דפני ❤️
איך הסיפור בינתיים? יאללה תגובות יאללה!! (: אני חושבת שתאהבו את ההמשך... מישהי רוצה לנחש מה הוא יהיה?

לצרוח את השתיקה – 13

דפני ❤️ 05/06/2014 944 צפיות 6 תגובות
איך הסיפור בינתיים? יאללה תגובות יאללה!! (: אני חושבת שתאהבו את ההמשך... מישהי רוצה לנחש מה הוא יהיה?

לצרוח את השתיקה – 13
*נקודת מבט סקאי*
חיפשתי את חדרה של ג'וי ללא הצלחה, משהו פה לא בסדר.אחזתי אותה בידי כמו תינוקת כשהיא מתאפקת לא להקיא עלי. היא דיברה שטויות ועדיין הייתה כזו מושכת וסקסית.
לבסוף החלטתי לקחת אותה לחדרי, בינתיים דולב חרפ שם כמו גוויה מתה.
הנחתי אותה בעדינות על מיטתי, חלצתי את נעליה והנחתי לצידה פח כדי שתקיא בנחת…
כיסיתי אותה היטב והחלטתי לישון הלילה על הרצפה.
"מה אתה עושה?מצחיקולולולי?!" לפתע שמעתי צחוק מגולגל בחמש לפנות בוקר, זאת הייתה ג'וי שהייתה שיכורה מהתחת ומסתכלת עלי בחצי חיוך ובעיניים כמעט סגורות. היא הייתה כל כך שיכורה שלא זכרה דבר מאתמול.
"אני.. אני שומר עלייך.." נאנחתי,לא היה לי כוח לקיים תשיחה הזאת.
"תישן לידי.."עשתה לי פאפי פייס.שקלתי את האפשרות ובסוף החלטתי לוותר עליה,שלא יהיו טעויות- מתתי מבפנים לישון לצידה!
"אין בעיות" חייכה חיוך ערמומי ותוך שנייה נפלה על גבי ונשכבה לצידי, על הרצפה. כיסיתי את שנינו, וכך נרדמנו ביחד – מחובקים..

הפלאש של המצלמה הוא שהעיר אותנו, קמתי בחצי עין.
"יענו אתה מת לכאפה?"צעקתי מלמלתי כזה..
"שמע את זה חייבים לתעד" אמר לי דולב ההומו הזה.
"יקנאי חסר לך אתה לא מוחק את התמונה"
הוא רק ציחקק ויצא מהחדר, בינתיים ג'וי התעוררה…

*נקודת מבט ג'וי*
"אחח הראש שלי.." התעוררתי למשמע צלילים רבים.
"את רוצה כדור?"
"אממ כן.."
נטלתי את הכדור והמשכתי לשתות מכוס המים רק כי הגרון שלי היה יבש.
"אז איך הראש?" שאל סקאי ואז נפתחתו עיניי והבנתי שאנחנו יחד-מחובקים!
השפרצתי מבהלה את כל המים שהיו בפי.
קמתי מהר מן הרצפה, שמחתי לראות שאני לבושה לגמרי.
"מה..מה קרה אתמול?" אמרתי עדיין עם ראש מסובב.
"את זה קצת קשה להסביר.. עדיף שנתחיל עללפני כמה ימים." חייך סקאי חיוך מטופש ומתנצל.
"מה קרה לפני כמה ימים?" שאלתי.
"התאהבתי בך…" ענה בכנות.
"התאהבת גם בי וגם בדניאלה?" שאלתי מבולבלת מחזיקה את ראשי שלא יתפוצץ בין ידי.
סקאי התיישב על ידי על מיטתו וגרם לי לשכב ולהניח את ראשי על שוק רגלו.
"חשבתי שקוראים לך דניאלה, אני לא מעוניין בחברה שלך! אני בכלל לא מכיר אותה.. אני אוהב אותך ג'וי – כל הזמ הזה רק אותך, חבל שלקח לי הרבה זמן להבין את זה" הסתכלתי קצת למעלה והוא הסמיק.
"אני אצטט את המורה כרגע: בלי אבל ובלי חבל!" אמרתי והסתערתי עליו בנשיקה שרק הלכה והתעצמה.
"אז גברת הרדוף.. תהיי חברה שלי?" חייך אליי.
"אז מר גרצ'ה.. תהיה חבר שלי?" קרצתי אליו.
"אז סקאי ודניאלה אולי תחפפו את הקיצ'יות שלכם למקום אחר?" דולב הגיח מהצד, ראיתי את דולב הזה בערך פעמיים בהפסקות – לא יותר.
"יהומו אתה לא מעודכן, קוראים לה ג'וי אבל אתה יכול לקרוא לה גם אהבת חיי" אמר סקאי ורכן אליי בנשיקה.
"טוב.. אז אהבת חיי מה שלומנו היום?" התחיל לצחוק הדולב הזה קורע.
"ידביל- האהבה שלייי! לך תמצא מישהו שיאהב אותך וגזגז מפה." אמר ותפס אותי ברכושניות והמשכנו להתנשק…


תגובות (6)

איזה נושים:)
תמשיכיייייייי

05/06/2014 11:41

איזה חמודיםםםםם
תמשיכייייי

05/06/2014 12:21

דביקים ^__^
אבל אני חושבת שהסיפור מתקדם יותר מידי מהר יחסית לפרק 13 ..
תמשיכו !!

05/06/2014 12:24

    גם אני חשה ככה, אנונימית נאלצה ללכת ולכן נתנה לי את כל הפרטים ורעיונו במכה אז הכל יצא קצת בלבלה… אני אנסה מעכשיו להמעיט את הקצב. אני מנסה לגרום סערה ואז הכל ירגע (:

    05/06/2014 12:25

תמשיכי!!!

05/06/2014 14:51

המשכתי (:

05/06/2014 19:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך