מאוהבת בכוכב-7

פו הדב 05/04/2012 1681 צפיות 5 תגובות

קמתי בבוקר,שיערי פרועה.. ג'סטין לא היה לצידי.צחצחתי שיניים התלבשתי וידתי למטה לאכול ארוחת בוקר.
ראיתי את ארין מאכילה את ג'קסון…"איפה היצור מחמד?"שאלתי,היא הביטה בי בחיוך.. "חזר לשגרה"היא אמרה ונאנחה.
אכלתי את ארוחת הבוקר ויצאתי לבית הספר ,"צריכה טרמפ?"מישהו באוטו אדום נעצר לידי ,מישהו לא מוכר היה לו שיער שחור ועניים ירוקות הוא עישן סיגריה,"לא אני יסתדר"אמרתי והמשכתי ללכת.
"אולי בכל זאת?"הוא שאל וחייך עליי חיוך ממזרי."שמע ,לא מכירה אותך לא רוצה להכיר אם לא תירד מזה עכשיו, אני יוריד לך ת'זה עכשיו"אמרתי מעוצבנת.. שונאת ערסים כאלה שחשים את עצמם , שימצאו חיים.
אחרי הליכה ממושכת לבית הספר הגעתי באיחור.. עליתי לכיתה שלי,אני לומדת עם כריס -הוא הדריך אותי קצת. פתחתי את הדלת ונעמדתי בכניסה.
המורה הביטה בי במבט שואל אבל עם חיוך של"ברוכה הבאה" . "זאת אנג'ל גרט התלמידה החדשה שלנו,קבלו אותה יפה " היא אמרה והורתה לי לשבת ליד ילדה בלונדינית עם שתי צמות ארוכות . "חחחח יושבת ליד רפונזל" אחד הילדים זרק לעברי."מדבר איש הפח"סיננתי לעברו, כשלאדם אין מוח אז הראש חלול כמו פח !
"קשוחה זאתי"שמעתי אותו לוחש לחבר שיש לידו,התישבתי ליד הילדה. "אני קלואי"היא מלמלה ולחצה לי את היד. "אנג'ל"אמרתי והוצאתי ציוד.
אחריי שעתיים ארוכות של מתמטיקה ,הבנתי שהחיים פה לא יהיו לי כל כך קלים,הבנים בכיתה הזילו עליי ריר כאילו אני סטייק ענקי ועסיסי,רוב הבנות פה פרחות , אבל מצאתי לעצמי חבים תוך זמן קצר, הסתגלתי לכריס,מייק, לולה וקייטלין. ישבנו ביחד על הדשא,אוכלים את ארוחת ה'צהריים' שלנו שלקחנו מהקפיטריה, לולה ומייק היו כל כך דביקים ..הזוז הכי קיטשי שהכרתי ! קייטלין הסתמסה עם ראיין בלי סוף וכריס? טוב כריס זה מקרה אבוד-אני לא זוכרת פרחה אחת שעברה והוא לא הציץ לה מתחת לחצאים בטענה שנפל לו מטבע לדשא.
"אתה לא נואש מידי?" שאלתי אותו וצחקתי..
"אני?! מה פתאום.."הוא אמר והתכופף 'להרים מטבע'..
"יאלה יש לי שיעור ריקוד" לולה אמרה תפסה את מייק ביד תוך כדי שהוא קם,התסתובבה לתוכו כשהוא עוטף אותה בזרועותיו,ונישקה אותו נשיקה זריזה על הפה בורחת ונעלמת מענינו וכך גם מייק.
"כן גם אני צריכה ללכת.."קייטלין סיננה לעברינו וברחה מחייכת מאוזן לאוזן. "אז נשארנו רק אני ואת.."כריס עשה לי גבות~גבות. "תשכח מזה כריס.."אמרתי וחייכתי. "חחח בטח ג'סטין יפתח לי תחריץ"הוא צחק ועזר לי לקום.
"איזה שיעור יש לנו עכשיו?"שאלתי אותו.. "אני חושב שספורט.."הוא מלמל והלכנו לכיוון האולם.
"מה זה בנים ובנות בנפרד?"שאלתי.. "כן,איזה חבל.. להפסיד לראות את הכוסיות של השיכבה בחצאיות מיני או מכנס צמוד.. חלום שמתגשם"כריס התחיל לחלום בהקיץ.
"טוב … "מלמלתי וניכנסתי לשרותי הבנות להחליף בגדים. לבשתי טייץ שחור וחולצה צהובה שגזורה בכתף. עשיתי קוקו גבוה ובאתי לצאת אבל אז…
אז תפס אותי אותו אחד ,הערס המעשן מהאוטו האדום שפגשתי היום בבוקר."בובה..יפה לך צמוד"הוא אמר והריח את שיערי. "שמור מרחק מאן.."אמרתי ודחפתי אותו ממני.
"אגרסיבית.. קשוחה..איי לייק איט"הוא חייך ונצמד עליי סוגר את הדלת על המנעול ,שאלוהים יודע מאיפה השיג את המפתח.
"תעזוב אותי ! אני לא אחת השרמוטות שלך!"צעקתי וניסיתי להכות בו אבל הוא תפס את ידי..ונישק אותי באכזריות,בכוח.
הנשיקה הכי מגעילה ודוחה . הוא תפס עם ידיו במותניים שלי וליטף אותי ..ניסיתי להיות חזקה ולא לבכות ..אבל לא הצלחתי,הוא היה חזק,הוא הכאיב לי. "תעזוב אותי " לחשתי כשדמעות בעניי והוא לרגע הפסיק את הנשיקה ,לקחת אויר.
"עכשיו את שלי בייב"הוא לחש ועשה לי איקי בצוואר. הוא פתח את הדלת פיזרתי את השיער כדי שלא יראו את האיקי ומחיתי את הדמעות. באתי לצאת וללכת לשיעור,באיחור. אבל הוא עצר אותי שנית."ואם חשבת לספר למישהו אז כדאי שתחשבי שוב"הוא אמר וחייך עלי ,מנשק אותי על שפתיי בכח ונותן לי ללכת .
אני לא יודעת מה גרם לי לא להחזיר באקיצה,אבל הוא נראה מפחיד ומאיים.
היום הזה נגמר ,חזרתי עם קייטלין וכריס הביתה,קייטלין באה עלי וכריס המשיך לחברים שלו.
"אז מה יש משהו בינך לבין הילד הכי חתיך בבצפר !?" היא שאלה וקרצה לי.
"מי זה הילד הכי חתיך בבצפר?"שאלתי מבולבלת. "נו שיי הזה שהית איתו בשרותים"היא אמרה .
אז נפל לי האסימון."הוא ממש לא חתיך"אמרתי. "טוב העיקר טרפתם אחד לשני את הפה!"היא צחקקה.
"כל כך לא נכון!" אמרתי .


תגובות (5)

איזה זבללללל הווווא !{^#$
והכתיבה שלך מווושלמת !!!

07/04/2012 14:42

אני שונאת את השיי הזה איכ עליו תמשיכי ועכשיו תתני גם לג'סטין וגם לשי סטירה

07/04/2012 15:50

איייכס איזה מגעיל הוווא, שוננאת ערסים מסריחים מסגריות :////
תממשיכייי , אהבתי את הכתיבה שלך מאוד :-*

07/04/2012 16:21

תמישכיי

08/04/2012 04:42

תמישכיי

08/04/2012 04:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך