שתי תגובות ממשיכה ♥
^___________^

מה אנחנו ? פרק 4

25/12/2013 655 צפיות 2 תגובות
שתי תגובות ממשיכה ♥
^___________^

פרק 4:
יצאתי מהבית .
אבא שלי חיכה לי עם הג'יפ שלו.
העיניים שלי נצצו כל כך התרגשתי !!
רצית לג'יפ ואבא שלי יצא מהמכונית ..
פתחתי ידיים ורצתי לתת לו חיבוק גדוול ! " אבא !!" צעקתי מחוייכית כולי
התחבקנו והיה כל כך כייף !!
נכנסו לג'יפ ואבא שלי סיפר לי איך היה לו בחו"ל ואני סיפרתי לו מה קרה כשהוא לא היה שם .
הלכנו לאכול ארוחת בוקר במסעדה , היה טעים , אכלתי פנקייק עם סירופ שוקולד וגלידה (כן זה טעים על הבווקר) , אחר כך הלכנו לשחק באולינג , ניצחתי את אבא שלי והיה כיף , אבל הוא נתן לי לנצח , למרות הכל היה כיף , אחר כך הלכנו לקניון ואבא נתן לי מלא כסף לבזבז ועשיתי שופינג כשהוא שתה קפה באיזה מקום בקניון , אחר כך הלכנו לאכול ארוחת צהריים .. וחזרנו הביתה .. כל היום המטורף הזה ורק השעה ארבע וחצי .. היה נדייר !! חיבקתי אותו והיא לי כל כך כייף !!
כשהגענו לבית , הוא אמר לי לרדת ושהוא ימשיך משמה לבית שלו .
" טוב מאמי , היה לי ממש כיף .." אמר לי אבא
" וואי אבוש ! תודה רבה על הכל , אין עליך ! , היה לי ממש כיף ! תודה !"
" טוב , אז .. אניי ימשיך מפה לבית או לסידורים .."
" אבא .." אמרתי ..
" מה ?"
" תיכנס נו , אמא התגעגעה אליך , זה שאתם גרושים לא אומר שאתם צריכים להתנהג כאילו אתם לא מכירים בכלל , חוץ מיזה נראה לי שהיא התגעגעה אליך וגם אתה אליה אל תכחיש .. יאלה בוא , כנס."
אבא לא ענה לי והסכים איתי . הוא יצא מהרכב ובא איתי אל כיוון הבית ..
מנקודת המבט של יפעת:
ישבתי על הספה בסלון , פתאום תום נכנסה בדלת מחויכת חיבקתי איתה , היא הייתה כל כך נרגשת !! היא חזרה עם מלא שקיות וראיתי שהיה לי יום מטורף !!
מאחוריה ראיתי את רונן , לא הבנתי מה הוא עושה פה , למרות שהתגעגעתי אליו קצת, התאפקתי שלא לבכות , כי בכל זאת עיניין הגירושים היה אירוע מאוד עצוב וטראומטי בישבילי .
" וואי אמא !! את לא מבינה איזה כיף הייה !! " אמרה תום
חייכתי אליה . :)

" טוב .. אבא פה .. אז למה שלא תדברו קצת ?"
שנינו לא ענינו .
" נו אל תכחישו תודו שהתגעגעתם ." צחקתי קצת ..
תום עלתה לחדר .. מחוייכת ועם מלא שקיות , ראיתי שהיה לה כיף היום , ראיתי שהיא נהנתה , אבל יותר עיניין אותי רונן , התגעגעתי אליו כל כך ולא ידעתי מה לעשות , עמדנו פשוט אחד מול השני שלוביי ידיים בלי להגיד כלום אחד לשני ..

שתי תגובותת ממשיכה ♥


תגובות (2)

תמשיכייייי מייד !!!!!!!!

25/12/2013 05:41

תמשיכיייייייייייי

25/12/2013 07:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך