עושה מרתון - תהנו :)

מבוסס על סיפור אמיתי – פרק 13

20/08/2013 1038 צפיות אין תגובות
עושה מרתון - תהנו :)

-נקודת המבט של ירין-
ארוחת שישי עברה בשלום , מה שבטוח שעומר יכולה להיות טבחית , האוכל שהיא הכינה , בואו נגיד שאת הצלחת שלי היא לא הייתה צריכה לשתוף אם אתם מבינים למה אני מתכוון .
ליטל וגל כבר הלכו , רק אני עומר בבית שלה על הספה מחובקים ורואים סרט , טוב רק אני רואה סרט כי עומר מפחדת מסרטי אימה ובמקום להסתכל הטלוויזיה היא מחבקת אותי ומסתירה את העניים היפות שלה על הכתף שלי . נראלי היא נרדמה
"עומר" לחשתי והיא לא ענתה "עומר" שוב היא לא ענתה הזזתי את הראש שלה , יאווו היא כ"כ יפה שהיא ישנה חשבתי לעצמי והרמתי אותה למיטה שכבתי ליידה והתחלתי ללטף את ראשה , ראיתי אותה מחייכת . טוב היא בטח חולמת , הבאתי לה נשיקה רכה על השפתיים וחיבקתי אותה ששתיינו מתכרבלים בפוך . פתאון הטלפון שלי צילצל , מהר השתקתי כדי שהיפיייפה הנרדמת לא תתעורר , זאת הייתה אופק , אופק היא האקסית שלי , עברתי בצפר רק בגללה היא עשתה לי את המוות שהיינו ביחד או יותר נכון היא וזה שהיא בגדה בי עשו לי את המוות , החלטתי לא לענות לה וסיננתי , היא התקשרה שוב הפעם עניתי
"ירין תקשיב הייתי סתומה אני אוהבת אותך , עברתי לבצפר שלך רק בגללך אני לא יכולה יותר בלעדייך" היא אמרה לפניי שאמרתי הלו אבל איך שהיא סיימה את המשפט ישר ניתקתי
מה היא באה אליי ככה עכשיו , אני חבר של עומר למרות שאופק יפה וחמודה והיינו שנה חברים . פאק אולי אני אוהב את אופק ? לא לא אין מצב אני אוהב את עומר ! רק את עומר ! היא כל החיים שלי כבר שבוע איתה והנה אני פה ישן ליידה , מהרגע הראשון ידעתי שיהיה בייננו משהו .
אני זוכר ביום הראשון ראיתי אותה נכנסת בשער עם ענבר חברה שלה , ישר שאלתי את רון מי זאת והוא אמר לי שקוראים לה עומר ושהיא לומדת ב-ט'1 איך שהוא אמר לי את זה הלכתי לכיתה שלה לראות אם היא שמה , היא לא הייתה ואיך שיצאתי ראיתי אותה מרחוק , לא היה אפשר לפספס את היופי שלה , ניתקלתי בה בכוונה שתדע שאני מפה שתייחס אליי רק חבל שלא היה לי אומץ לפתח איתה שיחה ואז שיצאנו למפקד שכבתי ראיתי אותה יושבת עם שלי , את שלי אני כבר מכיר שמעתי עלייה מרון , לא הפסיק לחפור לי על זה שהוא מאוהב בה אבל היא לא יודעת הלכתי מהר לשבת ליידה ואז שמה כבר פיתחתי איתה שיחה חוץ מזה שרחלי עצרה אותנו באמצע וכולם הסתכלו אליינו , ראיתי שהיא מובכת אז הייתי חייב להראות לה ביטחון . שדחפו אותה ראיתי שזה היה דן , הבאתי לו בוקס ומהר הלכתי לעומר היא שכבה על הרצפה מעולפת הרמתי אותה כמו כלה , איך באלי שהיא תיהיה הכלה שלי . שהזמינו לה אמבולנס רציתי לעלות איתה ולנסוע לבית חולים אבל עצרו אותי דאגתי לה כ"כ התפללתי שהיא תיהיה בסדר .
הגעתי הביתה ובקשתי מרון את המספר שלה , היה פאדיחה להתקשר אלייה לנייד אז התקשרתי לבית ואמא שלה ענתה לי היא אמרה שעומר ישנה , אייך שמחתי שהיא בריאה שהזמנתי אותה לסיבוב , והנשיקה הראשונה שלי איייתה . יאוווווווו אני זוכר כל רגע איתה היא כזאת מושלמת אבל עכשיו אופק תבוא ותהרוס לי הכל היא והאופי המגעיל שלה , איייייכסה איך הייתי חבר שלה אני רק נגעל מזה . אני יודע מה יקרה , היא תתחיל להרגיז את עומר וללכך עליי ולהמציא כל מיני דברים , עומר בגלל שהיא רגישה היא תפגע ותרצה להיפרד וממש לא באלי שזה יקרה היא חשובה לי הכי בעולם , אני אוהב אותה יותר ממה שאני אוהב אותי . אז אופק תפריד תנסה להתחיל איתי , תבדוק שעומר תתאהב במישהו אחר ואז תשכח ממני כדי שאני יוכל להיות איתה (עם אופק) . חשבתי על כל זה ונרדמתי כאני עוטף את עומר במותנייה מנשק את ראשה ורגלי כבולות ברגליה ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך