Dana
שינתי את השם של הסיפור למהפכת הערפדים !
אני כותבת רק בשביל ♥shni♥ ובקי אוהבת אתכם :)

נבחרת ! פרק 4 =]

Dana 20/02/2012 840 צפיות 5 תגובות
שינתי את השם של הסיפור למהפכת הערפדים !
אני כותבת רק בשביל ♥shni♥ ובקי אוהבת אתכם :)

התעוררתי לקול השעון המעורר שלי , עדיין חושך בחוץ אבל שמעתי הרבה מכוניות נוסעות , קמתי וסדרתי את המיטה שלי ודחסתי הרבה כריות לשמיכה שההורים שלי יחשבו שאני יושנת :P
לבשתי שמלת מיני שחורה ומגפיי עור שחורות , עשיתי פן לשער השטני שלי וסדרתי את הפוני הבובה שלי , לקחתי את המפתחות של האוטו שלי ואת הפלאפון , לא נסעתי בבוקר לבית הספר עם הג'יפ השחור כי לא היה בו דלק אבא שלי מלא אותו היום , ירדתי למטה בצעדים קלים ורכים .
בשקט פתחתי את הדלת ויצאתי לבחוץ וסגרתי לאט את הדלת , נכנסתי לג'יפ והטענתי אותו , הג'יפ התחיל נסוע ונסעתי לבית ספר .
עצרתי את הג'יפ שלי בצד וחכתי שכולם יכנסו ואז ראיתי את אריק "מדהים ביופיו " כמו שאומרים , לא הוא לא , טוב אבל הוא חמוד זה בטוח , "ג'יין תוציאי את זה מהראש" אמר הקול בתוכי , אחרי אריק אף אחד לא נכנס . רצתי לחלון והסתכלתי מה קורה שם .
כול בית הספר היה שם ועוד בן אדם אחד שלא הכרתי כנראה לא מבית הספר . הוא עלה עם אריק לבמה ואריק פתח באמירה " התכנסנו כאן היום כדי לחגוג את שנת הערפד , כולנו ערפדים חוץ ממני ערפד בוגר,
כול העיר נהייתה של ערפדים חוץ מניק שנישאר בן אנוש " אריק התקדם אליו וסתם לו את הפה עם היד ונשך אותו בצווארו … איכס.. דם זה כזה מגעיל למה צריך לעשות זאת ?
ניק נפל על הרצפה וניהיה חושך וניק זהר באדום והחורים בצווארו הושלמו בחזרה וניק קם .
" צבא הערפדים נולד מחדש " אמר אריק .
"WTF , כן בטח כול בני האנוש אני לא לפחות איזה מזל " !
" צבא הערפדים הושלם " ! צעק אריק וכולם צעקו ביחד איתו .
" וואו , יש …" כולם צעקו .
" מה לעזעזעל " ? שאלתי את עצמי .
זאת אומרת , אריק , קייל , אליס והמשפחה שלי ערפדים למה אני לא ?
לא שאני רוצה להיות ערפד מתחיל ולא רוצה להשתנות רוצה להשאר אנושית .
הסתכלתי וראיתי את אליס עומדת בצד ונשענת על הקיר .
"חבל שג'יין לא פה " אמרה אליס .
רגע מה ? ממתי אני קוראת מחשבות ? כול השאלות שקראו היום הסתובבו לי בראש .
" אני לא רוצה להגיד כלום לאריק וקייל על ג'יין שהיא לא ערפד מתחיל והיא בכלל בן אנוש …" לפחות אני יכולה לשמוע מה הם אומרים עלי .
" חבל שג'יין לא ערפד , אי אפשר להפוך אותה לערפד היא הייתה יכולה להיות המלכה שלי " אמר אריק.
מה לעזעזעל אני מלכה ? ועוד מלכה ערפדית ? לא נכון ואין מצב בעולם .
"למי שיש יותר מירח אחד חרוט בגופו הוא ערפד בוגר כמוני " צעק אריק .
איכסס… איזה שחצן , אריק הוריד את חולצתו והיה קעקוע של ירח על כול הגב , כולם צעקו , גם לקייל כנראה יש ירח על כול הגב הוא ערפד בוגר ? אליס היא ערפד מתחיל בגלל זה היה לה קעקוע קטן בכתף שמאל .
קייל התקרב לאליס " מה קרה מאמי "? הוא שאל אותה .
" כלום סתם עייפה מהשינוי , תזכור שאני ערפד מתחיל "! אמרה אליס לקייל
" אני יודע אבל אל תישכחי שעוד שנייה ירח מלא והוא יחזק אותך " אמר קייל .
" אני יודעת " אמרה אליס בחיוך.
"ירח מלא הזמן לחגיגות " אמר אריק .
לא יכול להיות שכולם יהפכו עכשיו להיות יותר חזקים ממה שהם היו .
"למה לא אני " ? אמרתי בקול רם .
אריק הסתובב אלי כניראה הוא היחיד ששמע אותי , ישבתי מהר על בירכיי ובטעות חתכתי את ידי מהאבן שהייתה בצד .
שמעתי קולות מתוך בית הספר ושמעתי הרבה צעקות .
" בן אנוש …" אמר קייל .
"לא נכון .. לא יכול להיות " אמרה אליס .
" לחפש אותו " צעקו כמה תלמידים .
" ג'יין " אמר אריק בקול רך , כולם יצאו מבית הספר , סתמתי את הפה עם היד והתכווצתי מחכה שלא ישמעו אותי או יראו אותי , הרמתי את ראשי ועמדו לפני בני משפחתי .
" ג'יין מה את עושה פה " ? שאלה אמי .
" למה אף אחד לא גילה לי שאתם ערפדים " ? שאלתי עם דמעות בעיניים .
"אסור היה לנו לספר עלינו לבני אנוש " אמר טימי והחזיק ביד אחת את השמלה של אמי וביד אחרת דובי
"אז למה לא נשכתם אותי " ? שאלתי וזלגו בעיניי דמעות .
" זה לא נותן יש מסביבך מגן " אמר אבי
" יהרגו אותנו אם לא נכניס אותך פנימה " אמר טימי .
" אוקיי " אמרתי והלכתי איתם לתוך בית הספר .
נכנסתי וכולם נעמדו בשני טורים והיה שביל לאריק .
" בן אנוש בעיר "? שמעתי צחקוקים .
" שקט " צעק אריק .
אריק נהלם ואז נעמד מולי " לא סתם בן אנוש המלכה שלי לעתיד " , " האם את מסכימה "? שאל אריק .." כן " אמרתי אבל מאוד פחדתי כי אני לא רוצה להשאר בן האנוש היחיד בעיר .
אריק התקרב אלי לאט ופתח את פיו וניסה לגעת בצווארי אבל אז עף אחורה , " מה קרה "? שאלתי .
" את שונה יש מסביבך מגן " אמר אריק .
" אני יודעת שאני שונה " אמרתי עם דמעות בעיניים .
הירח נורה קרן אור עלי וזהרתי , החישוק עלה וירד במורד גופי , " אני לא רוצה להיות שונה " צעקתי .
היה חושך בחדר ופתאום …" מה קרה "? שאלה אליס
" ג'יין "? שאל אריק


תגובות (5)

אווו תודה !!!!!! ובבקשה תמשיכי!!!! אני במתח!!!

22/02/2012 10:59

אוקיי =]

22/02/2012 12:40

סיפור מעניין מאד דנה חביבתי אז תמשיכי בבקשה שיהיה לך יום נפלא ממני בקי ♥♥3

11/03/2012 23:52

תודה מתוקה גם אני אוהבת אותך מאד מאד ונהנית מהיצירה המהממת שאת יוצרת בהצלחה בהמשך ממני ♥ בקי ♥

13/03/2012 02:20

גם בישבילי חח..

17/03/2012 14:22
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך