בקי
כל הזכויות של בקי לוי בלבד לגבי הסיפורים שכתבתי עד עתה ואלה שאכתוב בע"ה בעתיד תודה בקי ♥

מבועתת ומזועזעת

בקי 17/04/2012 588 צפיות אין תגובות
כל הזכויות של בקי לוי בלבד לגבי הסיפורים שכתבתי עד עתה ואלה שאכתוב בע"ה בעתיד תודה בקי ♥

מבועתת ומזועזעת

מבועתת ומזועזעת הלכה נדייה לעבר הקונדיטוריה שם אמור להמתין לה אלון.

ואכן האוטו הקטן חנה כמעט על המדרכה ובחיוך פתח לה את הדלת ונדייה נכנסה.

"למה לא אמרת לי שאתה נוסע לשנה, למה הייתי צריכה לשמוע את בשורת האיוב הזו מחמותך למה אלון למה ????? כצד אמשיך את חיי בלעדיך כיצד אמשיך את חיי בחוסר כלום לבדי ללא אהבה, לבדה ללא פרנסה לבדי כל כך פגועה"

"נדייה בבקשה תרגעי אנא תרגעי, יש לי פתרונות לגבי דידך ואחד מ הם הוא בואי סעי איתי לארה"ב"

"מה אתה אומר הלוא זה לא מתקבלת על הדעת וחבל שאתה מעלה הצעות כאלה כשאני כל כך נרגשת ומזועזעת מה עולה בדעתך שאני יכולה לנסוע איתך ???? ראשית רעייתך וילדיך יסעו איתך ושנית איך אוכל לנסוע איתך מה פתאום הלוא זה בטל בשישים נכון שאני צודקת???????"

"ראשית מאמי עדיין לא סגור העניין הזה עם הנסיעה שנית לגבי מטה לחמך שאני כל כך מודע לו על כך הסירי דאגה מליבך ושלישית תחזרי לשלוט אנא את רוצה לחלות ולא לתפקד ???????? "

נדייה אט אט נרגעה נשענה על המושב שישבה עצמה את עיניה והתכרבלה בין מחשבותיה והרגשתה לנסות להירגע אך הצלחתה בנדון שואפת לאפס כן לאפס.

לאחר דקות אחדות פנתה אליו נדייה "אלון הילדים שלי הוכיחו כי הם ציירים גדולה כנראה מבטן ומלידה.

חמותך קנתה עבורם סט לציור עם חוברת ענקית כשכל דף כמעט כמו קרטון.

אני התייעצתי איתה ושאלתי מה דעתה באם רעייתך ואתה תסכימו להציג את הציורים שלהם בפני החברים שלכם , כלומר להקים כעין תערוכה קטנה ואולי הם יצליחו למכור ציור אחד או שניים,, אגב חמותך כבר אמרה שהיא הראשונה שתעשה את הסיפתח היא תקנה מהם ציור ולאחר שתמסגר תתלה בביתה בחדר השינה שלה"

"ואוו באמת לילדים שלך יש חוש מפותח בציור ???? זה חייב לשמח אותך וכמובן אשמח להציג את הציורים שלהם ואזמין לתערוכה את החברים שלי ובני המשפחה שמתעניינים בציירים ידועים ובעלי שם עולמי ומי יודע אולי גם ילדייך יזכו לכך ברבות השנים!!!!"

"תודה אלון אך יש עם זה בעייה הם טרם סיימו להשתמש בבלוק שקיבלו במתנה ואני מקווה שהם יסיימו בטרם תיסעו לחו"ל כדי שאוכל לשמח אותם , זה המעט שאני יכולה לעשות בשבילם "

האוטו הגיע ליעדו והרחק מהמחסום עצר אלון את הנסיעה.

נדייה פתחה מיד את הדלת והתכוונה לצאת מהאוטו מיד אך אלון ביקש ממנה שלא תהיה עצובה שתשמח עם הילדים שלה ולגבי הפרנסה במהלכה של השנה אם וכאשר יסעו הוא ידאג לכך.

היא הנהנה את ראשה ומיהרה לצאת מהמכונית.

לאחר דקה שמעה שהוא צופר אלון יצא מהאוטו ובידיו שקית גדולה של דברים טובים שקנה בקונדיטוריה היא הודתה לו והמשיכה בדרכה כשהשקית נשארה בידי אלון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך