שלוש תגובות ואני מעלה פרק 1 ♥
*אתם מוזמנים לדרג את הסיפור עם בא לכם.*
תודה לכל הקוראים/והקוראות !! ^__^

מה אנחנו ? הקדמה ♥

21/12/2013 750 צפיות 2 תגובות
שלוש תגובות ואני מעלה פרק 1 ♥
*אתם מוזמנים לדרג את הסיפור עם בא לכם.*
תודה לכל הקוראים/והקוראות !! ^__^

הקדמה :
היי , אני תום , בת 17 עוד מעט , יש לי שיער חלק בצבע חום בהיר , עיניים כחולות , רזה , וגבוהה.
אני לומדת בתיכון בכיתה י' עם הידיד הכי טוב שלי לירן , אני אוהבת אותו מאוד ! אני מספרת לו הכל , והוא לי, אנחנו כמו אחים .
אין לי אהבה ,ואם אתם שואלים לירן ? זה לא אהבה כזאתי .. אנחנו ידידים ולא יותר מזה .
זה לא מתאים לנו למרות שדיברנו על זה כמה וכמה פעמים.
מאוהבת ? כן , קוראים לו זיו , הוא איתי בכיתה , הוא התחיל כילד חדש בכיתה , ומאז תחילת שנה אני מאוהבת בו . הוא ילד עם שיער חום ועיניים חומות , הוא רזהה וגבוהה, הוא תלמיד דיי טוב , הוא מוציא ציונים טובים , ולא ילד "מופרע" .
לפעמים אנחנו מדברים בשיעורים , צוחקים קצת , אבל שום דבר לא מעבר .
לא What's up ולא Facebook , פשוט כלום.

רק לירן ומאי יודעים מזה .
מי זאת מאי ? מאי זאת החברה הכי טובה שלי עוד מהגן.
האימהות שלנו מכירות מהעבודה ואנחנו החברות הכי טובות בעולם ! היא איך לומר ?היא ה- bff שלי !
למרות שאף פעם לא האמנתי בחברות כזאת טובה ? מאי זאת פשוט הבן אדם ! להגיד שלא רבנו פעם פעמיים שלוש ואפילו יותר ? – זה שקר , אבל למרות הכל ? תמיד נשארנו יחד , חייכנו , התפייסנו , ולא נפרדנו.
אין לי אחים ואחיות . אני בת יחידה .
ההורים שלי התגרשו לפני שלוש שנים , זה היה לי קשה , אבל התגברתי על זה לאט לאט .
אני לא כועסת על אף אחד מהם , אני יודעת שלשניהם יש טענות נכונות ואני מבינה אותם , אולי הם לא נועדו אחד לשני , הם עדיין בקשר טוב ואני שמחה על זה . וגם אני בקשר טוב , עם שניהם.
יש לי שני סבים וסבתא אחת . היא נפטרה מלפני שנה , זה היה בישבילי אירוע טראומטי כי הייתי קשורה אליה מאוד ! מאז רק התגברתי על זה.
אני בינתיים גרה אצל אמא שלי , בוילה בתל אביב , ואבא שלי גר ברמת גן , אני רואה אותו כל שבת שניה.
אני מנגנת בגיטרה קלאסית , כותבת , ולפעמים שרה .
אני מודה – אני לא הבן אדם הכי פתוח בעולם !
אני שרתי בפני לירן מאי וההורים שלי , וזהו , לא לאף אחד אחר .
הייתי אומרת שאני ילדה רגשנית ומרגשת , אני בוכה כמעט מכל דבר , אני לא הכי מפונקת , אבל אני ילדה אוהבת !
אני עצמאית , ו"ילדה טובה ומקסימה" כמו שאמא שלי אומרת , אבל כשרבים איתי אני גם יודעת .. איך לומר ? להיות – "ביצ'ית " לא קטנה.
יכול להיות שתגלו עליי עוד פרטים בסיפור שאני הולכת לספר לכם .
אז שנתחיל ?
שלוש תגובות מעלה פרק 1 ♥


תגובות (2)

נשמע ממש יפה תתחילי

21/12/2013 12:05

נשמע טוב מחכה להמשך

21/12/2013 12:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך