אלישבעי
המשך יבוא!!
מקווה שאהבתם

מאוהב בשתיים ♥פרק 1 חלק א'♥

אלישבעי 21/01/2012 1033 צפיות 5 תגובות
המשך יבוא!!
מקווה שאהבתם

אותו היום הייתי תלמיד חדש בתיכון " אורט " , עליתי לכיתה י'2 ,
וראיתי אותה…את אורית, אך הכל השתבש כשפגשתי גם את דנה …
לא הבנתי מה היו רגשותיי, אם אני הייתי מאוהב באורית, או מאוהב בדנה, או שבקיצור… מאוהב בשתיהן
אז התשובה היא הייתי מאוהב בשתיהן, שהיו הפופולאריות בכיתה, שתיהן היו אוהבות להדבק אליי, אבל עדיין לא הייתי מוכן להציע לאף אחת חברות, אפילו אם הדביקות שלהן אליי, נעשנו ידידים, ידידים רחוקים אבל ידידים, בקשתי את המספר שלהן, את הסקייפ, ואת הפייסבוק. הן נתנו לי הכל בשמחה וחייכתי לעבריהן… בהפסקה שמעתי אותן מתלחששות עליי אני יודע שעליי כי רק שמעתי אותן אומרות את שמי, עידו, אחר כך התקרבתי אליהן קצת, אבל הן התצחקקו והלכו למקום אחר.
הן לא ידעו שאני שונא כשעושים לי את זה, והפניתי אליהן מבט כועס, אך במהרה זה חלף כשהן הפנו לעברי מבט מנפנף, השתתקתי לי בצד ורק הבטתי עליהן בא איזה שהוא נער שלמד איתי באותה שכבה…
שמו היה רועי " היי, מה אתה עושה, אחי ? " שאל
עניתי לו : "כלום…מביט עליהן…" והצבעתי על דנה ואורית…
רועי אמר " אה… עליהן, הן הפופולריות…אורית, זאת שבצד ימין, נפנפה אותי…יצאנו ביחד ולפתע אני ראיתי אותה מתנשקת אם מישהו אחר, אני לא סובל אותה…היא לא שווה את זה…וגם דנה השנייה, היא יצאה אם שרון, הילד הזה שמשחק כדורגל הבלונדיני שהוא הכי חתיך בכיתה ונפרדה ממנו בכך שירקה עליו ואמרה…"איכס יש לך שם של בת" , אחי לא כדאי לך לצאת אם אחת מהן…" אבל לא היה אכפת לי דבר ממה שהוא אמר, " לא משנה…" אמרתי לו מביט בשתי הבנות היפות שמתלחששות ומביטות בי…
אני אתאר לכם אותן
אורית, היו לה עיניים כחולות כים, הייתה שטנית, ריסיה היו ארוכות ושטניות, צבע עורה לא היה לבן מדי ולא שחום מדי, שערה היה ארוך עד המותניים
דנה, לדנה היה שיער שחור, עינייה היו ירוקות ונוצצות, ריסיה היו מאוד,מאוד ארוכות צבע עורה היה לבן ורוד….פשוט, צבע עור שערה הגיע עד למותניים גם והוא היה גלי…


תגובות (5)

מדהים! חובה המשך!!

22/01/2012 05:12

אני המשיך, אני המשיך

22/01/2012 05:12

מקסים תמשיכי בקשה ♥♥♥

22/01/2012 05:37

תמשיכי!!!

22/01/2012 07:00

כתבתי עכשיו המשך ומחכה לאישור:)

22/01/2012 07:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך