'מגע שלך יש אמונה' פרק שבע עשרה

Noya1 04/08/2014 931 צפיות 2 תגובות

נקודת המבט של אליאב:

ישבנו אני ומיכל בחדר שלי, מדברים על כול מיני דברים שונים, פתאום הפאלפון שלי צלצל, על הצג ראיתי 'שלום חוקר פרטי', עניתי במהירות, ״אליאב״ שלום אמר לי, ״מה קורה? יש חדש?״ שאלתי אותו, ״האמת שכן, אתה תוכל לפגוש אותי במשרד של עוד חצי שעה בערך?״ הוא שאל, ״כן, בטח, אני כבר יוצא״ עניתי, ״יופי תבוא יש לי חדשות טובות בשבילך״ הוא אמר וניתק, מיכל הסתכלה עלי בציפיה, סיפרתי לה בקיצור את השיחה, ״אני יכולה אולי לבוא איתך?״ היא שאלה בשקט, חייכתי, ״את באמת רוצה לבוא?״ שאלתי אותה, ״כן״ היא ענתה וחייכה נישקתי אותה, ״ברור״ עניתי.

————

לאחר כחצי שעה כבר ישבנו אני ומיכל במשרדו של שלום, ״רוצים מיץ?״ הוא שאל והסתכל עלי ועל מיכל שהחזיקה את ידי, נענתי בראשי לשלילה, הוא התיישב מולנו, ״אז בוא נתחיל ככה, אחרי שעברתי על כול הפרטים שוב, הלכתי אל המשטרה וניסיתי להוציא מהם מידע על עומר אבל הם לא אומרים כלום, חקרתי עוד יותר לעומק, וגיליתי שהם הביאו אותה למשפחה מאמצת, אמנם לא למשפחה רגילה, אבל עדין מאמצת״ הוא אמר, ״למה את מתכוון שאתה אומר לא רגילה?״ שאלתי, ״בוא נגיד שאין לה אמא, יש לה שני אבות״ הוא ענה, ״אחותי גדלה במשפחה עם הומוסקסואליים?״ שאלתי המום, הוא הנהן, ״ועוד משהו, הם שינו לה את השם, קוראים לה איה״ הוא המשיך, ״בני זונות״ מלמלתי, מיכל ליטפה לי את הכתף, כולי רתחתי מזעם, מה יוצא לי בעצם מזה שאני עכשיו יודע שעומר, סליחה איה גרה עם שני הומואים בבית? ״טוב תודה״ אמרתי לו, ״אני ישלח לך את שאר התשלומים בימים הקרובים״ המשכתי , ״קח״ הוא הושיט לי דף, ״זה פרטים על שני האנשים, הכתובת שלהם וכו'״ הוא אמר ויצאנו שנינו, סימנתי למונית לעצור ואני ומיכל נכנסנו לתוכה, בהתחלה הנסיעה עברה בשקט וככה העדפתי, ״מה אתה הולך לעשות אליאב?״ היא שאלה, ״אני באמת לא יודע״ עניתי לה, היא חיבקה אותי חזק, ״הכול יהיה בסדר״ היא לחשה לי, ״כלום לא יהיה בסדר״ החזרתי לה.

עוד אקשן:) אוהבתתת:-):;


תגובות (2)

תמשיכייייייייי

04/08/2014 18:47

מושלם תמשיכי;)

05/08/2014 01:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך