כנראה הפרק האחרון שאכתוב אי פעם באתר הזה ..
עצוב גם לי ..

מדי המוזיקה – פרק 16

09/11/2012 1146 צפיות 10 תגובות
כנראה הפרק האחרון שאכתוב אי פעם באתר הזה ..
עצוב גם לי ..

אני עדיין בפרישה ..
סתם כתבתי , אני לא כ"כ אכזרית .
פרק 16 :
" לואי , סירסת אותי !" צרח הארי , " לורן , אם נתחתן מתישהו ולא יצאו לנו ילדים – את עדה לארוע ."
" בהצלחה הארי ." אמרתי לו .

~ אחרי ההופעה ~
" נייל , פיספסת דו אחד ." הערתי לו , ונייל הביט בי שנית . עייניו התכולות ושיערו בלונדיני בולטים מפניו .
" אני יודע . המעריצות לא שמו לב וזה כל מה שחשוב !" חייך ,
" אני רואה .." צחקתי עליו . נייל הביט מסביב – כאילו בודק אם יש מישהו בסביבה .
אחרי שבדק 'שהשטח נקי' נייל הביט בי , התרכז רק בי .
" את . השיער הנעים שלך , " אמר ונגע בשיערי , " העיינים היפיפיות שלך , " נייל ליטף את ריסי , " שפתיך האדומות , " אמר וליטף את שפתי באצבעו , "עצמות הלחיים שלך , " נייל נגע בפני , " את פשוט כ" יפה. "
עמדתי מרותקת למגעו , שיכורה מריחו . ידעתי שבהיותי אם הארי – אני רק מחסה על החיבה הגדולה לנייל .
" לורן , אני כ"כ מצטער . אני יודע שיהיה לזה השלכות ." אמר נייל , ולפני שהספקתי לתהות חפן את לחיי , רכן לעברי והצמיד את שפתינו בעדינות . נייל איפשר לי להתנתק ממנו , אבל לא עשיתי זאת :
התחושה החמימה שהעניק לי , שפתיו מרפרפות על שפתי . פשוט שיכרון חושים . הוא שיגע אותי מבפנים , אבל אני , אני ידעתי שזה אסור .
דחפתי את נייל ממני , " אתה יודע שאני לא יכולה אם זה . למה אתה עושה את זה ? עם הארי .. " לא השלמתי את המשפט . סטרתי לפניו בחוזקה .
" אני לא יכולה איתך !" צרחתי ונכנסתי לחדר שלי .
" אני שונאת את כולכם !" צווחתי , פתחתי את המזוודה שלי והתחלתי לזרוק לשם בגדים .
" מה קרה ?" נכנס הארי לחדרי , הוא הצמיד את ידי לידיו ודיבר איתי , " למה? מה קרה לורן ?" שאל בשקט , " מה ?"
" אני .. אני מפחדת ." אמרתי לו . קשה לי ככה .
" לורן .." אמר הארי , הארי רכן לעברי ונישק אותי בלהט .
הוא התיישב על המיטה , לא מתנתק ממני , הארי הושיב אותי עליו והמשכנו להתנשק .
" אני אוהב אותך ." אמר לי הארי , שהתנתקנו לרגע .י
אני לא יכולה לשקר לו , ליבי נתון למישהו אחר .
" סליחה ." מילמלתי בשקט , אבל הארי לא שם לב . הוא אחז בלחיי והמשיך במעשיו .

" בוקר טוב , ילדה יפה !" אמר זאיין ונידנד אותי ,
" זאיין , אני כבר ערה . אני יכולה לדבר איתך ?" שאלתי והתרוממתי לישיבה ,
" ברור ! מה מציק לך ?" השיב והביט בפני בדאגה ,
" אני נורא מבולבלת . אתה לא שם לב ? נייל נישק אותי אתמול , וגם , בלי קשר – אני כל היום במקום אחר. מנותקת ." לחשתי , מקווה שבחרתי נכון 'באיש הסוד' שלי .
" אממ … " חשב זאיין , " תקשיבי , נייל נישק אותך ? כי הוא מחבב אותך . גם הוא מבולבל . " סיכם זאיין , " הדבר היחידי שאני יכול לומר לך זה : תצאי מזה . פשוט תתעלמי – כאילו זה לא קרה מעולם ."
" כאילו זה לא קרה מעולם .." השבתי וקפצתי במקומי , " כאילו זה לא קרה מעולם !" צווחתי באושר .
הרמתי את זאין ורקדתי איתו במעגלים , התחלתי לשיר בקולי קולות , " I BELAVE I CAN FIY … "
" מאיפה … ?!" תהה זאיין ובכל זאת המשיך לרקוד איתי .
" שמעתי שירה ! ובראש שלי גזר .." התפרץ לואי , " באלי גזר !" התלונן .
"הארי הכין במטבח , " השיב זאיין , " והילדה היפה השתגעה ."
"הו , הארי ! אני חייבת לומר לו בוקר טוב !" השבתי ורצתי למטבח .


תגובות (10)

תמשיכי

10/11/2012 22:32

אעאעאעאעא תמשיכי !!!

10/11/2012 23:52

בקר טוב יויו

למה את מעניש אותו על לא עוול בכפינו תמשיך לכתוב פליזזזזזזזזזזזזזזזז עוד ועוד ועוד סיפורים

דרך אגב קראתי אתמול מאמר מהמם על ואן דירקשיין עם תמונה מדהימה של חמשת הכוכבים :ליאם פיין, נייל הורן, הארי סטיילס, לואי טומלינסון וזאין מאליק.

אפילו אני התרגשתי ממני בקי ♥♥♥

11/11/2012 00:02

סליחה מרב התרגשות טעיתי בטקסט : למה את מענישה אותנו על לא וכו" וכו"

11/11/2012 00:04

לאלאלא אל תפרשי!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!! בבקשה

11/11/2012 03:02

מההההההההה ? מה פרק אחרון ?
תזהרי , את ממשיכההההה !

11/11/2012 03:13

סורי , קוראות מדהימות שלי …
אני בפרישה ..

11/11/2012 05:01

בנות !!!
מי רוצה שיויו תחזור לכתוב ?
שתגיב פה אני :)
היא חושבת שזה לא מעניין אף אחד שהיא פרשה .. ואני רוצה להראות לה שכן :)

13/11/2012 08:08

היי יויו,
אני קוראת סיפורים שלך אבל אני לא מגיבה כי לא תמיד יש לי זמן וקראתי רק מעט סיפורים שלך (אני כמה שבועות פה) אבל ממעט הסיפורים שלך שקראתי יכולתי להבין מיד שהכתיבה שלך ממש יפה, מעניינת ובוגרת ושלכל מי שהגיב פה יש סיבה למה הוא הגיב,כי אם הסיפורים שלך לא היו כל כך מעניינים,כל הבנות שהגיבו פה בכלל לא היו מגיבות.
יש לי שאלה אלייך:
למה את רוצה לפרוש?
את מקבלת המון תגובות עם כל כך הרבה מחמאות,הכתיבה שלך יפה ויש לך פה המון חברות.
מקווה ששכנעתי אותך לא לפרוש :)

13/11/2012 08:41

נונונונונו יויו !!! אבל למה ?!?! אנחנו אוהבים אותך פה ורוצים שתמשיכי לכתוב !!! בלעדיין שום דבר לא יהיה אותו דבר ……אני אוהבת את הכתיבה שלך ולא יודעת איך אוכל לשרוד בלעדייה ובלעדייך !!1 בבקשה תמשיכי ואל תפרשי !!!!

14/11/2012 04:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך