ניוב
מה אתם חושבים? מארי עשתה טעות כשהיא נפרדה ממייקל, או שלא?

מאוהבת- פרק 3

ניוב 20/06/2014 727 צפיות אין תגובות
מה אתם חושבים? מארי עשתה טעות כשהיא נפרדה ממייקל, או שלא?

מארי הלכה לכיוון מגורי הבנים ופתאום ראתה את מייקל הולך אל הכיתה. הוא הביט בה לרגע ומיד השפיל את מבטו. מארי קראה אליו בכעס:"היי! מה אתה בורח לי ככה?! אתה בכלל יודע מה רציתי להגיד לך?!" "את רוצה להיפרד ממני, נכון? ג'יידן כבר סיפר לי קודם." "תראה, אני… רגע אחד, אמרת שג'יידן סיפר לך שאני הולכת להיפרד ממך?!" "כן, אבל לי זה לא כל כך חשוב כרגע. מה שיותר חשוב לי, זה שאני עדיין אוהב אותך, אז למה את עושה לי את זה?" "אני מצטערת, אבל… אני מאוהבת במישהו אחר." אמרה וברחה משם מהר ככל יכולתה. לפתע נזכרה בדבריו של מייקל:" ג'יידן כבר סיפר לי קודם." היא נעצרה ופנתה לחפש את אחיה, אך פתאום נשמע הצלצול, ומארי רצה נסערת לכיתה. כשהשיעור נגמר, מארי ראתה את ג'יידן ואת ג'ונתן מדברים אחד עם השני. היא תפסה בחזקה את ידו של אחיה וצעקה עליו:"בוא הנה מיייייד!!!
יש לי משהו חשוב מאוד להגיד לך!" "היי! אני באמצע שיחה!" "מה'כפת לי???!!ֱ עכשיו בוא הנה!!! מיייייד!!!!!!!!!!!" "טוב, טוב, אני בא…" מארי לקחה את ג'יידן לאותה פינה נסתרת מעיניו ומאוזניו של העולם וצרחה עליו:" איך בדיוק אתה ידעת שאני הולכת להיפרד ממייקל?!!!" "אהה… יכול להיות שקצת הקשבתי לשיחה שלך עם אנה…" "מההההההההה??????!!!!!!!!!" "תני לי להסביר. כשאת ואנה דיברתן אחת עם השנייה, אני בדיוק עברתי ליד החדר שלכן, ואז שמעתי אותך אומרת שאת רוצה ג'ונתן, אז פשוט לא יכולתי להתעלם מזה והמשכתי להקשיב."
"באיזו זכות עשית את זה?!" "תראי, אני יודע שזה לא בסדר, אבל…" "לא! אני לא רוצה לשמוע יותר את התירוצים האלה!" אמרה והרימה את ידה לתת לאחיה עוד סטירה, ובעיניה כבר נראו דמעות, אך היא השמיטה את ידה ופשוט נתנה לדמעותיה לזלוג. "נו… מארי, אני מצטער… אל תבכי." אמר ג'יידן והניח את ידו על כתפה של מארי, אך היא הזיזה אותה מיד וצעקה:"אל תיגע בי! אני לא רוצה לראות אותך!" היא השפילה את עיניה ורצה לחדרה בבכי. כשהגיעה לשם נפלה על מיטתה והמשיכה לבכות בכעס ובאכזבה. פתאום הרגישה יד שמלטפת את שערה. היא הרימה את עיניה וראתה מולה את אנה מביטה בה בדאגה. "מאר', מה קרה?" "נפרדתי ממייקל, ואז הוא סיפר לי שג'יידן כבר סיפר לו את זה, אז הלכתי לדבר עם ג'יידן, והוא סיפר לי שהוא צותת לשיחה שלנו!" אמרה ותחבה את ראשה בכרית. "אוי, מאר', אני לא יכולה לראות אותך בוכה ככה. אני הולכת לדבר עם ג'יידן, בסדר?" "טוב, אבל את באמת לא צריכה…" "טוב, אז הלכתי." "רגע! יש לי שאלה קודם. את חושבת שעשיתי טעות כשנפרדתי ממייקל?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך