אני מאוד אשמח לתגובות..כי אני רואה שאתם לא מגיבים..אז אני לא חושבת שיהיה פרק 5..אני יחשוב על זה אבל בכל מקרה תודה למי שקרא עד עכשיו :)

מבט של אהבה- (סיפור על וואן דיירקשן) פרק 4

25/01/2014 1466 צפיות 4 תגובות
אני מאוד אשמח לתגובות..כי אני רואה שאתם לא מגיבים..אז אני לא חושבת שיהיה פרק 5..אני יחשוב על זה אבל בכל מקרה תודה למי שקרא עד עכשיו :)

אני אשמח לתגובות :)
~~נקודת מבטו של הארי~~
ואז ישבנו לאכול, ובזמן הזה חשבתי עליה, מעניין איך קוראים לה?, "איך קוראים למי?" אמר ליאם.. אופס אמרתי את זה בקול רם! חשבתי לעצמי , לא משנה אמרתי לליאם .. "נו תגיד" אמרו כולם והתחילו להציק לי עד שנישברתי ואמרתי ..מעניין איך קוראים לילדה הזאת שנתקלתי בה , אוקי עכשיו תעזבו אותי! "ידעתי שקרה משהו בניכם!" צעק לואי וצחק וכולם אחריו…אוף אני לא מצליח להשכיח אותה מבראש היא הייתה כל כך יפה והיה לה מבט כובש!!! צעקתי וכולם צחקו עליי זאיין אמר "הן השכנות החדשות לא?…אולי נלך לבקר אותן?"… כולם הנהנו והסכימו ורק אני לא עניתי…"הארי מה אתה אומר?" שאל נייל , לא רציתי להרוס אז אמרתי טוב, וכולם הלכו להתארגן…
~~נקודת מבטה של אלינור~~
לאחר שאכלו וסיימנו לראות טלוויזיה התארגנו ואז אני, לין, נועה ,לילה ומדי הלכנו במונית למקום שמשכירים מכוניות ומשם נסענו ליום שופינג! לאחר 4 שעות של שופינג חזרנו הביתה שכל אחת עם איזה 10 שקיות …הייתי כל כך מרוצה מהשופינג הזה והיה לי כל כך כיף להיות עם החברות הכי טובות שלי בארץ מולדתי, הגענו הביתה עם המכונית שהשכרנו כל אחת שמה את שקיות השופינג בחדרה וחזרה לסלון השעה הייתה 14:30 בצהריים והייתה שמש חזקה אז החלטנו להיכנס לבריכה הפרטית שהייתה לנו בבית… כולן שמו בגדי ים ורצינו לצאת לחצר ואז נשמע דפיקה בדלת.. לילה אמרה "חכו אני יפתח את הדלת" ולהלכה לפתוח וכולנו היינו מאחוריה…היא פתחה את הדלת ופתאום ראינו 5 בנים מושלמים..וכל הבנות חוץ ממני אמרו "אוו מיי גאד" וכמעט התעלפו..אני לא ממש הבנתי אבל ישר שלילה פתחה את הדלת הבחנתי בהארי איך אפשר שלא לזכור אותו למרות שהוא היה עם כובע ומשקפיים באותו יום שנתקלתי בו..
אני חייכתי אליו והוא אליי, הייתי כך כך המומה לא חשבתי שאני אראה אותו ואת החיוך המושלם שלו עוד פעם, הסתכלתי על כל הבנים ולאחר כמה דקות שבנתיים הבנות היו כל כך בשוק שאני לא הבנתי למה , קלטתי, אתם וואן דיירקשן נכון?! שאלתי מופתעת… וכולם אמרו לי "כן לקח לך הרבה זמן לקלוט את זה" וצחקו ואנחנו איתם והציגו את עצמם .. "מה אתם עושים פה?" שאלה לין .. באנו לראות את השכנות החדשות שלנו" אמר נייל.. אמרתי להם קצת בבושה בואו תיכנסו… " אנחנו בדיוק נכנסות לבריכה רוצים לבוא?" שאלה נועה.. כן! אמרו הבנים ונכסו.. ראיתי שליאם ומדי הלכו לצד, לואי ולילה הלכו להביא מגבות, קלטתי שיש בניהם משהו.. זאיין ולין נכנסו ביחד לבריכה ודיברו והשפריצו אחד על השני מים ונייל ונועה הלכו למטבח, נו בטח עם תיאבון כמו של נועה איך היא לא תיהיה במטבח ואז קלטתי שנישארתי לבד עם הארי, הארי ניגש אליי קצת נבוך ואמר לי "את הילדה שנתקעתי בה אתמול נכון?" כן, איך אתה זוכר אותי? שאלתי "אי אפשר לשכוח ממך" הוא אמר ונעשתי נבוכה…התחלנו לדבר והוא אמר שהוא מצטער על זה שנתקל בי ואמרתי לו שזה בסדר.. הוא אמר לי "את יודעת שאת מאוד יפה?".. תודה אמרתי לו קצת נבוכה… "אני לא יכול לשכוח ממך, הפנטת אותי עם העיניים שלך והחיוך שלך" הארי אמר נבוך… והמשיך" סליחה אם אני מביך אותך" זה בסדר אמרתי וחייכתי.. " אל תחייכי אלי עוד פעם את החיוך המושלם הזה" אמר הארי בפאפיפייס, וצחקתי והוא איתי הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת היום בערב לאנשהו .. חשבתי קצת ואז שבאתי לענות שמעתי את זיין זועק לי "אני הייתי מציע לך ללכת איתו לדייט" והמשיך ושחק עם לין ואז נישק אותה והיא אותו.. ידעתי שלין אוהבת הכי את זיין מהלהקה.. ואמרתי להארי כן אני אשמח לצאת איתך.. " יופי! תיהיה בשעה 7 בערב מוכנה" הוא אמר ואמרתי לו "טוב".. לאחר שהבנים הלכו וכל הבנות סיפרו לי שהן התנשקו עם הבנים.. לין עם זאיין, נייל עם נועה ,לילה עם לואי, ומדי עם ליאם ואמרו לי שהם בזוגיות איתם שמחתי כל כך בשבילם וכיוויתי שזה יקרה לי גם עם הארי..נכנסתי להתקלח להתארגנתי לדייט עם הארי …לבשתי שמלת מיני בצבע ורוד ונעלי עקב לבנות עם אקססוריז .. ואז הגיע השעה שבע ושמעתי דפיקה פתחתי וזה היה הארי…..


תגובות (4)

זה מ-ו-ש-ל-ם-!
תמשיכיייייייי עכשיווווווווווו

25/01/2014 12:00

ממש תודה שאת חושבת שזה יפה ..אני מאוד שמחה למרות שאין הרבה תגובות… אני עלה מחר את פרק 5 כי הוא לא גמור עדיין

25/01/2014 12:05

מושלםםםם אבלאני מבקשת- לא זיין אלה זאין\זאיין

25/01/2014 13:20

לוליטה..קודם כל תודה על התגובה ואני אתייחס להערה של ..חחח בטעות רשמתי את השם ככה אני יתכן

25/01/2014 13:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך