זאת שתבלבל אותך (:
אז אנחנו שתי כותבות , את השם שלנו תגלו רק בסוף הסיפור :)
אנחנו מקוות שיהיו מלא קוראות , אוהבותתתת <3

"מה אם נתנשק .." סיפורי ערסים – ליאור ונתנאל.

זאת שתבלבל אותך (: 18/01/2014 2121 צפיות 4 תגובות
אז אנחנו שתי כותבות , את השם שלנו תגלו רק בסוף הסיפור :)
אנחנו מקוות שיהיו מלא קוראות , אוהבותתתת <3

הקדמה :)
אז איך מתחילים סיפור ? ככה , אני ליאור בר , בת 16 מארצות הברית :)
עיניים כחולות ירוקות , שיער חום ארוך חלק .
בואו נגיד שהחיים שלי השתנו שהייתי צריכה לעזוב את ארצות הברית , לטובת ישראל , לא שיש לי משהו נגד ישראל .. כן ? , עזבתי את החבר שלי שון , את החברות שלי קיילה והאנה ..
בקיצור ? עזבתי את כל החיים שלי .

דור בר – אח של ליאור , בן 17, מי שרק ייעז לגעת בליאור ילמד לקח , עיניים ירוקות , שיער שטני בלונדיני , כובש כזה :)

שון רונן – חמוד כזה , עיניים חומות , שיער בלונדיני , קוביות (: בן 17 , אוהב את ליאור .

לינוי ורוני ציון – תאומות , שיער שטני בלונדיני , עיניים חומות :) בנות 16 , החברות הכי טובות של ליאור , מצחיקות , משוגעות , רבות הרבה ..

נתנאל אטיאס – בשבילכם נתי :) אז ככה חברים ,איך נתחיללל ? אני נתנאל , ואני מושלם ,הא שנייה ,מושלם זה יותר מדי בשבילכם ? אז אני
חתיך :) בן 17 ,עיניים כחולות כאלה , שיער שחור קוצים ,עגיל בגבה , בואו נגיד בנות חולות עליי ,הא ומי שייגע באחותי הקטנה , מת ! סיגריות , מסיבות , בנות זה ההנאה בחיים :) אהבה אמיתית ? פחח כזאתי יש בסרטים , אז צאו מהסרט ..

שיר אטיאס – שיר בת 15 וחצי , אחותו הקטנה של נתי , היא החולשה שלו … רק תיגע בה , תחטוף מנתי ! עיניים כחולות , שיער שחור חלק , די נמוכה , אוהבת את נתי הכי בעולם , ביישנית .

נאור משה – בן 17 , עיניים חומות , שיער חום , קוביות , עגיל בלשון , סטוציונר , ערס גאה :) למישהו יש בעיהההה ? החבר הכי טוב של נתי , כמו אח בשבילו .


תגובות (4)

מושלםםםםם !!

18/01/2014 07:52

תתחילו

18/01/2014 08:10

נשמע יפה תמשיכו

18/01/2014 08:15

המשכנו את הפרק .. תגיבו

18/01/2014 12:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך