שתי תגובות מעלה פרק 3♥
*מוזמנים לדרג את הסיפור עם בא לכם *
תודה לכל מי שקוראת וקורא
-* למי ששאלה איך אני עושה את הלבבות - ♥ אני פשוט לוחצת על - Alt ועל המספר 3 בצד המקלדת ויוצא לי - ♥ *-

מה אנחנו ? פרק 2

22/12/2013 768 צפיות 3 תגובות
שתי תגובות מעלה פרק 3♥
*מוזמנים לדרג את הסיפור עם בא לכם *
תודה לכל מי שקוראת וקורא
-* למי ששאלה איך אני עושה את הלבבות - ♥ אני פשוט לוחצת על - Alt ועל המספר 3 בצד המקלדת ויוצא לי - ♥ *-

"רוצה לעשות ביחד ?" שאל אותי , לא עניתי כמה שניות ואז הוא שאל שוב .
" רוצה לעשות ביחד ?"
" אממ. כן , אין לי בעיה ."
התחלנו לעשות את העבודת כיתה ביחד.
עשינו אותה בעבודת צוות והיה ממש מצחיק וכיף , ואפילו סיימנו אותה ראשונים .
היה לי כיף איתו , והתחלתי לחשוב שגם הוא מעוניין בי .
רוב הפעמים הסמקתי , התרגשתי , אבל הסתרתי את זה כי שוב , לא רציתי " להתפדח "

התחלתי כבר לפתח ציפיות , הלכתי למאי .
" מאי , נראה לי שהוא בעיניין." אמרתי וחייכתי חיוך קטן ואפילו הסמקתי .
" מה ?! הוא הציע לך חברות ?" שאלה מופתעת
" לא , מה פתאום ! , אבל היה לנו ממש מצחיק וכיף יחד שעשינו את העבודה , אני חושבת שהוא גם בעיניין "
" יואו ! תום , את לא מבינה איך אני שמחה , אז אולי עכשיו , שאת יותר בטוחה, כדאי לך ללכת אליו ולעשות את הצעד הראשון ."
" מה ? פנים מול פנים ? , אין מצב ! אני לא מסוגלת . אני מתביישת , וכשאני מסתכלת עליו , ובוהה בו , אני לא יצליח להוציא מילה , בקיצור , תשללי את הרעיון של לדבר איתו פנים מול פנים ."
" פייסבוק?"
" פדופילים , פורצים You know… "
" אוקיי , הבנתי .. פאלאפון ?"
" לא יודעת ."
" תחשבי על זה ! , עם הקול שלו את לא יכולה להתווכח . פשוט תוציאי את זה בפאלאפון , את רק צריכה לדבר ולא יותר מזה , את כבר יודעת או לפחות חושבת שהוא בעיניין לא ?"
נאנחתי ..
" נו ? מה אומרת ?"
" טוב , אני יעשה את זה , אבל על תלחצי עליי , אני יעשה את זה בזמן שלי ."
" טוב , אני ממש שמחה בישלך " מאי אמרה ונתנה לי חיבוק ענק !
הלכתי הביתה נשכבתי על המיטה וחייכתי , קפצתי , כי כבר פיתחתי ציפיות , מקווה שנכונות , והכי כיף להרגיש ככה בעולם !
קיבלתי שירה מלירן ..
" אע לירצ'?"
" מה איתך תומקלך ?! ראיתי אותך מתלחששת עם מאי . מה איתכן ? , מה נסגר , נראיתן מאושרות , יותר מידי מאושרות .."
" טוב אז ככה , היום כשהמורה העבירה אותי לשבת ליד זיו , חששתי קצת , אבל אז הוא הציע לי לעשות את העבודת כיתה ביחד ."
" ומה אמרת לו ?" קטע אותי לירן
" חשבת על לתת לי לדבר ?! בקיצור , היה ממש כיף ומצחיק , היה בינינו שיתוף פעולה ואפילו סיימנו ראשונים , היו רגעים שהבטתי לו בעיניים והוא לי ,זה היה רגע קסום ! יואו לירצ' אני כל כך שמחה !
" וואי ! אני כלכך שמחה בישביל תומקלך! בהצלחה ! ומה את הולכת לעשןת עם זה ?"
" נראה לי שאני הולכת לדבר איתו בפאלאפון ולעשות את הצעד הזה ."
" וואי ! אני ממש גאה בך ! כל הכבוד תומוקלך בהצלחה !"
" תודה לירצ' , טוב אני מתה מעייפות .."
"כרגיל .." אמר ונאנח
" חהחה יאלה עפתי לנוח קצת צ'או ."
" ביי "
ניתקתי את הפאלאפון והייתי מאושרת !
היום עבר לו והגיע הלילה ..
הלכתי לישון כי משכתי את עצמי מעייפות כל הצהרים .
-בוקר-
היום אני נוסעת לאבא שלי , לא ראיתי אותו כבר חודש , אני בדרך כלל באה אליו כל שבת שניה אבל הוא נסע לחול , לאמריקה , וושינגטון ליתר דיוק , כך שלא הספקתי לראות אותו ."
נשארתי במיטה , לא הלכתי לבית ספר , חיכיתי לראות את אבא שלי , התגעגעתי אליו .
מנקודת המבט של יפעת" ( אמא של תום )

שתי תגובות מעלה פרק 3♥


תגובות (3)

מדהים תמשיכי

22/12/2013 11:25

תמשיכיייי

22/12/2013 11:53

תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

22/12/2013 12:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך