אני אשמח לתגובות :)

מבט של אהבה- (סיפור על וואן דיירקשן) פרק 3

25/01/2014 1208 צפיות תגובה אחת
אני אשמח לתגובות :)

לפני שאתם קוראים רציתי להגיד שאני אשמח לתגובות בכדי שאדע שאתם אוהבים את הסיפור וגם תגובות על מה אפשר לתקן הסיפור…תודה למי שקורא את הסיפור :)
~~נקודת מבטה של אלינור~~
לאחר שעה של התרגשות ולאחר שכל אחת ראתה את הבית, כל אחת הלכה לחדר שלה והסידרה את הדברים שלה….. נכנסתי לחדרי סידרתי את הדברים ולאחרי זה ישבתי על המיטה ושמתי אוזניות ושמעתי מוזיקה.. מוזיקה שלא הייתה בפלאפון שלי, זו הייתה המוזיקה של להקת הבנים שאחותי אמבר אוהבת "וואן דיירקשן"..לא הבנתי איך המוזיקה הזאת הגיע לפלאפון שלי ואז הבנתי אמבר שמה את זה בפלאפון….הקשבתי למוזיקה והבנתי שהיא לא כל כך גרועה היא טובה… נזכרתי באמבר ..אני מתגעגעת אלייה כל כך חשבתי ונזכרתי בה איך היא הייתה חופרת לי על וואן דיירקשן ..מלמדת אותי את השירים שלהם ואת השמות שלהם ותמיד היא הייתה שואלת אותי מי הכי חתיך..חחח.. בקיצר היא הייתה חופרת לי…. לאחר שעה של הקשבה למוזיקה שלהם נרדמתי….
~~נקודת מבטה של לילה~~
קמתי ב- 8:00 בבוקר נכנסתי לסלון וראיתי שאין אף אחת כולן ישנו, היה לי קצת משעמם ואז מדיסון קמה ואמרה לי "בוקר טוב" והחזרתי לה בוקר טוב, קצת משעמם אמרתי לה.. "את רוצה שנעיר את אלי (אלינור) לין ונועה במלחמת כריות ואז נלך לשופינג מטורף?!" שאלה אותי מדי (מדיסון) וצחקה ..אמרתי לה ברור! ורצנו להעיר את הבנות….
~~נקודת מבטה של אלינור~~
לאחר שעה של הקשבה למוזיקה שלהם נרדמתי…. פתאום אני שומעת את הדלת של החדר שלי נפתחת ומדי (מדיסון) ולילה צעקו לי "מלחמת כריות!!!" וזרקו עליי כריות צחקתי איתן וזרקתי עליהן בחזרה כריות…ואז הן אמרו לי" בואי נעיר ככה גם את נועה ולין ואז נלך לשופינג מטורף!" אמרתי להן סבבה.. וכך גם הערנו את נועה ולין.. לאחר שכולן קמו התלבשו והתארגנו לין הבשלנית החליטה שהיא מכינה לנו ארוחת בוקר ונכנסה למטבח..ובנתיים אני ,מדי,נועה ולילה ראינו טלוויזיה.. הדלקנו את הטלוויזיה שנפתחה על ערוץ מסויים ופתאום ראינו את הלהקה שאחותי כל כך אוהבת "וואן דיירקשן" צחקתי ואמרתי לחברות שלי זאת הלהקה שאחותי ממש אוהבת..כל החברות שלי אמרו גם אנחנו קצת אוהבות אותם וצחקו "הם מושלמים" לילה, נועה ומדי אמרו, וכך גם לין צעקה מהמטבח… צחקתי ואמרתי להם הם באמת חתיכים אבל אחותי כזאת מעריצה אותם שזה כבר מוגזם…והמשנו לראות טלוויזיה..מסתכלות על הכתבה שיש בטלוויזיה על הלהקה….
~~נקודת מבטו של לואי~~
לאחר שחזרנו אתמול מהמועדון.. ועלינו הביתה ישבנו כולנו, אני נייל זאיין ליאם והארי ודיברנו… כולם אמרו שהיה כיף ואז שאלתי את הארי "תגיד שייצאנו למועדון נתקלת באיזה בחורה מי זאת הייתה?. נראה כאילו נדלקת עלייה" צחקתי…וכולם אחריי.. "סתם איזה מישהי שנתקלה בי והרמתי לה את הפלאפון, וממש לא נדלקתי עלייה!" אמר הארי בכעס אבל ידעתי שהוא משקר, אני קולט אותו ,אני מכיר אותו כמו את כף היד שלי…ואז כולם הלכו לחדרים שלהם וגם אני ונרדמנו …
~~נקודת מבטו של הארי~~
אתמול שחזרנו מהמועדון וישבנו על הספר לואי שאל אותי מי זאת הבחורה שדיברתי איתה בדרך למועדון ואמר "זה נראה כאילו נדלקת אלייה" …לא ידעתי מה להגיד לו אז אמרתי לו ""סתם איזה מישהי שנתקלה בי והרמתי לה את הפלאפון, וממש לא נדלקתי עלייה!" הרמתי את קולי..אבל בפנים ידעתי שאני כן נדלקתי אליה.. איך אפשר שלא! היא כל כך יפה ויש לה חיוך ומבט כל כך אמיתים! חשבתי לעצמי ..קמתי בבוקר בשעה 11:00 וכולם עדיין היו ישנים אז הלכתי בנתיים להכין ארוחת בוקר.. ואז כולם קמו מהריח ובעיקר נייל שרץ שקם ישר למטבח, איזה שמן אתה אמרתי לנייל וצחקתי, איך הוא מספיק להיות רעב כל כך מהר חשבתי,ואז ישבנו לאכול, ובזמן הזה חשבתי עליה….


תגובות (1)

נשמע ממש חמוד.. תמשיכייי

25/01/2014 10:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך