לשנהב ❤ מזל טוב!

Galoosh 24/08/2014 1750 צפיות 5 תגובות


שנהב, את חברה מדהימה ואני אוהבת אותך.
אני לא אתחיל עם דברים קיטשיים או דברים לא מושקעים בעליל כמו 'מזל טוב', אני אשקיע כי זה מאורע חשוב בשבילי אולי יותר מבשבילך. כמו ביום האהבה, רגש לא צריך לבטא ביום אחד, בגלל זה אני כתבתי לך הרבה דברים שנשמרו במגירה, כדי שלא תדעי. כי לא ידעתי אם זה באמת הדדי.
את חברה מעולה ואני משתדלת שלא להיות כזאת עצובה והכל. זה פשוט עצוב כמה שאת מדהימה.
אם אלין אשתך אז אני בעלך (בטח הספקת לדפדף לי באינסטגרם ולראות את החוטמן).
אני אוהבת אותך.
מתאפקת לא להיות רכרוכית.
אני לא מצליחה והכל מתפרץ.

זוכרת את הלילה הלבן הבערך ראשון שלי? שהשעון שלי לא היה מכוון והייתי בטוחה שהשעה היא בכלל רבע לחמש גם כשהשעה הייתה שעתיים פחות?
את אמרת לי שיש לך יום הולדת עוד 'שבועיים'. מאז, התחלתי לתכנן ואפילו כתבתי לך שיר.
את כל כך מדהימה ואני פשוט רוצה להגיד לך שאין כמוך.
את חברה טובה. יותר מכל החברות שהיו לי עכשיו. אני מרגישה פתוחה איתך.
נכון שאני חמומת מוח, אבל את מצליחה להרגיע אותי. את מצליחה לגרום לי להתאהב בך, בתור חברה הכי טובה. לא בקשר זוגי, אני לא לסבית או משהו. להתאהב באישיות שלך.

[היי שנהב. הייתי רוצה להגיד לך גם משהו אם אפשר… את יודעת, הקשר שלי עם דילן לא שאף לקשר מיני. הוא שמור לאלכס, זה ברור. אני רציתי להתחבר אליו כדי שיהיה לי תירוץ לגרום לך לדבר איתי. את בן אדם מדהים. אני מוכשרת והכותבת הכי טובה שאני מכיר. אני מרגיש אלייך משהו שלא הרגשתי מעולם. בבקשה תחייכי אליי. תדברי איתי ותעשי לי טוב. כמו בפיל הכחול, ביסמין. אז: "יש לי רק דבר אחד לומר לך ומכל הלב, את הכי טובה בעולם"].
אתה רכרוכי ואני אוהבת את זה אצלך, ראין.
[באמת? את מצליחה לא לריב איתי עכשיו?! איך זה הגיוני?!]
הרסת את הרגע, ראין, הרסת.
[לא נורא, אני יודע ששנהב בכל זאת אוהבת את העוקצנות שלי קצת. קשה לשנוא אותי, אני גבר אמיתי].
אוקיי ראין, עכשיו לגמרי הרסת הכל.
[אופס, זה בסדר… לא? תגידי את זה! בבקשה! אני פגוע *דמעה דמעה*].
~פרצוף של חתול שרואה חתול אחר שאוכל לו את האוכל~

אז שנהב, תודה, שיהיה לך יום הולדת שמח ותלכי בדרך הפרחים… עוד כמה דברים נדושים… אבל שדי מצליחים לחבר אותי אליהם.

אוהבת אותך, גלי או בכינויה הדגול 'ההיא'.
אממ… ולכי תסתכלי בפרטי באינסטגרם מה העלתי! :)

אד-שירן-+-שנהב

יומטוב ומזל טוב ❤


תגובות (5)

אוהבת אותך ♥

24/08/2014 12:38

אד והחתול!!!!❤️❤️❤️
גלוש, תודה על הכל❤️ [אני יוצאת כזאת אהבלה שאין לי מה להגיד לך.]
פשוט, תודה❤️ אוהבת אותך

24/08/2014 12:46

    שמחה שאהבת! D:

    24/08/2014 12:49

מה הקטע עם כל פיצולי האישיות הגבריים? אי אפשר כבר להיות פיצול של עצמך?
יופי של ברכה לרגל חוקיותה של הלפי במעלית (כי ברור שזה הדבר הכי חשוב) :)

24/08/2014 14:19

זכיתי בה:) תקנאי# היא אשתי ^^
הברכה שלך יצאה הרבה יותר טובה משלי~~ פתאום אני מבינה כמה היא מעפנה [אתמול חשבתי שזה עלוב. היום אני חושבת יותר.]
נמנמנמ P:

24/08/2014 15:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך