מאוהבת בכוכב-15

פו הדב 14/05/2012 983 צפיות 5 תגובות

"אנג'ל.. אני שמעי זה לא היה צריך לצאת ככה" ג'סטין ניכנס מתוח לחדרי.
"לצאת איך?"שאלתי מנסה להסתיר את כעסי..
"הנשיקה ?היתה סתם. הריבים?היו סתם. אף פעם לא אהבת אותי באמת. זה אף פעם לא יקרה בנינו!
נכון אתה צודק אתה צריל מישהי כמוה! מישהי שיש לה מספיק עושר והיא מספיק סלב.
מישהי עם אופי כמו שלך ,שתכל לז**ן את השכל במשך שעות למצלמה . מישהי שהגשימה תחלומות שלה ועכשיו היא חייה בשביל עוד כמה אלפי דולרים לארנק היהלומים שלה. מישהי כמוהה!" צעקתי מניפה את ידי בצורה אלימה
שוחכת לגמרי שאני קודחת מחום. אני תופסת בראשי ומתישבת על המיטה.
"אנג'ל את טועה.." הוא מלמל והתיישב לידי. "אהובתך מחכה לך ג'סטין, עזוב קבל ביטול. אהובתך מחכה לכסף שלך!" אני לוחשת ונישכבת לשינה עמוקה,כשידו של ג'סטין עוברת על גבי בליטופים מצמררים.
למה אני ? למה אני זכיתי לאהוב בן אדם שהסיכוי שלי איתו בעולם זה… 1 ל….1000000000000
ואולי יותר. למה עליי נופלות הבעיות האלו,הריבים המטופשים עם ג'סטין, התאהבתי בכוכב, כמו טיפשה הלכתי סחור סחור אחריי הרגשות שלי, הקטע הדרמטי עם שיי שעוד לא ניגמר כניראה,אני בטוחה שנשמע ממנו עוד,הרי אני אחראית לכך שפתחו לו תיק במשטרה,שעורכים חקירה ,אני אחראית לכך שעשרות בנות פתחו את הפה והחליטו לספר כל מה שעבר עליהן ,כל המ שהיצר המתועב הזה עשה להן.
המוות של אמא, הכל נפל עלי בבום גדול. למה ? אלוהים ,למה? איך אפשר לסבול כל כך הרבה בתקופת זמן קצרה כל כך?!
אנשים נוטים לחשוב שזה קל ,עד שזה לא קורה להם.
ברור שלאהוב זה קל,ולישנוא עוד יותר. לדבר ולפתוח את הפה זה קל ,אבל לסגור אותו בזמן המתאים?
זה ניראה כל כך טיבעי שאדם מת,עד שזה מגיע לקרובים שלך.
אף אחד לא באמת מבין עד כמה שקשה לי,אף אחד לא יודע מה אני מרגישה !
~
בוקר, אני מתעוררת ומשפשפת את עניי מורידה את קורי השינה שהיצטברו מהלילה. אני לבד במיטה, ג'סטין,לא פה.
אני ניכנסת למיקלחת חמה . היום אני צרגישה יותר טוב!
אני לובשת חולצה לבנה רופפת וג'ינס כחול בוהק. מסדרת את מערכת הלימודים להיות ויורדת במדרגות למטה. אני רואה את סלינה וג'סטין יושבים על הספה , מתעסקים באייפון.
"בוקר טוב" אני צועקת מלאת אנרגיות וג'סי וג'קסון קופצים לידיי.
"החולה קמה, והיא ניראת לא רע" ארין מחייכת לעברי . החלטתי שאני לא אתן לאף אחד להרוס לי את היום. אבא ניכנס מהגינה גם הוא רענן .
"אנג'ל?! מה את עושה את צריכה להיות במיטה !" הוא נלחץ לרגע. אני לגמרי מבינה אותו. הוא דואג לי ,אני היחידה שנישארה לו.
"אבא אני מרגישה מעולה" אני מתמתחת ומתישבת לאכול.
מבט אחד לכיוון ג'סטין ואני קופאת במקום.
טיימינג לא מושלם יש לי. מבטינו נתקעו אחד בשני ,לא הצלחתי להסיר את עניי ממנו.
"סלי את צריכה לארגן תמזוודות" ג'סטין ממלמל לסלינה בשקט וקם לעברי.
"תודה " אני ממהרת לומר לארין לאחר שלקחתי ביס קטן מהפנקייק ומנסה להיתחמק.
"את צריכה הסעה?" אבא שואל אותי. "לא" , "כן" אני וג'סטין עונים ביחד. ניראה כי הוא רוצה להסיעה אותי.
"אני יסיע אותה" ג'סטין פותח את הדלת ויוצא. אני משפילה את ראשי ניפרדת לשלום מאבא ויוצאת גם.
הוא מחכה לי באוטו, ידיו על ההגה ומישקפיי שמש על ראשו.


תגובות (5)

תמשיכייי !!

14/05/2012 12:12

תמשיכי ♥♥♥

14/05/2012 22:24

תמשיכי ♥♥♥

14/05/2012 22:24

תמשיכייייי !!

14/05/2012 22:33

למה את לא ממשיכה

21/05/2012 06:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך