מאור ואגם – פרק 5

time machine123 27/12/2017 464 צפיות אין תגובות

" סהר אני מצטערת ." אמרתי ובאותו הרגע לא יכולתי להפסיק לשנוא את עצמי על כך שהתנשקתי עם מאור.
אני מצטערת שהתנשקתי עם מאור במסיבה ואני מצטערת באמת ששיתפתי פעולה עם גפן ושהסכמתי לעשות את הדבר הנבזי הזה שהיא ביקשה ממני. אני מצטערת שסהר ראתה אותנו ככה..
הלכתי הביתה , הרגשתי ריקנות בתוכי . נשכבתי על המיטה . הייתי בוואטאפ , ראיתי שסהר מחוברת . אחותי הנשמה מחובר/ת.
" סהר אני מצטערת זה יצא מכלל שליטה, לא רציתי שזה מה שיקרה. אני רוצה שתסלחי לי ושנחזור להיות חברות." רשמתי לה.
" את?! איך את מעיזה עוד לדבר איתי אחרי מה שעשית לי, אם היית חברה שלי לא היית עושה דבר כזה לי. את לא חברה אמיתית , את ידעת שאהבתי אותו בכל ליבי, איך את רוצה שאסלח לך על דבר כזה?!"היא החזירה לי.
העפתי את הטלפון הנייד ממני בחוזקה " למה עשיתי את זה , הפסדתי את חברתי הטובה ביותר." חשבתי לעצמי.
קמתי בבוקר. בל חשק בכלל לחזור לבית הספר אחרי מה שקרה עם סהר ובעיקר עם מאור.
פתאום ראיתי אותו. את מאור.
" בגללך כל זה קרה! למה נישקת אותי במסיבה???" אמרתי לו את זה כל כך בייאוש.
" אני מצטער , הייתי שיכור אז.." הוסיף מאור בלחץ. התרגזתי עליו וקטעתי אותו באמצע המשפט.
הרגשתי את הדמעות שעולות לי לעיניים , ופתאום הרגשתי שמאור מחבק אותי בשתי ידיו.
" שיכור? זה מה שאתה אומר לי??" הטחתי בו את העצבים שלי.
" אני מצטער , סליחה!" הוא אמר לי , הרגשתי ביטחון לידו.
הסתובבתי ופשוט בלי לחשוב הרבה נישקתי אותו.
כאשר התנתקנו , חייכתי אליו .
" אני סולחת. " הוספתי בקול מלא רוך. ואז התנשקנו פעם נוספת שהפעם ההיא הנשיקה הזאת הכתירה אותנו כזוג בפעם הראשונה.
בהפסקה הלכתי לגפן . " אני לא צריכה את הטובות שלך , את יכולה להגיד לסהר שהתנשקתי עם מאור. לא אכפת לי." אמרתי לה.
" טוב, אין בעייה . לא עמדת בהסכם אני הולכת לספר לסהר את כל מה שקרה במסיבה." היא השיבה לי.
ראיתי את גפן מדברת עם סהר, הבנתי שהיא מספרת לה את כל מה שקרה במסיבה.
כשהיא סיימה , ראיתי את סהר, את העיניים שלה מתמלאות בדמעות.
היא שמה לב שאני מסתכלת עליה.
" סהר , אני מצטערת." אמרתי לה.
לפני שסיימתי את המשפט, היא רצה לבכות.
למה זה קורה לי???


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך