ניוב
אשמח אם תגיבו:) דרך אגב, טינה היא נערה שלומדת בפנימייה מכיתה י"א.

מאוהבת- פרק 5

ניוב 23/06/2014 658 צפיות תגובה אחת
אשמח אם תגיבו:) דרך אגב, טינה היא נערה שלומדת בפנימייה מכיתה י"א.

למחרת בבוקר, קמו שתי הבנות ממיטותיהן, התארגנו והלכו לחדר האוכל. כשהגיעו מארי ואנה לחדר האוכל, ראתה מארי שמייקל מסתכל עליה במבט משונה. קשה היה להבין אם זה מבט דואג או מבט מאוכזב, אך היא החזירה לו מבט וחיוכה הפך לנבוך. "מארי," שמעה לפתע את קולה של אנה, "את באה?" "אה… כן. אני באה…" אמרה וניערה את ראשה. "כדאי שתשתי קפה, כי את נראית לי ממש עייפה." "את כנראה צודקת." "מתי אי פעם טעיתי?" אמרה אנה וצחקה. מארי הצטרפה אליה בצחקוקים, ולאחר מכן לקחה לעצמה אוכל והתיישבה מול אנה. "אני יכול לשבת לידכן?" שאל ג'ונתן. "אה… כן, בטח." ענתה מארי וחייכה לעברו. "למה בכית אתמול?" "זה סיפור ארוך…פשוט… אהה… גיליתי שג'יידן צותת לי ולאנה וסיפר למייקל שאני הולכת להיפרד ממנו." "באמת?! בחיים לא הייתי מנחש, אבל לדעתי, זאת לא סיבה לבכות." "זה היה או זה, או שאחי היה מקבל עוד סטירה." אמרה והשלושה החלו לצחוק בקולי קולות. "מה מצחיק כל כך?" שאל לפתע ג'יידן, והשלושה השתתקו. "כלום…" ענתה מארי ולגמה מספל הקפה שלה. "אתן עדיין כועסות עליי? זה כבר שייך לאתמול, היום יום חדש, השמש זורחת, אז מתחילים מחדש." "אני לא כל כך בטוחה," אמרה מארי, "אתה צריך קודם להבין מה עשית. אחר כך אולי נסלח לך." "נו באמת, מארי, אל תהיי כזאת. מה איתך, אנה?" "אני מסכימה עם מארי. אתה לא חושב לפניי שאתה עושה דברים. תלמד לעשות את זה, ואז אולי נסלח לך." חזרה על דבריה של חברתה, "ההא… בסדר. הלכתי." מלמל והתיישב בשולחן בקצהו השני של החדר. בזמן ששלושת חבריו צחקו יחד, ג'יידן בהה בספל הקפה שלו ומדיי פעם הפנה את מבטו לעבר חבריו שנטשו אותו. "מה קרה?" שמע לפתע קול רך קורא עליו בדאגה. הוא הרים את עיניו וראה מולו את טינה מחייכת. "סתם… לא קרה כלום." "אז למה אתה לא צוחק עם החברים שלך כמו תמיד?" "הם לא כל כך רוצים שאני אהיה לידם…" "זה בסדר אם אני אשב לידך?" "ברור." "אז… למה הם לא רוצים לדבר איתך?" "אני בטעות פגעתי באנה ובמארי, ועכשיו אני משלם את המחיר…" "זה נשמע כאילו הרגזת צבא שלם שרוצה להרוג אותך." אמרה וצחקקה. ג'יידן הביט בה ומיד החל לצחקק איתה, אך עצר וענה לה:"אפשר להגיד שזה ככה." "באמת?! מה עשית שכל כך הכעיס אותן?" "אה… נפרדתי מאנה והקשבתי לשיחה שלה ושל מארי." ענה במבוכה ובמהירות. "אה… הבנתי. זה בטח קשה שעכשיו הן לא רוצות לדבר איתך." "כן…" "אז אני רוצה שתדע שאם תצטרך, אני תמיד כאן בשבילך." אמרה ונשקה לו.


תגובות (1)

אני אשמח אם גם תדרגו את הסיפור.

23/06/2014 21:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך