מדמיין אותך בין כל הבחורות

04/05/2015 820 צפיות 2 תגובות

אני יודע שאת חושבת שאני לא אוהב אותך בגלל היחס שלי לבנות .
אבל זאת ההרגשה שבאמת אני רוצה שתרגישי אפילו שהיא לא נכונה.
אני פשוט מפחד לפגוע בך שאני לא מספיק טוב בשבילך אני מפחד שאם נהיה יחד הרבה זמן יהיה לך משעמם איתי וירד לך החשק מימני.
כשאני מדבר עם בחורה אחרת והיא מסכימה לכל מה שאני אומר ולא מביעה דעה אני מבין כמה היא לא מעניינת את ישר היית מביעה דעה היה לי כייף להתווכח אתך .
מנסה להציק לאחרות אבל הן סתם צוחקות ואומרות " דיי תפסיק "
אבל את ישר היית מתעצבנת ורודפת אחריי וכשאת מצליחה להשיג אותי היית נותנת מכה חלשה/חזקה וצועקת תוך כדיי צחוק מטורף "משוגע " כן אני באמת משוגע בגללך.
כשהייתי מסובב לך את היד וצועקת תוך כדיי צחוק "אתה מכאיב לי " אני רק רוצה שתרגישי אייך הלב שלי נמחץ כשאני יודע שאת לא תהיי שלי.
כשהייתי מחבק אחרות הייתי מדמיין שאני מחבק אותך את הגוף החם שלך עם הריח המתוק.
כשהייתי מתנשק איתן אני עוצם את העיניים חזק ומדמיין שזה השפתיים הקטנות והעבות שמנות שלך .
יש לך אופי מוזר פעם צוחקת ותוך דקה מתעצבנת וזה היה מטריף אותי וזה מה שאהבתי ואוהב בך.
כשהבנות אומרות לי "תסתכל עליי כשאני מדברת " . "על מי אתה מסתכל " "למה אתה לא מקשיב לי "
על מי שאני מסתכל זה עלייך ומקשיב לצחוק ולדברים החכמים הטיפשיים שלך.
אני אוהב אותך אבל מפחד לפגוע בך את יקרה לי.


תגובות (2)

וואו זה יפיפה הייתי רוצה שמיהו יחשוב עלי ככה

04/05/2015 22:18

הכתיבה שלך ממש יפה ..איזה חמוד הוא

06/05/2015 13:24
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך