מאוהבת בכוכב-4

פו הדב 30/03/2012 881 צפיות 3 תגובות

קמתי בבוקר,כשאני חבוקה בין זרועותיו של ג'סטין אנחנו עטופים בשמיכת פוך חמה,בחוץ יורד גשם קל,הכל אפור..לא מבחינם שזהו בוקר .לא רציתי לצאת מהתנוחה הזאת,אהבתי אותה..היה לי נעים,היה לי טוב.
אבל לא יכלתי,הסתובבתי לכיוונו עם הפנים,מתנתקת מהחיבוק,ומבחינה שהוא ער."אתה ער,ואתה מחבק אותי ? מה ניראלך ביכלל?!" צעקתי בשקט כדי לא להעיר את כל הבית."עוד פעם את עם הסצנות שלך ?! אני יודע שאת מתה לחזור לחיבוק הזה !"הוא חייך עליי .
"כל כך לא!"הכחשתי. ניכנסתי למיקלחת שבחדר שלו,ציחצחתי שיניים וחזרתי למיטה אחרי שראיתי שהשעה רק 6 בבוקר.
פשוט היבטתי לתיקרה,ניסיתי לעצום עניים ולהירדם אבל לא הצלחתי.פשוט לא.
ג'סטין היסתובב על הצד עם הפנים עלי.."מה?"שאלתי לא הבטתי בו אפילו,אחרי שלא קיבלתי תשובה אלה חיבוק במקום..ראיתי שהוא ישן.אבל לא האמנתי,היתי חייבת לבדוק."ג'סטין אני מורידה בגדים"לחשתי לו באוזן..אבל כלום. "אני יתקע עליך פוק?"ניסיתי להיות מקורית מה שניקרא אבל עדיין כלום."אני הולכת לגלח לך את הבית שחי!" אמרתי והוא מיד פקח את עניו "רק לא זה!"הוא צעק בשקט וצחק. צחקתי גם, ממש התגעגעתי לימים האלה,אבל ידעתי שאני וג'סטין?זאת לא אופציה!
הוא עלה מעליי מביט בעניי עמוק עמוק,"רוצה לשחק?"הוא שאל…"אתה הולך להפסיד!" אמרתי."השיא שלנו זה 4 דקות" הוא אמר . "יותר נכון השיא שלי הוא 4 דקות!" אמרתי לו. כבר עברה דקה,אף אחד מאיתנו עדיין לא מיצמץ.
הוא רקן עליי,התקרב עוד קצת ועוד קצת…והינה,מצמצתי !
"ניצחתיייייייייייי!"הוא צעק בשקט וקפץ על המיטה,"נתתי לך לנצח!"אמרתי בהתחכמות.
"כן כן שמענו עליך"הוא אמר בזילזול וצנח למיטה, נימאס לי מהיחס המזלזל שלו,לפעמים הוא יכול להיות כזה נחמד,שאפשר פשוט לשכוח מהמציאות…אבל רוב הזמן?
הוא פשוט:מעצבן,מציק,שחצן,מפגר,מטומטם,דביל,אידיוט,אגואיסט..ועוד הרבה מאלה…
"אני רואה שאתם כבר ערים" ג'רמי ניכנס לחדר …הרים את השמיכה…"אוף איתכם חשבתי עשיתם מסיבה בלילה,ג'סטין לא ככה לימדתי אותך להישתעשע!"הוא צחק…
"אנג'ל,ההורים שלך התקשרו אתמול בלילה כשהלכתם לישון,הם מתגעגעים עליך המון המון,ומוסרים לך את אהבתם"הוא אמר את זה בדרמיות.
"עכשיו קומו לאכול,אני וארין תיכננו לעצמנו יום כיף עם אתם כבר כאן אז תשמרו על הקטנים"הוא הוסיף וקם מהמיטה.
"זה ניצול אבא"ג'סטין אמר…"אוווו אתה אל תדבר איתי על ניצול !" ג'רמי אמר לו וקרץ.
"אני באתי לפה כי אני התגעגעתי" ג'סטין אמר .."כן כן,והחדר אורחים לא באמת בשיפוצים" ג'רמי הוסיף מביך את ג'סטין ויוצא מהחדר.
"התגעגעת אע…סתם באתה לפה כדי להקשות עליי >< אווף אתה כזה מציק ומעצבן ואידיוט ואנוכי ואני שוווווווונאת אותך!" אמרתי לו ויצאתי מהחדר ,ירדתי למטה…
ארין כבר הכינה לנו אוכל התיישבתי ואכלתי, עד שהדובון לא אכפת לי ירד. "טוב אנחנו יוצאים..אל תחכו לנו "ארין אמרה בחיוך .."רק על תביאו לנו עוד קופיף אחד בדרך"ג'סטין קרץ לג'רמי."ואני לא רוצה שימפנזה ממך!" ג'רמי החזיר לו ויצא.
"מה את עצבנית,באתי לפה לאחים שלי לא בשבילך"הוא אמר ולקח ביס מהתפוח.שטפתי כלים.
"נו עוד פעם את לא מדברת איתי?!" הוא צעק ,באתי לעלות לחדר בחזרה,אבל ג'סטין תפס אותי,והצמיד אותי לקיר.
"נשיקה ,נשיקה,ביבר,נשיקה" הקול החמוד של ג'סמין נשמע לפתע …
"ג'סיייייי"חיבקתי אותה ועשיתי לה אוירון. "יש לי סוד"היא אמרה והיתקרבה לג'סטין,וקירבה אותי עליו."מה הסוד?"ג'סטין לחש…"הוא כמוס לפרה ולסוס" היא אמרה וצחקה,וג'סטין צחק אחריה…"ג'סמין קראת לי הרגע פרה?! יא קופיפה קטנה!" אמרתי והתחלתי לדגדג אותה…"ביבר….ביבר. הצילו !"היא צחקה בצחוק מתגלגל…"אין ביבר"אמרתי והמשכתי לדגדג אותה.
הרגשתי את ג'סטין מדגדג אותי. "תודה ביבר"ג'סמין אמרה ועלתה לחדר.
התכוונתי לעלות שוב לחדר אבל ג'סטין לא ויתר."איפה הינו?"הוא שאל והצמיד אותי לקיר.
"אתה אידיוט ומטומטם ואגואיסט ומכוער ,ותעזוב אותי!" אמרתי לו וניסיתי לעלות אבל הוא חזק."על זה ?לא משחרר אותך"הוא אמר . "אני לא שואלת אותך!"אמרתי לו בחזרה וניסיתי לצאת מהאחיזה שלו.
"אז מה אני עוד?" הוא שאל…"דיי עם המשחקים ג'סטין תעזוב אותי !"רטנתי מכעס .
"נו אנג'ל "הוא אמר כמו ילד קטן."מה אתה רוצה?! גם אם נחזור להיות ידידים..זה אף פעם לא יהיה כמו פעם! תפסיק לרדוף אחריי כבר נימאס! אני אשמה בכל מה שקרה ,למה אתה כל הזמן מבקש סליחה? תן לי לעבור את השנתיים האלה בשקט ! תפסיק להציק לי כל הזמן ,ואתה יותר ממוזמן לעוף מפה לאולפן הקלטות שלך ולצאת לי מהחיים !" צעקתי עליו ,נישברתי,נישבר לי ממנו ! דיי..הוא כזה מטומטם וילדותי !
"אם זה מה שאת רוצה"הוא אמר ועלה לחדר.


תגובות (3)

אעאעאעאאא תמשיייכייי !

31/03/2012 14:23

ממהממםםםם תממשיכייי מהר מהר מהר , את חייבת להמשיך ולעלות כל יום פרק ((: :-*

01/04/2012 08:15

נווו תמשייייכי D:

02/04/2012 16:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך