2 תגובות וממשיכה :)

צליל ביבר.. :*

מה איתי ? פרק 3 :*

30/11/2013 514 צפיות 2 תגובות
2 תגובות וממשיכה :)

צליל ביבר.. :*

פרק 3 :
שהגעתי ראיתי את עמית והבנים רוקדים עם בנות אחרות, כאילו הם שחכו משילי,ליאם,שני ושחר..
התעצבנתי והייתי חייבת לצעוק עליהם:
"מה נראלכם שאתם עושים?" שאלתי אותם בצעקה, כי לא שמעו כלום.
"מה אכפת לך?" אמרו בקלילות
"בהתחלה רקדתם עם חברות שלי ונהנתם איתם, עכשיו אתם עוברים לבנות אחרות? כאילו כלום..?" אמרתי להם.
" מה את מתערבת, שמענו מה עשית להם ומה הם עשו לך.. פתאום אכפת לך מהן?" שאל אותי עמית, קצת נעלבתי כי הוא לא מבין מה הכוונה שלי ושלא עשיתי להם כלום!
"רק שתדעי אני לא אוהב אותך, זה שאת מאוהבת בי לא מזיז לי.." אמר והמשיך לרקוד עם ילדה אחרת..
"מאיפה הוא יודע?" שאלתי את עצמי בלב, נפגעתי.. למה שילי העיזה לספר לו? היא ממש בגדה בי ולא רק שניגשה אליו אלה גם סיפרה לו!! :(
אני לא מבינה איך המסיבה הזאת נהייתה ככה, מה עשיתי להם?! לפני שבוע עוד תחננו מה נעשה, ניחשנו מה יקרה ושלא נעזוב אחת את השנייה. עכשיו אני כבר לא יודעת מה קרה..
היה כבר השעה 22:00 וההסעה הגיעה, כולם דיברו באוטובוס והיו ביחד, חוץ ממני שישבתי לבד בלי לדבר. ליאם,שילי,שני ושחר ישבו ביחד מאחורה ושמעתי אותן צוחקות ומקללות אותי מדי פעם או שצוחקות עלי!
פתאום ניגש אלי דניאל ואמר: "אל תבכי, כואב לי לראות אותך ככה..",
"מה אתה קשור? חשבתי שאתה איתם.. מה אתה רוצה ממני?" שאלתי בחשדנות,
"אני רק שואל מה קרה ולמה את בוכה, אני לא בכוונה לפגוע בך!" אמר, בהתחלה לא האמנתי לו. הוא הלך וכמעט ישב במקומו, הרגשתי שקצת העלבתי אותו אז אמרתי : "רגע! חכה!, בואו!".
הוא בא ולא הבין מה עכשיו אני רוצה ממנו.
"מה?" שאל בתוקפנות,
"אני מצטערת, חשבתי שאתה איתם.."
"אני באמת איתם!" אמר,
"אבל אני רק מסתובב איתם, אני יודע שמי שמעליב בנות זה חרא של בן אדם!" הוסיף וליטף לי את הלחי ברכות.
"אפשר להצטרף?" אמר וחייך
"בוא" חייכתי אליו.
"אתה רוסי?" צחקקתי והייתי חייבת לשאול אותו.
"לא! אני מרוקאי.. הרבה חושבים שאני רוסי בגלל השיער הבלונדיני והעניים הכחולות." אמר וצחק.
"אני מתחילה להבין מי אתה.. בן כמה אתה?" שאלתי, "בן 17" ענה, "ואת?" שאל והוסיף.
"15" אמרתי בביטחה.
הגענו לתחנה ליד בית הספר אז ירדתי והלכתי הבייתה לבד, לפתע אני שומעת את ליאם קוראת לי ורצה: "בואי תהיי איתנו" אמרה וצחקה. הלכתי אליהם אבל לא הרגשתי בנוח, חשדתי קצת..
אני שומעת אותן צוחקות וצוחקות ואני הייתי ליד הכביש, פתאום אני מרגישה דחיפה כואבת ונפלתי לכביש.
הגיעה מכונית ו…


תגובות (2)

המשך

30/11/2013 04:39

עוד תגובה אחת ;)

30/11/2013 05:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך