי עמדה.
"הרסת הכל… הרסת אותי" החלה לתת לי אגרופים בחזה שאפילו לא הרגשתי.
לפתע היא צנחה לי בין הידיים והתעלפה…


תגובות (9)

תמשיכוו !!
אבל נראלי כתבתם את זה מוקדם שהם התאהבו אחד בשני ^ ^

05/06/2014 01:21

    הם התכחשו למציאות חחח (:

    05/06/2014 12:16

מושל
את תמשכי דחוף!!!!

05/06/2014 01:57

תמשיכי אהב

05/06/2014 03:37

תודה (:

05/06/2014 09:46

זה מושלםםםם
אבל את ממהרת אם העלילה

05/06/2014 10:21

תמשיכי! אבל תמשכי קצת את העלילה..את ממהרת

05/06/2014 11:05

תמשיכוווו!!

05/06/2014 11:35

המשכנו <3

05/06/2014 11:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך