לקוראות שלי (love_love_love)

love_love_love 28/05/2014 1515 צפיות 9 תגובות

טוב אז בנות תקשיבו,
לא הצליחו לתקן לי הטלפון,הוא ממש נהרס והסיפור נמחק
לכן אני לא אוכל להמשיך לעלות את הסיפור "אהבה בלתי אפשרית"-סיפורי ערסים עומרי ואדל
אבל גם בכללי אני רוצה להודיע לכן שאני פורשת מהאתר,אין לי זמן לכתוב סיפורים,הסדר יום שלי מאוד עמוס אבל אני רוצה עדין להגיד לכולכן תודה ♥♥♥
תודה שתמיד קראתן את הסיפורים שלי,והגבתן,ותמכתן תמידד!
תודה שנתתן לי המון מוטיבציה ורצון להמשיך לכתוב,תודה לכן שאתן כאלו מדהימות,אני מקווה שהסיפורים שלי עשו לכן טוב,רציתי גם להגיש לחלק מכן,אלו שנותנים להן ביקורות על סיפור לא טוב או גרוע ולכל כותבות סיפורי הערסים שתמיד יש את התגובות של האנשים שרוצים להרוס לכן, רציתי להגיד לכן שאל תשימו על אפחד !!
'שימו זין' כמו שהערסים מהסיפורים שלנו אומרים
אתן בנות מדהימות ומוכשרות וחכמות עם הרבה דמיון
כן,יכול להיות שיש כאלה שבאמת לא יודעות לכתוב וזה לא היעוד שלכן בחיים אבל אז מה?? תמיד אפשר ללמוד ולהשתפר וללכת ללמוד ובסוף לצאת סופרות שיעשו היסטוריה,וחוץ מזה שהאתר הזה הוא לא בשביל אלו עם התארים והתעודות בספרות, האתר הזה הוא לכולן, כי כולכן שוות אתן מביעות את עצמכן בדרך שלכן ובדרך שאתן יכולות וזה יותר טוב מכל שאר הכותבות המתנשאות של האתר שרוצות הכל בשפה גבוהה עם מוסר השכל ושספרות צריך לכבד וכל החראטה, אין מישהי אחרת שתחליט לכן מה לכתוב ולהגיד, מי שתכתוב פשוט תתעלמו הן לא שוות את זה,ואם יש בנות שיש להן תגובה אחת על סיפור ונניח 30 צפיות מינימום לא למחוק את הסיפור או להספיק לכתוב,כי תגובה אחת זה אומר שיש מישהו אחד שמעריך את מה שאתה כותב ובנאדם אחד שמעריך משהו שאתה כותב זה כמו מיליון,אז תמשיכו לכתוב כי אתן גדולות מהחיים !!


תגובות (9)

רציני שאני בוכה עכשיו מעצב כי אני מאוד התחברתי כבר לסיפור וכאילו שזה לא מספיק את גם פורשת מהאתר איזה באסהה

28/05/2014 16:39

תודה חבל שאת עוזבת אני מקווה שמתישהו תחזרי :)))))))

28/05/2014 16:41

דיי נו אני בוכה מאוד חבל לי שאת פורשת מאתר כי את כותבת מדהימה!!!!!!!!וגם הסיפור החדש שאת כותבת מדהים וחבל שאת לא ממשיכה אותו ואני ממש מקווה שכשהלו"ז שלך יהיה פחות עמוס תחזרי לאתר אוהבת אותך המון ואת הכתיבה המדהימה שלך!!!!!!!

31/05/2014 11:24

אוףףףף ביאסת לי את היום! למה את עוזבת? מאוד אהבתי את הכתיבה שלך, אני מודה לך על כל פרק, כי מכל פרק למדתי המון, ואני מקווה מאוד שיום אחד תחזרי..

01/06/2014 15:08

אני פספסתי את זה,אוממייגאד אני כול כך מתגעגעת אלייך.חבל שעזבת!! אני כוך כך אהבתי את הסיפורים שלך,את כתבת ברמה יפה לא יותר מדי קללות. מבאס שעזבת אני באמת עצובה. את תמיד חיזקת את 'סיפורי ערסים' אמרת שלא צריך לשלול ישר לקרוא נסות להבין ורק אז.. ממש התחברתי אלייך ולסיפורים.
אני יודעת שכבר עזבת ממזמן,אבל אני מתגעגעת פליז תחזירי!!

10/06/2014 20:14

סליחה?
אני לא ממש מכירה אותך, אבל את לא צריכה לעזוב בגלל תגובות.
ולא, אני לא מאלה שזורקות "מושלם" ובורחות. אני מאלה שמעירות. וכן, כנראה שב"כותבות מתנשאות" אתן מתכוונות אליי ואל החברות שלי באתר.
אבל אתן צריכות להבין שזה לטובתכן. נכון שבאומנות "אין דבר כזה שאין דבר כזה" אבל יש לכן בלבול קל. אתן לא צריכות לראות בנו אויב. אנחנו מנסות לעזור לכן, באמת.
נכון שהאתר הוא עבור 'חובבנים', אבל עבור חובבנים שרוצים להשתפר. לא אני ולא אף אחת מאותן "כותבות מתנשאות" חושבות שהסיפורים שלהן מושלמים. הן מנסות, הן משתדלות. ורובנו התחלנו ממקומות נמוכים ביותר.
אם אתן תיקחו את ההחלטה שאתן רוצות להשתפר, הישארו. תנתחו כל ביקורת ותוציאו ממנה מה שאתן צריכות. אם נבזיים אליכן או מרושעים אליכן אל "תשימו זין" אלא תנסו להבין למה. וזה לא אומר שאתן גרועות. זה אומר שיש לכן איפה להשתפר.
והרי לכולנו יש איפה להשתפר. ובכנות, אני לא חושבת שאני גרועה. ואם אני לא-גרועה אבל יש לי איפה להשתפר – הרי שגם אתן כאלה.
אבל מצד שני, אל תהיו פגיעות כל כך. אל תתחילו לפרוש בגלל ביקורות ואל תתלוננו כל הזמן. תאמינו לי שגם אותנו זה מעצבן. או שתיקחו את עצמכן בידיים או שתחזרו למגירה. אבל אתן צריכות להחליט.
כמו שכבר אמרתי: חשיפה זה דבר קשוח. או שאתן מקבלות הכל, או שלא תפרסמו. שכל אחת תחליט את מה שתחליט, אבל אם אתן רוצות להשתפר המקום שלכן כאן. ואני מאמינה שהמקום שלכן כאן.

בהצלחה לכולכן בהמשך.

28/07/2014 20:53

    צריך לסגוד לך, פשוט צריך לסגוד לך

    28/07/2014 21:01

    שירבו אנשים כמוך, סטינגריי היקרה.

    28/07/2014 21:15

כנ"ל ~מוחה דמעות בהתרגשות~

28/07/2014 21:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך