החולמנית
היי כולם :)
הנה הפרק השלישי של "מבריחה את הדממה".
סיפור אהבה בהמשכים...
אני מצטערת על העיכוב! פשוט הלימודים לוקחים לצערי את רוב זמני :\
מה אתם אומרים?
איך זה לפתח רגשות למישהו איתו לעולם לא תוכלו להיות?
ולמה לפי דעתכם ג'ון שינה את דעתו בנוגע לאירוסיו אל ויקטוריה? הרי הוא היה אמור להיות בעלה...

אשמח לשמוע את דעתכם, עצותיכם, הארותיכם, הערותיכם, תגובותיכם ועוד...
מקווה שתאהבו :)
החולמנית.

(הזכויות שמורות לי- נתנאלה החולמנית)

מבריחה את הדממה- חלק שלישי (מוקדש לרוז- אנונימיT)

החולמנית 25/01/2013 709 צפיות 9 תגובות
היי כולם :)
הנה הפרק השלישי של "מבריחה את הדממה".
סיפור אהבה בהמשכים...
אני מצטערת על העיכוב! פשוט הלימודים לוקחים לצערי את רוב זמני :\
מה אתם אומרים?
איך זה לפתח רגשות למישהו איתו לעולם לא תוכלו להיות?
ולמה לפי דעתכם ג'ון שינה את דעתו בנוגע לאירוסיו אל ויקטוריה? הרי הוא היה אמור להיות בעלה...

אשמח לשמוע את דעתכם, עצותיכם, הארותיכם, הערותיכם, תגובותיכם ועוד...
מקווה שתאהבו :)
החולמנית.

(הזכויות שמורות לי- נתנאלה החולמנית)

מבריחה את הדממה- חלק שלישי

את השקט שלפני הסערה אף אחד לא ימנע, גם לא קרקור בטנה העז של ויקטוריה. המבוכה השתלטה עליה. רק לפני שניות מספר עמדה על יד משפחתה, האנשים הכי קרובים אליה ובין רגע נלקחה בידי הגורל הזר והמר אל הלא נודע. הכרכרה התנודדה מצד לצד וניכר היה כי עברו עתה על מדרון אבנים גדולות. ויקטוריה קיוותה כי מישהו מבין שלושת הגברים, אלפרד בעלה המיועד, ג'ון בעל עיני האמרלד ואביהם, יאמר דבר מה ויבריח את הדממה המחניקה.
"מתי מגיעים?" ניסתה באומץ יחסי. אבי הבנים הביט בה בחיוך, בוחן את כלת בנו מקרוב מבלי להוציא הגה מפיו כמהופנט מהנראה. סומק קל עלה בלחייה ומבטה הופנה אל אלפרד אשר ישב בקרבתה. למרב הפתעתה הגבר הצעיר נרדם והותיר אותה מסוקרנת לגבי האחד היחיד שנותר- ג'ון.
"אולי תספר לי אודות ביתכם?" ניסתה למצוא קצה חוט לשיחה מרנינת מצב רוח. עיניה השקופות של ויקטוריה הביטו מספר שניות על פניו של ג'ון כמקוות שיסתובב, אך כאשר הבינה כי הקשר ביניהם נועד להיכשל, נשמטו עיניה אל כפפות המשי הוורודות ברצון עז לפשוטם. "ככל שאר הבתים, אך גם שונה מהם. גינתו די מטופחת וניתן למצוא שלוות נפש על יד מזרקת החצר. במרחק מטרים ספורים משער האחוזה נמצא היער ושם- ביתי האמיתי." אמר ג'ון בחום בעת מבט עיניו הירוקות הפראיות נח על שלה. צמרמורת מעיקה טיפסה בכל גופה וויקטוריה החלה להתחרט על שביקשה שידבר.
"את עוד תאהבי את המקום," חייך אליה את חיוכו הממיס והסתקרן מחדש ממראות נוף חלון הכרכרה. 'לא, תמשיך להסתכל עלי,' רצתה לומר אך לא הצליחה. שום קול לא צלח למצוא את דרך היציאה מגרונה והיא העדיפה להניח כי הסיבה לכך היא בשל התרגשותה ממקום מגורה החדש. זאת חייבת להיות הסיבה לכך.

המשך הנסיעה עבר בשתיקה מפני שכל נוסעי המרכבה נמנמו בשעתו וכך גם ויקטוריה. הכרכרה עצרה, פרסות הסוס רקעו בעקביות עד שפסקו והדלת נפתחה. אלפרד קיפץ משנתו בבהלה אל אדמת האחוזה בעודו מושיט יד חזקה אל ויקטוריה בכדי לעזרה בירידתה בג'נטלמניות. ויקטוריה ירדה מהכרכרה בחן רב, טפחה קלות על שמלתה, הישירה מבט, זקפה גב והחלה לפסוע באטיות אל עבר השער.
מעולם לא ראתה בית שכזה, גודלו עצום כארמון ממלכתי, חצרו כל כך מטופחת ופורחת, מלא בפסלי קופידון שבורים באופן מרשים והיה נדמה ולו לרגע כי "ענן קשת בענן" מתעופף מעל אחוזתם. האם ה"לא נודע" הינו גן עדן שלה?
"אה," אמרה כשנזכרה, "המזוודות שלי," הסתובבה לאחור ונתקלה באלפרד.
"אל תדאגי, בטיפול," אמר לה בחיוך לבבי.
"זה בסדר אני יכולה לקחת אותן איתי,"
"גברת אינה אמורה לסחוב מזוודות. ג'ון, אכפת לך?" אמר בקפידה ושאל את אחיו בביטחון לקבל מענה חיובי.
"כמובן אחי," השיב ג'ון ממרחק קצר.
ויקטוריה התקשתה להתנתק ממראהו תופס את מזוודותיה המעטות ומשליך את חציין כעלה נידף ברוח אל ידו השנייה. "אחריי," אלפרד אחז במרפקה והובילה אל פנים הבית.
אומנת ביתם של הגברים, מרתה, חיכתה במסירות בכדי להדריך ולסייע לנערה הצעירה להתמצא באחוזה. "שלום לך גברתי," אמרה מרתה בהתרגשות ולפתה אותה בשני זרועותיה. "שלום לך מרתי," צחקקה ויקטוריה מהחום הרב אשר הופגן כלפיה. "תרגישי בבית," קרצה מרתה לנערה ומיהרה למטבח המרכזי על מנת להכין את התה היומי של בעלי הבית בנוסף לויקטוריה.
ג'ון ואביהם נכנסו מיד אחריהם. שתיקה מביכה שררה בין הרביעייה עד שהבינה כי כולם מביטים בה בהמתנה לתגובתה. "הבית יפיפיה!" לבסוף אמרה וגררה את שולי שמלתה על דופן רצפת עץ האחוזה עד שהתיישבה באחת מספות העור.
"אלפרד, תהיה גבר ותעשה לעלמה הנאווה סיור בבית," הציע ריצ'רד כפקודה לבנו. "בחפץ לב," ענה והמתין עד שויקטוריה התרוממה על רגליה העדינות. מבטה נדד שמאלה, אל ג'ון אשר בחן אותם מהצד כזוג. היא לא ידעה מדוע, אבל משהו בתוכה כמה לקרבתו של ג'ון, אך הדבר היחיד אשר יכלה לעשות הוא לעזבו לנפשו ולצעוד אחר אלפרד. הרי, אם ג'ון לא היה מוותר עליה בתור אישה מיועדת הוא היה זה שמלווה אותה בכל רחבי הבית. השאלה עדיין ריחפה מעל ראשה, מדוע שינה את דעתו?

לאחר שלוש שעות של סיור ביתי, ויקטוריה סוף-סוף העזה לבקש הפסקה קצרה למען מנוחתה האישית בחדרה הפרטי. "המשיכי במסדרון ישר, שמאלה למסדרון אחר ואז פתחי את הדלת הימנית האחרונה," מרתה הדריכה אותה לחדרה. "ואל תשכחי, בערב אנו עורכים סעודה!" הוסיפה אומנת הבית.
על פי דברי אלפרד, מזוודותיה כבר מונחות על יד מיטתה המוצעת, כך שלויקטוריה נותר רק לחלוץ את נעליה, לפשוט את שמלתה כך שתיוותר בבגדיה התחתונים בלבד ולקפוץ אל מיטתה הקרה.
צעדי נעלי העקב של ויקטוריה רעמו בכל הבית והיא מיהרה לעצרם בכדי לצלוח לנוח אחרי הכל, לצלול בחזרה אל עבר עולם החלומות, לאטום את מחשבותיה מהעולם הזר והמיוחד אליו חדרה ולהיעלם כדוב הישן את שנתו החורפית.
"ישר, ימינה, שמאלה," שיננה לעצמה בתקווה כי לא התבלבלה בסדר הפניות. מאז ומעולם ויקטוריה לא הייתה מומחית בכיוון ובמציאת מקומות חדשים ודרכים משורטטות. לכן, נאלצה להסתפק אך ורק בזיכרונה שגם ככה נפגע עתה בשל התרגשותה מהמצב החדש המערפל את חושיה.
לבסוף, העלמה נעמדה אל מול הדלת ובחיוך מסופק פתחה אותה.
הרגעים הבאים היו המפתיעים מכל. ג'ון ללא חולצה, דבר אשר הבליט את שרירי גופו החטוב, עמד באמצעו של החדר כשהוא מכפתר את מכנסיו.
"ויקטוריה, איזו הפתעה, צריכה משהו?" שאל והתקרב אליה בחיוך מתגרה.
ויקטוריה נלחמה בעצמה, 'תישארי שכולה', סגרה את פיה, שילבה את ידיה וניסתה להתרכז בעיניו המוכרות ולא בגופו המזמין.
"זה, זה החדר שלי." אמרה בגמגום קל, "מרתה כיוונה אותי לכאן. ישר, ימינה ואז שמאלה."
"לא," צחק בצחוקו המהפנט, "היא כנראה התכוונה, ישר במסדרון, שמאלה וימינה דלת אחרונה,"
"יכול להיות," הסמיקה ויקטוריה קלות וליטפה את בד כפפותיה. "סליחה על ההפרעה," התכוונה לצאת אך ידו של ג'ון עצרה בעדה.
"תתני לי להציץ בידך?" שאל ברוך וויקטוריה חשה תחושת דז'ה-וו מסוימת ומיד נזכרה כי הוא שאל אותה את אותה השאלה כאשר היו ילדים קטנים.
ויקטוריה לא התלבטה הרבה לפני שענתה, "עוד מוקדם מידי שתגלה הכל לגבי," ובחיוך גאה עזבה את החדר.
איך תוכל עתה להירדם כשליבה הומה כלב סוס אחרי מנוסה?


תגובות (9)

תמשיכייי

25/01/2013 07:49

המשכת!!
והפרק עוד מוקדש לי!! וואי, אני ממש מאושרת! כל פרק חדש ממחבר ש'נוטש' קצת את הסיפור שלו, גורם לי להיות ממש ממש מאושרת! D:
זמן ההמתנה והציפיה שלי בכיליון עיניים לפרק הזה, השתלמו, ובגדול.
אני מתה על זה! :)
איזו כתיבה רהוטה ובשפה כל כך גבוהה ונפלאה! התיאורים יפהייפיים ביותר, ובאמת שגורמים לי להרגיש כאילו אני שוקעת לתוך הסיפור, לתוך התקופה, ולתוך כל רגע כתוב.
מקסים! מרתק ומשעשע, מושך ומעניין, וכל-כך כל-כך יפה!
כבר אין לי מילים לתאר זאת!
את חייבת להמשיך, אני ממש להוטה כבר לקרוא את ההמשך הכתוב בידייך!
הממ, ובקשר לשאלותייך…
השאלה הראשונה : נוראי.
זה פשוט נוראי. הרגשת מועקה מעצבנת, שאתה מודע לזה שאתה לא יכול להיות עם אותו בנאדם, אבל בכל זאת הרגשות שלך אומרים את שלהם בדבר, והם אומרים אהבה.. אוייש..
אני ממש מקווה שבסיפור הזה העניינים יובילו לדרך שונה ממצב 'נוראי'.. :)
ולשאלה השנייה..
הממ, חשבתי על זה הרבה, את האמת.
חשבתי שאולי בגלל שהתאהב בה כבר, אך לא ידע (בעודו בוגר) שכשהשידוך נעשה, הוא נעשה לה, אלא חשב שמדובר בנערה אחרת, לכן סירב כי רצה להינשא רק לוויקטוריה.
או, שאחיו\אביו לחצו עליו\השפיעו עליו בנוגע לעניין הזה, כי הם הציעו לו קרקעות או רכוש רב או ירושה או משהו כזה, למרות שאני לא חושבת שג'ון באמת יתקפל לדבר שכזה…
או.. שהוא לא סירב, אלא פשוט לא מאמין בנישואים, או שלא רוצה להינשא לאף אחת כרגע, אלא לחיות חיי רווקות סוערים (?!)..
חחח לא יודעת, אבל אני מקווה לדעת בקרוב, אם תמשיכי בקרוב! חח ואני מסכימה איתך, לכולם הלימודים נדחפים לכל דבר ומונעים מהם דברים, כמו כתיבה כאן, למשל..
אני ממש שמחה שהמשכת.
הו, ואני אדרג לך את הפרק! ל..?
5? יאללה. חח, חמש. למרות שהוא מעולה מדי בשביל חמש, מגיע לו יותר, אבל יאללה.. ;)
ליל"ט, נתנאלה, וכמו תמיד, מצטערת שחפרתי יותר מדי.. 3> :)

25/01/2013 14:08

אגב, איזו תקופה זאת בדיוק? אני לא טובה בנושא הזה לצערי, אך אני אוהבת מאוד את התקופה שמסופרת כאן :)

25/01/2013 22:43

אני מתה על התגובות שלך! כמו סיפור קטן, מעשה ידייך, רק בשבילי! אז את לא חופרת! דייי כבר להגיד את זה!!
המון תודה על כל המילים היפות, המחמאות וחוות הדעת :)
בקשר לתשובה הראשונה…
העתיד בלתי צפוי דרלינג ;)
בקשר לתשובה השנייה…
אהבתי את הרעיונות שהצעת!!
אבל רק בשביל הרמז…
אחד מהם קרוב לתשובה…
כאילו זאת הדרך אליה אני מכוונת אבל הכל יכול להשתנות עדיין :P
בהקשר לתקופה…
זאת התקופה הוויקטוריאנית, המאה ה19. כשנשים לבשו את השמלות המיוחדות הארוכות, הכובעים הענקיים והססגוניים ועוד. זוהי תקופה בה התייחסו אל האישה כאל ה"מלאך הטוב" שמחכה בבית. ולכן, ההורים בעצם יכולים להחליט עם מי תתחתן מבלי להתחשב ברצונה האישי. בגלל זה גם בחרתי בשם וויקטוריה, בשביל לרמוז על התקופה.
התקופה הזאת מסמלת שמרנות דתית ומוסרית של כללי החברה הקפדניים. הייתה מסגרת של חוקים ואותה לא יכלו לעבור. ומי שעבר- נחשב לשונה.
גם אני אוהבת את התקופה הזו :) יש בה משהו קסום, ריח של פריחה.

אני ממש ממש שמחה שאהבת ושיש מי שמעריך את העבודה שלי על פרקי הסיפור הזה…
אמשיך בקרוב…יש לי קצת הרבה עבודות להגיש בקרוב :P
שוב תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/01/2013 13:10

חח בכיף!
זה מגיע לך ולסיפור שלך! :)
ואחת מאפשרויות שלי קרובה לתשובה?!
אעאע איזה כיף!!
אבל גם מבאס, כי אני אוכל את עצמי מבפנים בחוסר ידיעה מעצבנת שאני לא יודעת איזה מהן היא זו שהתכוונת אלייה..!!
חח אני אצטרך לחכות עד לפרק הבא, אה?
לא נורא, זה שווה לגמרי את ההמתנה ואת הציפייה. זה משתלם לבסוף, ובגדול (:
וגם לי קצת עומס בלימודים עכשיו.. מליון מבחנים ועבודות (ודוח ספר מטומטם!!).. מבאס.. :\
אני לא אלחץ עלייך יותר מדי, כי לימודים זה טיפה יותר חשוב, אבל כשתתפני בזמן ובמחשבות,
תמשיכי! :) 3>

30/01/2013 07:40

היי!!
נתנאלה!
איפה את?.. :(
נעלמת להמווון זמן!
חודש כמעט עבר מאז הפרק הזה..
למה את לא ממשיכה?
עכשיו פורים, ויש זמן בעיקרון.. ואני יודעת שהלימודים מעצבנים ולא נותנים מנוחה בקטע הזה, אבל…
לא יודעת, אבל אולי תנסי להמשיך..?
בבקשה.!

25/02/2013 01:56

אני עדיין מחכה.
לעד, כנראה..

05/07/2013 10:53

יותר מחצי שנה עברה.. נתנאלה :\

30/07/2013 05:05

מדהים!

07/09/2013 14:21
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך