פו הדב
תיסבלו קצת את שיי אל תדאגו בסוף הכל יסתדר =] קיזס..

מאוהבת בכוכב-8

פו הדב 07/04/2012 848 צפיות 6 תגובות
תיסבלו קצת את שיי אל תדאגו בסוף הכל יסתדר =] קיזס..

אני וקייטלין המשכנו לדבר,ככה עד שארין הגיעה הביתה , ןאז רק נשאר להכין שיעורים להתקלח ולישון. לקום לבוקר חדש מלא דאגות.
התלבשתי ,
עשיתי ביביליס , אכלתי ארוחת בוקר ושלוש דפיקות חזקות נשמעו על הדלת. "אנג'ל זה בשבילך"ארין אמרה מודאגת.
בדלת,עמד שיי.נלחצתי ! "היי בייב"הוא נישק אותי על השפתיים , לא אמרתי כלום,במיוחד התביישתי מהמצב .ארין הביטה בנו המומה. שלחתי עליה מבט מצטער לקחתי את הטיק ויצאתי.
"אתה עושה את זה לכל אחת?!" שאלתי כשניכנסתי לאוטו שלו.
"עושה מה?" הוא שאל . וקרץ עליי. "אני לא רוצה אותך!"צעקתי עליו.
"אבל אני רוצה..ורוצה מאוד!"הוא אמר וחנה. תופס בידי וניכנס איתי לשער. המבטים התוקפניים, המעריצים והחוששים הופנו עליי.
קייטלין תפסה אותי, זה היבה מאבק קטן עד ששיי עזב . עזב בנשיקה איומה והלך לכיוון המחששה.
"את והוא?!"היא שאלה אותי, התלהבה קצת. "ראיתי את שיי שולח עליי מבט מאיים. "אני מתארת לעצמי שכן" מלמלתי ועלינו לכיתה,הצילצול מיהר לבוא. ואיתו גם המורה שלנו למתמטיקה.
"תוציאו כליי כתיבה ומחשבון" הוא אמר ,הבנו שמצפה לנו מבחן ארוך . לא התווכחנו הרבה .
אחרי המבן שיחררו אותנו הביתה,יום קצר! כשניכנסתי,ראיתי את ארין מדבר בטלפון,"הינה היא בדיוק הגיעה!" היא אמרה וחייכה עליי.
"קחי"היא אמרה ונתנה לי את השפורפרת."הלו?!"שאלתי.זה היה הקול של אבא שלי שענה לי מהצד השני! "אבאאאאא!" צעקתי מאושר. "ילדה שלי ,איך את ?הכל בסדר?אנחנו מתגעגעים עליך מאוד!"
הוא אמר , כל כך התגעגעתי עליהם. למרות שהכל ממש לא טוב פה,בבית הספר אני שבויה של ילד שאני ממש לא אוהבת,ממש משעמם לי פה,ואני כל כך מתגעגעת לחיים בבית. נאלצתי לשקר ."הכל מעולה,אני ממש נהנת פה!"אמרתי והשפלתי מבט.
"יופי,אני שמח !"אבא אמר והקו התנתק."התנתק!"אמרתי לארין מאוכזבת. עליתי לחדר, למה אני לא מתנגדת לזה?! למה אני לא נלחמת על הכבוד שלי מול שיי. מי הוא ביכלל שיחשיב אותי לרכושו?!
מהר מאוד נרדמתי ,כשראשי מלא במחשבות. "יפה שלי"הקול הצרוד שלו נשמע מהדהד באוזניי,חשבתי שזה חלום,אך התברר לי שזהו סיוט מציאותי. "עזוב אותי כבר!"דרשתי והעפתי את ידו מהלחי שלי. "חח מצחיקה את,את תלמדי לאהוב אותי"הוא אמר ,הוא מפחיד כל כך, "ואם לא?!"אמרתי לו והתישבתי בכיסא המחשב מולו, "ואם לא.. זה יהיה כואב" הוא אמר וחייך.
מושך אותי מהיד ומושיב אותי עליו,מריח את שיערי,מנשק אותי בצוואר. "למה אני מבין כל הבנות שיש לך ,חולות עליך,אוהבות אותך,רודפות אחריך?!" שאלתי ,"את מיוחדת,ישר תפסת אותי בעיין" הוא אמר ונישק אותי, הפעם .. הפעם זאת היתה נשיקה עדינה, נעימה..
"כמה אני אוהב אותך "הוא אמר לי.


תגובות (6)

תמשיכייי =]

08/04/2012 04:46

המשפט שבסוף הדאיג אותי
ואיפה ג׳סטין נכנס בכל הסיפור הזה ? O_O
אההה כן ותמשיייכי

-סוף חפירות-

08/04/2012 14:53

ואי מה זה סוווווווורי זה עשה לי בז'אנר סיפור אהבה אינדיאנה וזה ביכלל צריך להיות בסיפורי אהבה.. :O חחח מיד מעבירה =]

08/04/2012 14:54

אחחחחממממ לא נתת לג'סטין או לשיי סטירה אני מאוכזבת……
סתאאאאם איך אפשר להיות מאוכזבת מסיפור כזה מהמם את ממשיכה מהר וארוך מובן כן???
ייש

08/04/2012 15:02

יובלווווווווש , שמעי הסיפור כבר כתוב אצלי בוורד ואזה אז אני לא הולכת לשנות בו כלום בנתיים,אני רק מעלה פרקים וכותבת עוד 5 או 6 שורות המשך לסיפור בוורד … ככה תמיד יש לי פרק נוסף =]אני מעלה עכשיו עוד פרק 3>

09/04/2012 07:18

ישששששששששש ממש ממש ממש מקסים ועוד פרק את מעלה אז מה יותר טוב מזה ???? ממש כלום תודה על הסיפור הנפלא שלך ממני בברכת מועדים לשמחה בקי ♥

09/04/2012 07:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך