#אגו#

לשכוח את הטוב שהיה ?

04/11/2014 680 צפיות 2 תגובות
#אגו#

אז התרחקם , אולי מבלי סיבה ואולי מתוך אלף .
רבים, שנאה, פחד, בהלה. הרגשה לא מוכרת שהייתה לכם בגוף…ויתרתם.
ואז הדבר שאם שועים רוב הזמן זה להמשיך הלאה . אבל רגע, לא הבנתי דבר אחד… מה זה אומר להמשיך הלאה ? לשכוח את הטוב שהיה? לברוח להשאיר הכול שבור? לוותר על אהבה כזאת גדולה?

נכנס ביניכם משהו רע. משהו ששבר את האהבה הזאת לתמיד. אולי זלזלתם בה מידי, אולי לא הערכתם מספיק… ואולי ידעת איפה הטעות ידעתם ולא תיקנתם. ידעתם, אבל פשוט חשבתם שהצד השני לא באמת יעזוב. יוותר… יכול להיות שבאותו רגע זה הדבר שהכי רציתם בעולם, שהוא יוותר. חשבתם שנמאס, אך בשנייה שהצד השני באמת וויתר, הבנתם מזה לאבד. גם יכל להיות שמשהו השתנה… אולי זה אתה , אולי זאת את. אולי זה ההשפעה של אחרים שאומרים לך כל הזמן תמשיך הלאה , זה נגמר. זה לא יהיה יותר.

ובחרתם להאמין בזה .. בחרתם להמשיך הלאה, עוברים אחד ליד השני כמ שני זרים. ולמה זה? כי אמר לכם להמשיך הלאה? כ לכל אחד אמרו כמה שהשני לא ראוי לו וכמה זה נגמר ועדיף שלא לחזור? למה לא לעמוד אחד מול השני ולתת ללב לדבר, לעצבים להשתחרר, לידיים להרגיש את הגעגוע שהצטבר בכל הזמן הזה שחשבתם שאחד משתיכם המשיך הלאה. שבעצם שתיכם שמים את הראש על הכרית בלילה ומחכים להודעה… אם משהוא אמיתי? הוא לא נעלם. הוא רק מחכה להתעורר מחדש!

יש את המשפט "אי אפשר לחזור היות מה שהיינו, צריך להניח לעבר להמשיך הלאה."

אבל מי אמר שצריך? אפר לחזור לאותה הנקודה ופשוט לשנות את כל הרע… ולהמשיך בדרך חדשה יותר, טובה יותר, נקייה יותר. מהתנהגות צבועה אחד כלפי השני, להגיד סוף סוף את מה שבאמת יש לכם על הלב. מריחוק קר ומגעיל שהיה ביניכם, לקרבה חמה ואהבת שכל כך חיכיתם לה. לקשר הזה …
שאיבדתם… רק כי לא חשבתם הלאה, לא פחדתם לאבד.


תגובות (2)

סיפור יפה!
נ.ב-מגיב ראשון!

04/11/2014 22:03

חח תודה :)

07/11/2014 14:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך