מאוהבת בכוכב- 10

פו הדב 10/04/2012 875 צפיות 6 תגובות

"מי זה?"הוא שאל והצמיד אותי לקיר שליד הדלת. איזה ריח יש לו, אני רוצה למות! העניים שלו היפנטו אותי,השפתיים שלו קראו לי לנשק אותן . רק סנטימטרים בודדים הפרידו בנינו.
"התגעגעתי עלייך.."הוא לחש והצמיד אותי עליו. "ג'סטין אני לא יכולה"אמרתי חוששת לגורלו אחרי ששיי יגלה את זה . "את לא באמת אוהבת אותו..אני יודע שלא"הוא לחש והצמיד את המצח שלו לשלי.
נתתי לו נשיקה זריזה על השפתיים,אחת שהשאירה טעם של עוד , וברחתי ..אחרי נסיעה שקטנה ומביכה ,מלאה במחשבות על ג'סטין והסברים שאצטרך להביא לו ולארין כשאחזור מבית הספר, הגענו לבית הספר.
שיי ניפרד ממני בנשיקה ,נשיקה שלא רציתי ליזרום איתה. המבטים השואלים הופנו עליי. אבל אני התעלמתי. קלואי קרצה לי וחייכתי עליה. הוא לחש לי באוזן "חכי אחרי בצפר" והלך למחששה.
שם הוא מבלה את רוב זמנו.
"אנג'ל טייסון! שוב את מאחרת, גשי למנהל " המורה המעצבן שלי לג"ג צעק עליי במבט מצחיק שרק הוא יודע לעשות.
"אבל יש לי תרוץ טוב"אמרתי , החלטתי שאני נלחמת בזה ..אני לא יכולה להיות עם מישהו שאני לא אוהבת רק כי הוא רוצה!
רצון זה דבר טוב!
המאבק שלי מתחיל עכשיו! במיוחד כשג'סטין חזר ואולי יש לי הזדמנות לתקן את הכל.. וסוף סוף לשים את כל הקלפים על השולחן.
"דברי מהר"המורה אמר."הכל בגלל שיי , הוא לא נתן לי ללכת "אמרתי . המורה הסתכל עליי מספר שניות. "שבי במקום ,לאחר היעור בואי איתי למנהל" הוא אמר. פחדתי, המילים שלו הדהדו בראשי ..'חכי אחרי בצפר' הוא לא יכול לעשות לי כלום.
לכיתה ניכנסה ילדה,בלונדינית עם שיער נפוח ובננה [בשיער] החולצה שלה היתה חולצת בטן גזורה,היה לה עגיל בתבור.בניה בציפורניים, מיכנס שורט קצר בצבע לבן. וחזה במפוצץ בסיליקון.
העניים שלה היו כל כך צבעות , והשפתיים ורוד בוהק שרואים גם מקילומטרים.
"ג'ולי?" המורה שאל בפשטות. "כע אני חדשה פה" היא ענתה. ידעתי שיושיב אותה לידי, הרי המקום הפנוי היחיד הוא לידי.
"שבי ליד אנג'ל" הוא אמר והיא התקדמה רוקעת בעקביה על הריצפה וסוחפת את מבטיהם של כל הבנים.
הרבה פתקים עברו לשלוחן שלנו.. הרב היו מבנים … אבל להפתעתי כל הפתקים היו עבורי [?]
פתחתי פתק אחד , "ניצלת משיי.." היה כתוב ומצויר סמיילי. עוד פתק "מתאימה לשיי כמו שתי טיפות מים הג'ולי הזאת לא חושבת?" . פתחתי פתק נוסף, הפעם .. הפעם זה היה מבת.
"ניפתרת מהבהבמה הזאת בדרך כל כך קלה!! 3> קלואי" היה כתוב על הפתק.
העברתי מבט בין הילדים בכיתה, וחייכתי לקלואי שקרצה לי. השיעור ניגמר ואני כמעט ושחכתי שמחכה לי שיחה ארוכה אצל המנהל.. "אנג'ל בואי איתי" המורה אמר . אספתי את חפציי ויצאתי איתו. ראיתי את שיי, הוא ביכלל לא הבחין בי ! הג'ולי הזאת ישבה עליו בפיסוק וניסת לנשק אותו. ביצ' לשמה!
"כן מה הפעם אנג'ל?"המנהל שאל אותי ואני השפלתי מבט.. "שיי לא נתן ללכת לכיתה" אמרתי. "שיי הוא לא חברה טובה בשבילך! כבר דיברתי על זה עם ארין! אני רוצה שתיתרחקי ממנו…" הוא אמר..
"אם זה היה כל כך פשוט כבר מזמן היתי מתרחקת!" צעקתי עליו כשגרוני נחנק מדמעות. הנשיקות המגעילות שלו, הנגיעות שלו,המילים שלו. הכל כל כך דחה אותי. הרגשתי איך בטני מתהפכת מביפנים. איך ראשי מתפוצץ וכל מה שרציתי זה לצעוק.
"קחי מים ,ותשתחררים" המנהל אמר לי במבט מצטער. יצאתי ממשרדו בתריקת דלת. ראיתי את שיי וג'ולי מתנשקים במחששה..


תגובות (6)

תממשייייכיי D:

11/04/2012 01:18

מצטרפת ל-2 המגיבות הנ"ל אהבתי את הסיפור מאד מאד ומקווה כי תמשיכי מהר ♥

11/04/2012 01:36

אני שונאתתת את גסטין ביבר בדם !
אבהל אהבתי מאוד את הסיפור הזה …
מחכה להמשך …

11/04/2012 02:13

שיוואו מה הוא עשה לך שאת שונאת אותו ? -,-
הוא נסיך ..♥

11/04/2012 07:57

חיחייחיחי היא נפטרה משי
וגם אני שונאת את ג'י בי אין לי כוח לרשום את השם שלו – –
למה? אתם שועלים
א' הוא שר כמו בחורה
ב' כי בגללו התחילו לשנוא את סלינה גומז (כי היא חברה שלו)
שאני אוהבת את השירים שלה מאוד
וחוץ מזה ראיתי הרבה סרטונים ששלחו לי שרואים אותו מתנהג ממש רעה לאנשים!!
מעיף ת'דיסקים שרצו שהוא יחתום עליו
וגם השירים שלו לא מעניינים כולם על אהבה וזהו אין לו נושא אחר הוא לא מגוון
אבל זה לא חשוב וזאת רק דעתי
ואת צריכה להמשיך גברתי שאין לי מוסג בת כמה היא צעירה\זקנה
(יותר או פחות מארבע עשרה?)
להמשיך מהר ולא……
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעעחעחעחעחעחע

11/04/2012 10:41

ט׳חחח שר כמו בחורה -,-
השתנה לו הקול
ואני שונאת את סלינה כי היא זונה שמעלה תמונות שלה ושל ג׳סטין עושים 69 לטוויטר
ואחר כך אומרת שזה היה בטעות -.-

11/04/2012 12:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך