מאוהבת בכוכב-5

פו הדב 03/04/2012 843 צפיות 4 תגובות

"הלו?"עניתי ,זה היה ראיין… "היי"הוא אמר והחזרתי .
"רוצה לבוא איתנו ללונה פארק היום?"הוא הציעה,"מי זה "איתנו?" שאלתי.
"אני כריס קייטלין.."הוא אמר,"אממ סבבה אני יהיה מוכנה עוד שעה,אבל צריך לקחת גם את ג'סמין וג'קסון" הסברתי.
"מעולה,גם ג'סטין מוזמן.אקיצר עוד שעתיים בכניסה של הלונה פארק"הוא אמר וניתק.
עליתי לחדר ג'סטין היה שם .. אורז מזוודה . איזה דרמטי.
"אתה לא הולך עכשיו !"אמרתי לו והוצאתי את מה שהיה לו במזוודה.
"וזה למה?"הוא שאל והכניס הכל חזרה . "כי אני לא יכולה לשמור על שני דרדסים לבד!" אמרתי .
"חוץ מזה ראיין הזמין אותנו ללונה פארק אז תתארגן ותעזור לי עם הקטנים" אמרתי והוצאתי בגדים מהארון.
עשיתי מחליק והתלבשתי:
הלבשתי את ג'סמין בחולצה ורודה של הלואו קיטי וג'ינס עם פרחים,ומעיל לבן -כי יורד גשם.
ג'סטין ניכנס לחדר שלהם כשג'קסון בידיו ,הוא הלביש אותו בג'ינס כחול משופשף,חולצת באטמן ומעיל עור שחור.
"יצאנו?"הוא שאל והנהנתי.
לא ירד גשם מבול,אבל ירדו טיפות קטנות למרות שלא היה קר.
הנהג של ג'סטין הסיעה אותנו,כי לג'סטין עוד אין רישיון. יצאנו מהאוטו,מזג האויר שיחק לטובתנו.ראינו את כולם ליד השער,חיבקתי את קיייטלין,ואת כריס,ולראיין נתתי נשיקה בלחי. "קרוסלה"ג'סמין צעקה ורצה לתור.
"אני ילך איתה"ג'סטין אמר ולקח את ג'קסון איתו."לא רגע,גם אני אחראית עליהם!"אמרתי ונידחפתי בתור לידם. לפפארצי לא לקח הרבה זמן להגיע,
גם המעריצות מיהרו להגיעה ולבלות יום כיף מסביב לג'סטין.
"נו אוליי דייייי!"צעקתי עליו בזמן שאני וראיין מחזיקים את ג'קסון וג'סמין על הידיים וג'סטין חותם לעוד מעריצה.
"תעופו ממנו כבר"אמרתי ונתתי לידיו את ג'קסון . כמה מהבנות קיללו אותי,כמה לא הקשיבו..והיו את החמודות שזזו ונתנו לי לעבור.
"הם לא רק באחריותי !" צעקתי עליו , "זה אשמתי שהבאת אותי למקום הזה ?!"הוא צעק עליי בחזרה."זה האחים שלך גם , ואם כבר החלטת ל'התגעגע' אליהם אתה צריך לבלות איתם!" אמרתי .
"נו תפסיקו לריב שניכם ! אין יום שלא תריבו?!אנג'ל בואי מפה" ראיין צעק עלינו. "אתה תסתום תפה שלך "ג'סטין צעק עליו והצביע לכיוונו."מה עובר עליך אחי ,התהילה באמת עלתה לך לראש" ראיין צעק עליו,זה בהחלט היתה הצגה חינם לבליבריות שצילמו ותיעדו הכל.
"מה קרה אתה אוהב את אנג'ל אז החלטת להגן עליה?"ג'סטין אמר לו בקול מזלזל."אתה שומע מה אתה אומר ביכלל?!"צעקתי עליו . "זה החבר שלך"צעקתי. אבל ג'סטין בשלו,
"נוווו יא תינוקות בואו ניסע הביתה תסדירו את זה שמה תיראו איזה בלאגן עשיתם פה!" קייטלין צעקה עלינו ומשכה את ג'סטין ואותי לאוטו.
אחרי נסיעה ארוכה עם הרבה רעש,שאני וג'סטין במיוחד עשינו… היגענו הביתה וניכנסנו בצעקות.
"אתה מוזמן לעוף לארבע כיווני השמיים עם הבליבריות שלך אתה יודע את מה זה מעניין לי!" צעקתי.
ועליתי לחדר כשבידיי ג'סמין וקייטלין עולה איתי ביחד עם ג'קסון.
~
"שמע גבר תרגע קצת זה בסך הכל מעריצות,יש לך משפחה ..זה יותר חשוב"ראיין אמר לג'סטין כשהם ישבו בסלון …
"אולי תסתום כבר?! אתה לא מבין שאתה תמיד הורס לנו הכל ! היא לא אוהבת אותך ,תרד ממנה ! " ג'סטין צעק על ראיין כשכריס מנסה להפריד בין שניהם.
"מה זאת אומרת הורס לכם הכל?"ראיין שאל בפוקר פייס.
"אני ואנג'ל זה בדם שלנו להיות ביחד" ג'סטין אומר ומתיישב על הספה באנחה, סוף סוף הוא כבר לא מכחיש,עכשיו הוא מודע ..מפנים.
"אתם כמו שחור ולבן,מה זה בדם שלכם להיות ביחד?!"כריס שאל ולקח ביס מהכריך שוקולד שהכין.
"אני יודע ,אני בטוח שהיא אוהבת אותי.. כמו שאני אוהב אותה"ג'סטין אמר והשפיל מבט,מניח את ראשו בין ידיו .
"אתה אוהב את אנג'ל?"קייטלין ירדה במדרגות . "ג'סטין יש לך את כל מה שאתה רוצה ! אתה יכול להשיג כל מי שאתה רוצה ! למה אתה לא יכול לוותר פעם אחת !"ראיין צועק עליו ויוצא מהבית.
"שמעו אתם מצב אבוד" קייטלין יוצאת אחריו,זה כזה ברור שהיא מרגישה עליו משהו.. וכריס,שנישאר לבד עם יצור זועם מכעס,מחליט ללכת גם הוא.
ג'סטין עולה לחדר,פותח את הדלת בחוזקה,מתקרב עליי ומנשק אותי,נשיקה פרוע .
אני מניחה ברוב טיפשותי את ידי על ראשו מלטפת את שיערו,אנחנו נופלים למיטה, הנשיקה .. לפתע רגועה ,קסומה… רגע מדהים שלא אשכח לעולם. אך כמובן זאת טעות,עשיתי טעות ! אסור היה לי ליזרום איתו,אלה להיתנגד מיד !
אך משהו בפנים..לא נתן לי !
הוא התנתק ,הביט בעניי וחייך,'לא אל תעשי את זה' אמרתי לעצמי בלב, אבל השפתיים לא הקשיבו וחייכו עליו חזרה. הוא רקן עליי לעוד נשיקה,אבל הפעם נתתי לראש לעשות את שלו,שמתי את ידי על שפתיו,קמתי ויצאתי מהחדר.
"אבל למה את משקרת לעצמך"הוא צעק כשכבר היתי במדרגות לסלון.
החיים האלה תמיד משחקים בנו,ותמיד יעמידו אותנו במצב שאנו הכי גרועים בו, אתה מאבד את הדרך ושוכח מה העיקר.
התישבתי על הספה, מנסה לעכל את הטעות שעשיתי,ואיך אני יוצאת מזה עכשיו?
הוא התיישב לידי, זה הרגיש כאילו אנחנו שני מוגבלים… מביטים במסך טלויזיה שחור ושותקים.
"את אוהבת אותי?"הוא שאל לפתע,מה אני יגיד עכשיו?! כל כך הרבה מחשבות רצו במוחי באותו הרגע,
אם אני יגיד לו כן..הוא יצחק עליי?אבל מצד שני הוא נישק אותי,אולי הרגשות בנינו הדדים? ואם אני יגיד לא.. אז הכל ימשך כמו תמיד,הריבים הצעקות הויכוחים…זה כבר שיגרה.
אנשים טועים,סוטים מהדרך … זה מה שניקרא להיות בן אדם !
לשקר לעצמי שטוב לי כשלא טוב לי .
לאהוב אדם שיש בו כל כך הרבה חסרונות,שלא מפחד לפגוע…


תגובות (4)

תמשייייכיייי

03/04/2012 11:57

תמשיכי…..

03/04/2012 12:20

ותתחילי להעלות פרקים כל יום XD

נ.ב אני אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי הוא גם על ג׳סטין רעאר *~*

03/04/2012 12:50

תממשייכייייי זהה מעלללללללף :))

04/04/2012 04:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך