פו הדב
אז אממ פרק ארוך.. תהנו =]

מאוהבת בכוכב-9

פו הדב 09/04/2012 985 צפיות 4 תגובות
אז אממ פרק ארוך.. תהנו =]

~חלפו שלושה חודשים~
"טוב דברי איתי נסיכה ,היום בערב אני בא לאסוף אותך"שיי אמר לי וניפרד ממני בנשיקה קצרה. חייכתי עליו,כניראה הוא צדק,באמת למדתי לאהוב אותו. הוא ממש השתנה עם היחס שלו כלפי, הנשיקות שהיו פעם קשות ולא נעימות, הפכו לרכות ועדינות. היחס המזלזל שלו הפך לחס של דאגה.הוא אוהב אותי, הלוואי והיתי יכולה לומר אותו הדבר עליו.
חיכיתי שיסע ונופפתי לו,ניכנסתי הביתה שחיוך קטן על פניי, אך הוא מיד ירד ,כשראיתי את ג'סטין יושב עם ג'סמין וג'קסון על השפה.
כשהוא הבחין בי ,השפלתי מבט.
ראיתי שארין לא בבית,עליתי לחדר בלי לומר מילה.למה הוא חזר לפה?! משעמם לו בלי הריבים שלנו? למה הוא הסתפר ?למה הוא כזה חתיך?למה אני מדברת לעצמי?!
נשכבתי על המיטה מיואשת, עד שהטלפון צילצל.. לא התחשק לי לענות לו עכשיו,אבל ידעתי שאם אני לא יענה אני ימצא את עצמי עומדת מולו שותקת בלי הסברים .
"הלו?"עניתי." יפה שלי מה קורה?"הוא שאל."ליפני עשר דקות הבאת אותי הביתה מה אתה מתקשר שוב?" שאלתי מעוצבנת."תירגעי …אני בא"הוא אמר . איך הוא אוהב את זה ,אוהב שאני סובלת ממנו, דיי כשכבר חשבתי שהוא השתנה,שהמבטים המטרידים פסקו ..הכל חוזר על עצמו שוב.
~
"רגע ג'קסון יש מישהו בדלת"אמרתי לקטן השובב הזה. פתחתי את הדלת וראיתי מישהו גבוה עם שיער שחור קוצים וסיגריה בפה."אתה?"שאלתי אותו.."אנישיי.ואני עולה לחדר של אנג'ל "הוא אמר דחף אותי טיפה,זרק את הסיגריה ועלה לחדר.
כשהיא ניכנסה לבית,לא היה לי מה להגיד, וגם איך אוכל?אני לא מצליח להפסיק לחשוב עליה לא ביום ולא בלילה. היא נמצאת בכל פרק מחשבות שעובר בראשי. אני משתגע!
היא עלתה מהר לחדר ואני המשכתי לשחק עם ג'סי וג'קסון על הספה.
מי זה יכול להיות? לא יכלתי להיתאפק ועליתי אחריו במדרגות.הצעקות מהחדר שלה נשמעו כבר במדרגות.
"לא רוצה תעזוב אותי !"היא צעקה . "סתמי תפה שלך מה את צועקת על כל הבית?!" הקול הצרוד שלו נשמע.
~
"נו עזוב אותי ,אתה לא מבין שאתה משגע אותי נימאס לי כבר נימאס !"צעקתי עליו. הוא תפס בידיי . החוזק שלו ,העוצמה שלו.. זה מה שהפחיד אותי.
"את באה איתי היום " הוא אמר ,והניף את ידו סוטר לי על הלחי בחוזקה.נפלתי על המיטה בבכי. הוא עמד רגע מביט בי,ומיד מתישב לידי שם את ראשי על על חזהו ועוטף אותי חזק בידיו.
ג'סטין ניכנס לחדר,שיי מיד הרים את מבטו עליו. "מה עשית לה?!"הוא שאל.
"מי זה?"שיי הסתכל עליי. "בן דוד שלי"שיקרתי. "עא טוב ,לך מפה"שיי אמר לו וג'סטין לא הבין.
"ג'סטין..תלך"לחשתי בקול רועד."את בטוחה?"הוא שאל מביט בי במבט שואל."תלך!"ציווטי עליו .
הוא יצא מהחדר סוגר את הדלת. "בואי איתי .."שיי לחש ונשק לי בראש.
התלבשתי ויצאנו.
"לאן ?"ג'סטין קם כשג'סי בידיו."מה אתה דוחף תאף שלך לכל מקום!"שיי צעק עליו. "לאן?"ג'סטין פנה עליי." למועדון"עניתי והשפלתי מבט. הביך אותי לעמוד מולו ליד אדם שאני לא באמת אוהבת,ולא יכולה לספר לאף אחד שהוא מנצל אותי ככה , מחזיק אותי שבויה שלו, לא נותן לי חופש.
"אני ישב פה"אמרתי והתישבתי על אחת הספות ביחד עם קלואי במועדון.
"להביא לך משהו?" הוא שאל וסירבתי. "הוא גורר אותך לפה איתו עא.."קלואי אמרה,היא כבר חוותה את זה ..האקסית של שיי. "שמעי אחרי שניפרדנו, רק רציתי אותו יותר.. את לא תקבלי מאף אחד כל כך הרבה כמו שאת מקבלת משיי" היא אמרה ולגמה מהמשקה בכוס שלה.
"אני אוהבת אותו, הגעתי לפה על דעת עצמי" שיקרתי והשפלתי מבט."כן ,גם אני היתי אומרת את זה.."היא אמרה ונישענה עם הגב על הספה .
ראיתי את שיי רוקד עם כמה בנות ברחבה.. לא יודעת למה,או מה עבר לי בראש אבל לא רציתי להשאיר את זה ככה. הלכתי לבר,הברמן הגיש לי כמה קוסות של משקה חריף.. ששרף לי את הגרון אבל חימם אותי . הרגשתי איך המודעות העצמית שלי שוקעת לתימהון.
הלכתי לרחבה והתחלתי לרקוד גם אני עם כמה מהבחורים שם. ניראים לא רע . נידבקתי לאחד ,שהיה לבוש בחולצה שחולה ומיכנס לבן ."מה את עושה?!"שיי תפס אותי ביד. "נהנת ..כמוך "חייכתי עלי חיו ךמטומטם והשתחררתי מאחיזתו.
רקדתי לידו, רקדתי,יותר נכון נמרחתי עליו. הוא הרים אותי לאוטו . "את משוגעת"הוא אמר מעוצבן טיפה.הוא הרים אותי עד לחדר שלי ונישכב איתי במיטה.
לא חשבתי על מעשיי,היתי שקוע בתוך חלום שיכרות אחד גדול. "אני לא אוהבת אותך" חייכתי עליו ונתתי לו מכה חלשה בחזה . התקרבלתי בין זרועתיו ,היה לי קצת קר.. וסחרחורת תקפה אותי.
"אני אוהבת את ג'סטין"מלמלתי… ניכנס יין יוצא סוד . "את מדברת שטויות "שיי אמר לי ונישק אותי נשיקה ארוכה בפה . "אין זה מרגיש שלא אוהבים אותך חזרה . מגעיל נכון"אמרתי ועברתי למצב ישיבה על המיטה מסתחררת מעט. "את אוהבת אותי."הוא השכיב אותי בחזרה לידו בחבטה שגרמה לי לזעזוע …ושקעתי לשינה עמוקה.
קמתי בבוקר עדיין עטופה בזרועותיו של שיי,ניסיתי להישתחרר אבל הוא רק חיזק את אחיזתו."תעזוב אותי!"צעקתי ,לא עיניין אותי מי בבית,או מה השעה . הראש שלי כאב הסחרחורת האיומה הזאת לא עזבה אותי והבחילה שהרגשתי הגעילה אותי כל כך.
הריח החריף ששרר בחדר היה מזעזע. "מה קורה פה?!"ארין ניכנסה לחדר. "מה זה הריח הזה ,אנג'ל?" היא שאלה מנופפת בידה .
"אנלא יכולה להסביר "אמרתי ונתתי לשיי סטירה ,הוא שיחרר אותי וקמתי לשרותים נועלת את הדלת ,מקלחת קרה בהחלט לא תזיק לי.
כשיצאתי ראיתי את שיי כבר לבוש ,ואני ?אני היתי עם מגבת עלי . "איזה גוף"הוא לחש ובהה בי ,מה שגרם לי להתבייש טיפה. הוא התקרב עליי ונישק אותי נשיקת בוקר . "איך אני אוהב אותך"הוא חיבק אותי חזק.
התלבשתי ,וירדנו למטה. בכל זאת בית ספר. "אנג'ל אחרי הבית ספר תבואי הביתה ישר"ארין אמרה לי כעוסה וג'סטין ישב ואכל את הדגנים שלו לידה. מביט בי במבט מאוכזב. ארין עלתה לחדר להלביש את הקטנים, ואני ושיי התכוונו לצאת.
הוא תפס בידי ומשך אותי אחוצה."רגע!"ג'סטין צעק לעברינו. "אני יכול לדבר איתך .?" ג'סטין שאל ואני הבטתי בשיי במבט מבקש.
"אני באוטו ,אל תיקחי תזמן"הוא אמר ועזב את ידי ביאוש. "מה ?"שאלתי משפילה מבט.


תגובות (4)

יייש אני ראשווונה D:
תממשיייכי מהר ותעיפי ת'זבל הזה מהסיפור >.

09/04/2012 12:33

חיחוש שניה אלה עם כן מישהי תפסה לי ת'מקום
-מבטמאודמאודמאיים-
אהבתי ואת חייבת להמשיך יאיאיי נתת סטירה לשיי נתת סטירה לשיי יייששש

09/04/2012 13:25

חח לווול XD
אני מאוד מפחדת מהמבט המאיים שלך יובל
ובפרק הבא בסיפור שלי אני הולכת להכניס לג׳סטין סכין ליד XD

09/04/2012 14:14

ממהממםם תמשיכייי ותעיפיי את שיי המנייאק הזה מהסיפור , אוהבת :-*

09/04/2012 16:24
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך