תגובות תגובות !! (:

מה אנחחנו ? פרק 11

31/12/2013 675 צפיות תגובה אחת
תגובות תגובות !! (:

פרק 11:
הייתי חנוקה , היו לי דמעות בעיניים , אני עדיין אוהבת אותו , את דן , את כל השטויות שהיינו עושים יחד ..
דמעה אחת ירדה … דן הסתכל עליי וראה שאני בוכה ..
הוא בא לגשת אליי אבל קמתי מהספסל במהירות ורצתי בוכה לבית ..
~ מנקודת המבט של דן:~
תום רצה לבית שלה , בוכה , לא ידעתי מה לעשות, לקחתי את זה ממש קשה , שישי לה חבר , אני עדיין אוהב אותה , מתגעגע לכל מה שהיינו עושים , אני חולה על הקטנה הזאת ! היא האהבה שלי ! החולשה שלי , לא ידעתי מה לעשות , הייתי מפורק . שמתי את הראש בין הרגליים והתחלתי לחשוב מה אני עושה .
~מנקודת המבט של תום:~
ישבתי על המיטה ולא ידעתי איך לעכל את מה קרה עכשיו .
אולי זה נכון לחזור ? אבל להיפרד מהילד שכל כך רציתי שהוא יהיה חבר שלי ? ורק לפני כמה שעות הפכנו בכלל להיות חברים הייתי מבוללת ישוט ישבתי ובבכיתי .
פתאום נכנס לחדר מישהו , חשבתי שזה לירן ..
" מה קרה תום ?"
" אתה לא מבין , דן האקס שלי ,פגשתי אותו , הוא שאל מה נפרדנו ו.. תאמת ? ניסיתי להדחיק אותו , אני עדיין אוהבת אותו , ואני לא יודעת מה לעשות .." אמרתי בבכי קל.
" אני לא יודעת מה לעשות עם זיו , להיפרד ממנו לא להיפרד ממנו ?" הוספתי
הרמתי את הראש וגיליתי שזה לא לירן ולא נעליים מולי עמד זיו .
" אני לא יודע מי שחשבת שאני , אבל .." הוא התחיל לומר
" זיו .. תקשיב .. א.." נסייתי להתחיל להגיד .
זיו קטע אותי בעצבים ואמר
" תקשיבי אין לי כוח לכל הטננובלה הזאתי , אנחנו חברים בסך הכל שעה , עם את אוהבת אותו תחזרי אליו , אני ואת כבר לא , וזה לא מכעס , פשוט אני לא רוצה להתאכזב ."
" זיו … ב…" התחלתי לומר
" דיי תום , אל תעשי את זה מעצבן , בואי נישאר ידידים . אוקיי ?"
סימנתי לו כן עם הראש , הוא יצא מהחדר ופשוט דפקתי את הראש בקיר !! לא ידעתי מה לעשות ..
קיבלתי שיחה מדן ..
" הלו ?" אמרתי תוך כדי בכי ..
" תום? דן. אכפת לך להיפגש עכשיו ? לדבר על מה שקרה ?"
" דן , 1 בלילה יסרוט! "
" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח התגעגעתי לשטויות שלנו " הוא אמר ושתקתי , עיכלתי את מה שההוא אמר .
" כן גם אני :" אמרתי .
" לבוא אליך?" הוא שאל
" לא" עניתי
" אני בא ביי" הוא אמר וניתק
חחחח צחקתי וחיכיית לו , הדפוק הזה איחר בשעה !! 2 בלילה הוא דפק בדלת !! .
נשמעה דפיקה בדלת ..
פתחתי לדן , נכנסתי בשקט בשקט לבית , התישיבנו על המיטה בחדר וסגרנו את הדלת.
הייתה שתיקה.
" תום…." הוא התחיל להגיד ..
" שקט , אל תגיד כלום ."
" מה ?" הוא שאל בפליאה
" תסתום שניה , תעצום עיניים "
דן עצם עיניים .
~מנקודת המבט של דן:~ עצמתי עיניים ופתאום הרגשתי שפתיים נוגעות בשפתים שלי , תום נישקה אותי נשיקה ארוכה , אחרי נשיקה של שלוש דקות ארוכות בשתיקה בלי לומר כלום .. אמרתי
" אני לא מבין אמרת שישי לך ח.."
התחילתי לומר
" אני יודעת , אבל אני רוצה אותך אין מצה שאני מוותרת על ה 4 שנים הלאו , אני אוהבת אותך" היא אמרה
" אני גם אוהב אותך .. בעצם .. אני מאוהב בך" אמרתי ..
התפכנו והשכבתי אותה על המיטה התחלתי ללטף אותה בכל הגוף כי עם יש משהו אחד שאני יודע על תום זה שהחולשה שלה זה שאני מלטף אותה , ואני יודע על תום הכל !!
נשכבנו על המיטה והתנשקנו ..
זה היה דיי כיף…
ליטפתי אותה מתחת לסריג .. והתנשקנו נשיקה ארוכה , כל כך התגעגענו אחד לשני!!
~מנקודת המבט של תום~ נשכבנו והתנשקנו הוא ליטף אותי , אני לא יכולה שדן מלטף אותי זו החולשה שלי , זה היה נעים וכיף …
פתואם אמא שלי נכנסה לחדר ..
מנקודת המבט של יפעת :
ראיתי את תום , ודן , האקס שלה , שכובים על המיטה , מתנקשים ?! הייתי מבולבלת לפני רגע היא אמרה שזיו הוא חבר שלה , לא הבנתי מה קורה לה …
היא הסתכלה עליי והיה לה מבט מודאג ..
מנקודת המבט של תום :
אמא שלי כננסה הלב שלי עצר.


תגובות (1)

תמשיכיי !!!! (:

31/12/2013 04:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך