לקוראות היקרות שלי♥ בנוגע לסיפור–>

16/09/2013 708 צפיות 5 תגובות

אני לא בטוחה אם להמשיך אותו, כלומר– אני מאוד אוהבת לכתוב ואני יותר אוהבת כשאוהבים את הכתיבה שלי..

אבל יש לי רק 2 קוראות, אז למרות שאני עושה מה שאני אוהבת אני לא יודעת אם להמשיך,לטרוח ולכתוב את הסיפור, זה שווה את זה?

מה אתן אומרות? להמשיך? לא להתייחס למספר הקוראות?

אני אשמח אם תכתבו את דעתכן על הסיפור♥

תודה רבה!


תגובות (5)

לפני שאני אתחיל לכתוב.. קודם כל אני רוצה להגיד שאסור להעלות לאתר הודעות כמו שהעלת עכשיו..
ועכשיו אני אתחיל
אני לא קראתי את הסיפור שלך אני אקרא אותו עוד מעט.. אני אומרת שאסור לך להפסיק לכתוב אם את נהנת מזה, מרגישה טוב בעודך כובת ומרגישה שאת לא רוצה לעצור, אז למה לך להפסיק את העולם הגדול שאת בעצמך יוצרת כשאת כותבת בגלל מספר קוראות באתר?
לי גם יש פרקים או סיפורים שיש לי בהם מספר קוראים נמוך ואני מחכה שעוד אנשים יגיעו אל הסיפור שלי ואם לא אני פשוט מעלה את הפרק הבא בתקווה שיעלו לי הקוראים..
אני מציעה לך לא לוותר על הסיפור הזה אם הוא חשוב לך!!

16/09/2013 14:40

נ.ב אם את מחפשת עוד קוראים, את יכולה להציע לעוד אנשים מהאתר לקרוא את הסיפור שלך ומי יודע? אולי הקוראים שלך יעלו :)
מקווה שעזרתי!!

16/09/2013 14:42

אסור לוותר בגלל מספר קוראים!
את צריכה לכתוב בשביל עצמך!
תחשבי על זה, שיש אנשים שלא יודעים על קיומו של האתר.
והם סתם כותבים, מתוך הנאה!
בלי שיקראו את סיפוריהם!
פשוט תמשיכי עם את נהנת:)❤

16/09/2013 14:51

תמשיכי בלי קשר לתגובות של אנשים , האמת ? גם שאני כתבתי את הסיפור שלי היה לי קצת קוראות וככל שהמשכתי לכתוב אותו אנשים התחילו יותר לקרוא אותו :)
אל תפסיקייי לכתוב !! אני לא מרשה לך :)

16/09/2013 15:23

תודה רבה לכולכן♥

16/09/2013 15:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך