היווווש , כתבת חדשה ! רוצה להמשיך !
אשמח לביקורת ! שבוע טוב יפות :)

כמו שאתתתת , דמויות + הקדמה :)

11/01/2014 1003 צפיות 4 תגובות
היווווש , כתבת חדשה ! רוצה להמשיך !
אשמח לביקורת ! שבוע טוב יפות :)

גאיה שוהם – היווווש , אני גאיה , בת 16 , אני אוהבת לרקוד זה האדרנלין בגוף שלי , אני חייה ונושמת את זה :) יש לי שני אחים אחד קטן שקוראים לו נועם בן 11 שמנסה להיות כמו אחי הגדול ואחד גדול שקוראים לו מאור בן 17 נודניק אמיתי כל מה שאני עושה לא טוב אם זה איך התלבשתי ואם זה עם מי אני מסתובבת , אבל עדיין הוא כל החיים שלי !!! יש ילדה שפעם הייתה החברה הכי טובה שלי (הילי) אבל הפכה להיות אוייבת מספר 1 שלי , אבל זה כבר לא משנה ! ויש את שיראל שהיא הדבר הכי חשוב לי בחיים !!! אז ככה אני בלונדינית עיניים ירוקות יש לי לי הכל אני ביישנית מאוד אבל על הבמה אני שונה ממש שתי נשים שונות :) יש לי חבר אוטוטו חצי שנה אני לא מבינה איך הסתדרתי בלעדיו לפני.

מאור שוהם – אני בן 17 , חיי את החיים זה הגיל ! יש לי אחות ואח שהם כל החיים בשבילי אחד שפוגע בהם מתעסק איתי ואיתי לא שווה להתעסק ! מעשן שותה חחחח מאוד אירוני לגילי , החבר הכי טוב שלי זה דניאל אבל משהו בזמן האחרון טיפה מרוחק בו , אני חתיך אבל הורס, מחליף בחורות כמו גרביים .

דניאל איפרגן – אני בן 16 וחצי , חיי את החיים ,אני מעשן ושותה ומזיין. יש לי אחות שהיא כל החיים שלייי, מי שפוגע בה יש לו עסק עם איתי , היא חברת נפש שלי לה אני מספר הכול.

שיראל איפרגן – כוסית אש מגיל 6 !! :) זה המוטו שלי , אני פצצת עולם מפוצצת ביטחון ,כמו שציינו, יש לי אח הכי נסיך בעולם , תמיד שומר עליי ותמיד שם בשבילי . זהו שנה חדשה מתחילה אני מתרגשת !! השנה אין אחד שלא יכיר את השם שלי.

טום , הילי , אושר ,ליאן , אלו הדמויות המשניות עליהן אספר בהמשך . :)

נקודת מבט של גאיה :
בוקר אחרון של החופש , אני לא מאמינה שמחר אני כבר כיתה י' כבר סידרתי את הבגדים , אצלנו מקפידים חולצת בצפר , אז אני שמה חולצת בית ספר שחורה צמודה עם ג'ינס שכולו קרעים בהיר ונעלי אוויינס שחורות. התיק של האדידס השחור היפה שלי ,

נקודת מבט של שיראל :
בוקר אחרון לחווופששששש , מחר יש לי יום הולדת , מחר לבית הספר אני ישים חולצה אדומה עם ג'ינס כהה קרעים ונעלי אוויינס אדומות והתיק של האדידס האדום היפה שלי ובערב כי אנחנו עושים מסיבה אני ילבש שמלה אדומה צמודה ונעלי עקב אדומות חייבים לבלוט חייבים לבלוט :)
התיישבתי במיטה ושלחתי הודעה לגאיה
"אהובתי מחר הולכים ביחד ! ומחר בערב פארטייייי "
אחרי 5 דקות קיבלתי הודעה הנשמה התאומה שלי
"יא מתרגשת בשבילך את תהיי בת 17 וכן ברור שעוברים יחד. אני פשוט אוהבת את הילדה הזאת "
ירדתי למטה והתחלתי לחפור לדניאל על היום הולדת בכל זאת זה היום שלנו !!
"נו הזמנת כבר את כל העולם?" דניאל אמר ועשה פרצוף והוציא לי לשון פחח ילד קטן
"את כל העולם לא אבל הזמנתי את אהבת חייך" הוצאתי חזרה לשון ועליתי למעלה כן כן בוגרת *_*

נקודת מבט של דניאל :
אהבת חיי ? מה ? אהה גאיה הולכת להיות..
עד סוף המסיבה היא חוזרת להיות שלי וזו מילה של דניאל !


תגובות (4)

יפה ממש רק איך קוראים לחבר שלה? תראי איזה מתעניינת אני ^-^ תמשיכיייי

11/01/2014 11:59

אהבתי תמשיכי

11/01/2014 12:15

יש לי שאלה.. אם הם אחים איך הוא בן שש עדרה וחצי והיא 17?? אבל ממש יפה!

12/01/2014 07:59

אם התכוונת לדניאל ושיראל
שניהם בני 16 וחצי וזה יום הולדת של שניהם ביחד , כאילו יום הולדת 17

13/01/2014 04:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך