פו הדב
חחח אני משתדלת להעלות רקים לפחות פעמיים בשבוע ... לאב 3>

מאוהבת בכוכב -3

פו הדב 26/03/2012 1110 צפיות 3 תגובות
חחח אני משתדלת להעלות רקים לפחות פעמיים בשבוע ... לאב 3>

עליתי על אוטובוס וחזרתי לממלון,עליתי לחדר במעלית ,עברתי במסדרון הארוך…ונכנסתי לחדר שהיה פתוח להפתעתי.
"ג'סטין אני מצ…" התחלתי לומר אך גיליתי שזה כריס שיושב בחדר עם פלייסטיישן בידיו משחק לבד.
"הוא יצא לרדיו..יש לו ראיון שם"כריס אמר וקם לקראתי.
"את באה לבריכה?כולם שם.."הוא הציעה "כע שניה אני מחליפה לבגד ים ואני יוצאת" חייכתי עליו. הוא ירד לבריכה ואני החלפתי בגדים ,נעלתי את הדלת וירדתי גם.
"קפצי למיים"ראיין גוד צעק לי. "שלוש,שתיים אחת ו…"צעקתי בקפצתי לכיוונו לתוך המים. "איזה קפיצה!"הוא אמר וניתלתי על גבו. "קרב תרנגולות" קרין צעקה וכריס עלה על הכתפיים שלה.
ראיין [באטלר] עלה על פטי,והתחלנו בקרב התרנגולות שלנו."לא,לא ! אני נופלת!!" צעקתי וניסיתי ליצב את עצמי על כתפיו של ראיין גוד, אך ללא הצלחה,נפלנו שנינו למים ופטי וראיין נפלו אחרינו. כהוצאתי את ראשי מהמים שמעתי את צעקות הניצחון של קרין וכריס. הרגשתי ידיים שחובקות אותי מאחורה,ידיים חמות וחזקות.הסתובבתי וראיתי את ראיין באטלר.
"מה אתה עושה?" שאלתי והתרחקתי ממנו קצת."סתם"הוא אמר והשפיל מבט.
יצאתי מהמים מתישבת עם קרין ופטי על מיטות השיזוף..
"היי בנים בואו למרוח אותנו !" פטי צועקת להם.ראיין גוד וראיין באטלר ניגשים עלינו,כריס ממשיך לשחות במיי הבריכה ולפלרטט עם הבנות מהמלון.
"אז במיים זה היה כלום" קולו של ראיין נשמע מעליי.."כן אני יודעת"לחשתי והרכבתי את משקפיי השמש שלי. ראיין מרח לי את הגב בקרם ונשכבתי להשתזף.
עברה שעה,שעה בה בילינו בבריכה כולם ביחד. עד שהגיע האחד והיחיד ג'סטין ביבר!
עם הפוני שלו,עם המיכנס החדש שקנה רק עכשיו .קופץ למים ומנער את הפוני,מנסה להרשים את הבנות בנכחותו.
"חחח אוי ג'סטין,אתה קטן בשבילנו" הבנות צחקו והביכו אותו. הבחנתי בראיין שמביט לכיווני כבר זמן ממושך."איך הם ניפנפו אותך אחי" כריס אמר לו ונתן לו בוקס חלש בכתף. ג'סטין העביר את מבטו אל ראיין,שהביט בי.
ויצא שגם ג'סטין מביט בי."ראיין?!"ג'סטין צעק לו באוזן. "מה?"ראיין התעורר מחלום . "אחי יש משהו בינך לבין אנג'ל?" ג'סטין שואל אותו, "הלוואי"ראיין ממלמל וצולל לתוך המים.
"בוא בוא רגע"ג'סטין לוקח אותו לצד של הבריכה,נותן לו כאפה "אחי שמע היא לא בשבילך"הוא אומר לו אבל ראיין לא מבין."למה לא?"ראיין שואל מרחיק את ג'סטין ממנו ומחזיר לו כאפה בראש."כי..היא אוהבת מישהו"ג'סטין ממלמל.
"איך אתה יודע?! המילים היחידות שאתם מעבירים זה צעקות והשפלות אחד על השני! למה שהיא תספר לך משהו כזה"ראיין צוחק, וג'סטין מוסיף"טוב נו אני לא ישקר לך אתה החבר הכי טוב שלי אבל לאנג'ל יש מחלה .. היא לא שולטת על מערכת העיכול שלה,ולא על מערכת ההפרשה.."ג'סטין מנסה להסתיר את החיוך שלו..ומתפוצץ מצחוק מביפנים.ראיין נותן לו כאפת שטות וצולל מתחת למים.מחלית לעשות עוד צעד ולכבוש את ליבה של אנג'ל
"טוב לפחות ניסיתי.."ג'סטין ממלמל לעצמו ויוצא מהמים.ניכנס למלון ועולה לחדר.
הרגשתי טיפות מיים נוטפות עליי ,הרמתי את משקפיי השמש ומעליי עמד ראיין,מחייך חיוך יפה.
"אנג'ל.."הוא לוחש ומתישב על המיטת שיזוף שמולי."ראיין.."אני אומרת ומחייכת .
"את רוצה לצאת איתי היום?"הוא זורק לעברי ,לא הספקתי לעכל .."בבקשה ,תני לי צ'אנס" הוא מפיל עליי
"אממ..כן..בטח,למה לא"אני מחייכת , "מעולה,אז היום ב8 תהיה בלובי" הוא אומר לי וקם,קורץ לכריס שהיה עם הבנות בבריכה ,העיקר את ג'סטין הן לא רוצות עא ;-]
השעה היתה בערך 3 בצהריים,ועוד לא אכלנו. "קדימה חדר האוכל כבר נפתח" סקוטר בה ועושה לקארין מסאג' בגב. והיא כמובן נהנת מכל רגע. אספנו את חפצינו ועלינו לחדרים.
כשניכנסתי לחדר ראיתי את ג'סטין כבר נקי,ולבוש,עם שיער פרוע…זרקתי את המגבות על המיטה שלי, לקחתי בגדים וניכנסתי להיתקלח. אחרי רבע שעה של מיקלחת חמה ומפנקת, התלבשתי

השארתי את השיער רטוב ומבולגן,ויצאתי מהחדר,ג'סטין יצא מיד אחריי.
"נו אז איך עם ראיין?" הוא שואל אותי כשאנחנו כבר במעלית.ואני מתעלמת."נו מה את לא מדברת איתי?!!!!" הוא צועק עליי במעלית.
יצאתי ממנה העדפתי לרדת במדרגות. אוףףף הוא כזה מעצבן >< איזה ילד זה !
כשהגעתי לחדר האוכל,ג'סטין כבר ישב בשולחן צוחק עם כריס וראיין .
"בואי אנג'ל שבי פה"ראיין שמר לי מקום,ראיין לא הפסיק להצחיק אותי , הוא עשה לי אוירון עם הכפית של המוס שוקולד לפה… צחקנו ,ג'סטין לאומת זאת,ניראה ממש עצבני וראיתי שלא נוח לו.
"בתאבון"ג'סטין אמר וקם מהשולחן.."אתה לא רעב בובי?" פטי שאלה אותו "לא אמא..אין לי תאבון" הוא אמר ויצא מחדר האוכל.
ראיין גוד יצא מיד אחריו,ללכת לשאול מה קרה,הוא כמו אח שלו, הוא תמיד משמח אותו שהוא מבואס.
~
"מה קרה גבר"ראיין התישב לידו על המיטה.
"סתם עייף"ג'סטין לחש והרים עליו את השמיכה.
"בואנה עליי אתה לא תעבוד! קדימה שפוף יא סטאר" ראיין אומר לו ומוריד ממנו תשמיכה.
"נכנסתי לארון" ג'סטין מלמל…"וגילית שיש שם דינוזאור?" ראיין המשיך איתו.."לא אבל הסאונד של הנודים…אחי משהו אש!" ג'סטין צחק וראיין גם."אני לא רוצה להיות שם עכשיו"הוא אומר .
"נו מה הקטע עם אנג'ל?"ראיין שאל אותו אחרי שהפסיקו לצחוק."איך אתה יודע?"ג'סטין שאל.
"נו באמת אתם כאלה שקופים שאתם מאוהבים אחד בשני,טוב שלא בכל ריב אתם עד שניה טורפים אחד את השני ועושים לנו פה גדוד ביבר" ראיין אומר.
"איכ בלייזר חשמלי אני לא יגע בה,עזוב עדיף הארון"ג'סטין מכחיש מיד,"טוב גבר תעשה מה שבראש שלך"ראיין נותן לו כיף גברי כזה ויוצא מהחדר.
~
אחרי הארוחה,עליתי לחדר נשכבתי על המיטה וקראתי ספר ,בזמן שהכוכב המהולל שלנו משחק במחשב . ממש כמו ילד קטן !
כשהיתקרבה השעה 8 ניכנסתי למיקלחת כדי להחליף בגדים,
ירדתי ללובי ,כשג'סטין משליח עליי מבט מזלזל, כל כך פגע בי. "ואוו..את יפה" ראיין לחש ותפס בידי.
"חח תודה,"הסמקתי "מה בתוכניות?"שאלתי וראיתי לימוזינה לבנה חונה מולנו. "הפתעה" הוא לחש ופתח לי את הדלת…אחרי חצי שעה , הגענו למיסעדה על חוף הים, ניכנסנו,המלצר הגיש לנו תפריט.
הזמנו אוכל,שהגיעה ממש מהר, ושוב ראיין לא הפסיק להצחיק אותי. "תרקדי איתי?" הוא שלח לעברי את ידו ."בשמחה" עניתי בחיוך.
אחרי לילה ארוך חזרנו למלון, הוא ליווה אותי לחדר,ידעתי כבר מה הולך לקראות, החזקנו ידיים מול הדלת שלי.
הוא רקן עליי,אבל הנחתי את ידי על שפתיו."אני מבין"הוא לחש .."לא ראיין אתה לא מבין,"אמרתי"אני אוהבת מישהו,מישהו שלעולם לא יאהב אותי כמו שאני אוהבת אותו, אני לא רוצה לפגוע בך.אתה מדהים! באמת !ומאוד נהנתי היום,אבל לא יצא מזה כלום"לחשתי והשפלתי מבט.
"אני לא יוותר,אני ילחם על הלב שלך אנג'ל"הוא חייך עליי, נישק אותי בלחי והלך. פתחתי את הדלת וג'סטין כימעט ונפל עליי."אתה צותתה לנו? -.-" שאלתי וניכנסתי למיקלחת להחליף לפיג'מה.
"מה פיתאום"הוא הכחיש "אין לך זכות! את חוצפן!"צעקתי עליו. "לא ואת כזאת שלמות על שתיים"הוא צעק עליי בחזרה,אנחנו עומדים באמצע החדר ושוב..מתווכחים.
"מה ניראלך ביכלל , למה אני מקשיבה לשיחות שלך ?!" צעקתי עליו ,"לא הקשבתי לפאקינג שיחה שלכם מה את חייה בסרט שהכל סובב סביבך"הוא המשיך,"גם שקרן,וגם סנוב…אז סתם עמדת ליד הדלת והקשבת לשיחה שלי עם ראיין" אמרתי,חשבתי שיכנע אבל לא-איך הרי הוא תמיד חייב לנצח .
"לדבר איתך זה עלבון לסלב כמוני "הוא אמר ,קרע אותי ! איך הוא יכול להיות כזה מר שחצני ?! איך יש לו את האומץ לעמוד מולי להביט לי בעניים,ולהשפיל אותי ככה. הסתובבתי,מחזיקה את הדמעות בעניים.
נישכבתי במיטה ניכנסת מתחת לפוך, האדם שאני הכי אוהבת,פגע בי הכי חזק. "אנג'ל אני מצטער.."הוא התיישב לידי
"GO F*CK"
צעקתי עליו בקול הרועד שלי,מחזיקה עדיין את הדמעות בעניים."אנג'ל אני מצטער לא התכוונתי לפגוע בך ככה"הוא אמר ושם את ידו על כתפי, צמרמורת עברה בי, מיד עדפתי את ידו "תעזוב אותי ג'סטין ! עשית מספיק!" אמרתי וצללתי לשינה עמוקה.
קמנו בבוקר,אורזים את המזוודות.חוזרים לקנדה,סוף סוף אני יוכל להיות עם הדודים שלי.עדיף מאשר להיות עם היצור הזה !
אכלנו ארוחת בוקר… וממריאים .
~
"נו איך היה עם אנג'ל?"ג'סטין מתיישב ליד ראיין במטוס.משחק אותה לא יודע,הרי הוא צותת לשיחה שלהם! "היה נדיר"ראיין אמר ,"אבל היא אמרה שהיא אוהבת מישהו" הוא אמר…"את מי?"ג'סטין קפץ ."אני לא יודע,אבל אני לא רוצה לוותר"ראיין אמר וחייך עליו.
"אולי פשוט תוותר כבר , הילדה לא בקטע שלך אחי"ג'סטין מנסה לשכנע.
"שמע ג'סטין,אני אוהב אותה,לך זה קל..אתה תשיג כל בת שאתה רוצה,אבל אני ?אני צריך להשקיע,ועוד היא ביכלל אוהבת מישהו אחר.."ראיין אמר מיואש מעט.
"אם רק היתה יודע כמה אתה טועה אחי"ג'סטין אמר נישען על הכיסא ומביט באנג'ל.
"הילד מאוהב?"ראיין נותן לו כאפה בראש .
"מאוהב זאת לא המילה.." ג'סטין ממלמל.
"מי זאת?" ראיין שואל עם חיוך גדול מרוח על שפתיו.
"היא כל כך יפה, עדינה, מצחיקה…"ג'סטין ממלמל ומביט באנג'ל ,אבל ראיין לא שם לב.
"אחי מי הבחורה?"ראיין שואל שוב.
"זה לא משנה מי זאת…"ג'סטין מלמל…
אחרי ארבע שעות טיסה ארוכות ומעייפות סוף סוך היגענו!
"אריייייייין"אני צועקת ומחבקת אותה, לא יודע למה אבל ג'סטין החליט שהוא רוצה להיות אצל אבא שלו בסוף שבוע הזה !
אחרי שהתווכחנו הרבה ,הרי אין טעם ..
עליתי לחדר של הקטנים,"אג'יל"ג'קסון מעוות את שמי וקופץ עליי…וכך גם ג'סמין.
וכשראו את ג'סטין,אותו הסיפור.
"תקשיבו החדר אורחים אנחנו בידיוק משפצים אותו,אז תצטרכו לישון בחדר של ג'סטין בנתיים…יש שם מיטה גדולה ,יספיק לשניכם" ארין אומרת לנו בארוחת הערב.
"אני ישן בספה"קפצתי מזועזעת מהרעיון."תאמיני לי את לא רוצה לישון בספה"ג'רמי אמר וצחקנו.
התקלחתי וניכנסתי למיטה עם פיג'מה כמובן! התרחקתי כמה שיותר לצד.
וניסיתי להירדם.
אבל ג'סטין היה חייב איכשהו להפריעה, הוא יצא מהמיקלחת עם בוקסר, "שים על עצמך משהו יא דוחה!" אמרתי ."חחח זה עושה לך את זה עא?!"הוא אמר וליטף את עצמו בבטן,וואלה הילד מפותח…
"תתמודדי ,אני ישן בבוקסר" הוא אמר וניכנס למיטה.הלילה…מה קורה בלילה?איך הלילה גורם לאנשים להיתקרב..


תגובות (3)

וואייייי מהממם מושלם מדהים אני חסרת מילים , תתמשיכיייייי מהררררררר :-*

27/03/2012 15:08

חחח איזה סתומה אנג׳ל אני הייתי מתה לראות את ג׳סטין בבוקסר …
בעצם אולי בלי הבוקסר עדיף *~*

28/03/2012 12:56

נו תמשייייכייי כבר אני במתח D:

30/03/2012 06:08
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך