פו הדב
קצר.. אבל לא תיכננתי לפרסם היום פרק, הפרק הבא מתחיל עלילה חדשה לגמרתי ! מקווה שאתן נהנות =]

מאוהבת בכוכב-6

פו הדב 04/04/2012 857 צפיות 8 תגובות
קצר.. אבל לא תיכננתי לפרסם היום פרק, הפרק הבא מתחיל עלילה חדשה לגמרתי ! מקווה שאתן נהנות =]

"ג'סטין .. אני אהבתי אותך..בתור ידיד" מלמלתי. זה אומנם שקר אך האמת תמונה בו עמוק…עד ליפניי שנתיים,לא הפרידו בנינו והיום?היום אנחנו יושבים באותו חדר ומשפילים אחד את השני ללא רחמים.
"אהבת אותי כשהיתי הילד הקטן שלא היה לו גרוש על התחת עם פוני וחצ'קון על האף ?! את מעדיפה את הילד ההוא ?! למה את לא מוכנה להשלים עם זה שהישתנתי ? אנשים משתנים מתבגרים… אני הרבה יותר טוב ממה שהיתי פעם ! "הוא צעק ונעמד מולי בעודי יושבת על הספה ומשפילה מבט.
"הילד ההוא לעולם לא היה אומר שיש יותר טוב ממה שהיה פעם,הילד ההוא היה נילחם על כל מה שרצה,ולא זורק כסף לכל עבר כאילו צומח על העצים,הילד ההוא.. חלם..לילד הזה החלום כבר התגשם,הילד הזה הפסיק לחלום כבר מזמן..הילד הזה חיי רק בזכות מה שהילד של פעם עבר" צעקתי עליו גם אני ונעמדתי מולו.
"מה את מז**נת לי את השכל ,על הילד ההוא והילד הזה … מה לא טוב בי עכשיו ?! אני יכול לתת לך הכל , לתת לך יותר ממה שפעם יכולתי. זאת המציאות אנג'ל" הוא צעק ונחת על הספה שם את ידו על הראש בתנועת יאוש.
ג'סמין ירדה במדרגות בבכי… "לא לריב"היא צעקה ושילבה ידיים באגרופים."לא לריב ביבר"היא צעקה ושיפשפה את עניה, "נסיכה שלי אנחנו לא רבים"ניסיתי לשקר לילדה הקטנה והתמימה…חיבקתי אותה חזק."אז למה אתם צועקים?"היא שאלה בקול רועד. "ביבר סתם חלם חלום רע"אמרתי לה והיא חייכה..
"על מיפלצת שעושה לו פוקים לפרצוף?"היא צחקה בצחוק מתגלגל.. היא והדימיון השופע שלה,"כע על מיפלצת כזאת"אמרתי והיא רצה לחדר בציחקוקים לספר הכל לג'קסון .
"אני רוצה אותך אנג'ל"ג'סטין נעמד מאחורי מחבק אותי מהמותניים . "יש הרבה הבדל בין רוצה לאוהב.." לחשתי והסתובבתי עליו.
"אני לא יכול להגיד את זה" הוא אמר והשפיל עליי מבט,היתי יותר נמוכה ממנו."כי האגו שלך עולה על הגובה שלך" אמרתי רגוע לגמרי,אין טעם לצעוק עכשיו. "מתי הם אמרו שהם חוזרים?" שאלתי.."בערב"הוא אמר…
השעה היתה חמש בערב,היתי כל כך עייפה אחרי הלונה פארק והריבים הממושכים עם ג'סטין,והנשיקה והרגשות המסובכים =\
"תזמין פיצה ותאכלו.. אני עולה לישון"אמרתי .. עליתי להיתקלח ונירדמתי ממש מהר.
מחר בית ספר, ארין כבר הספיקה לרשום אותי לבית הספר שכריס וקייטלין נימצאים בו.


תגובות (8)

תמשיייכייי (:

05/04/2012 04:23

תממשיכיייי, אבבללל אני רוצה שאנגל וגסטיין היו ביייחד ((((:

05/04/2012 05:48

חח נסיכת החלומות[?] אנג'ל וג'סטין יהיו ביחד.. עוד הרבה זמן =]

05/04/2012 12:26

בבקשה תמשיייכייי עכשיו D :
אהה כן ואם בא לך תקראי את הסיפור שלי הוא גם על ג׳סטין D:

05/04/2012 12:34

אמ׳לה אני מרגישה חווופרת XD
אבל באלי שתמשייייכיי עכשיייייוו ומיייד XD

06/04/2012 06:38

שלחתי כבר פרק אבל עוד לא אישרו אותו.. =\

06/04/2012 16:29

כרגע קראתי את כל הסדרה ואני חייבת לומר אני ממש מאוהבת בסדרה זאת ותעיפי לג'סטין סטירה בשמי ;)
תמשיכי במהירות מתה עלייך יובל

06/04/2012 17:09

סטירה סטירה תעיפי לג'סטין מיובלוש וממני ואם אני לא טועה את חדשה באתר הסיפורים אם כן לכבוד לי לקדם אותך בברכה ולאחל לך בהצלחה וחג פסח שמח ונפלא ממני בקי ♥♥♥ וסליחה עוד משהו אהבתי אהבתי אהבתי ♥

07/04/2012 01:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך