טוב החלטתי להקשיב לעצה של קורן מהסיבה הפשוטה ש... היא צודקת.
אם יהיו פחות מ- 5 תגובות אני לא אמשיך את הסיפור... סורי...

מה אני עושה פה בלעדיך? – פרק 25 – פרק ניסיון…

31/07/2012 1830 צפיות 8 תגובות
טוב החלטתי להקשיב לעצה של קורן מהסיבה הפשוטה ש... היא צודקת.
אם יהיו פחות מ- 5 תגובות אני לא אמשיך את הסיפור... סורי...

~תרדו קודם ל"רציתי להוסיף"~

"יש לי תחושה רעה בקשר לראיון הזה…" מלמל ונאנח.
"היי ג'סטין," אמרתי מתיישבת על כיסא לידו, "אני איתך, לא משנה מה קורה." הסברתי לו מניחה את ידי על ברכיו.
"תודה…" הוא אמר מחייך, חיבקתי אותו.
בסופו של דבר הצלחתי לשכנע אותו לאכול משהו.
יצאנו מהמלון לכיוון המקום בו הראיון היה אמור להתקיים.
נכנסנו.
"ג'סטין! מלי!" סקוטר קיבל אותנו בברכה.
"טוב, אני לא יודע מה אתכם, אבל הלכתי לומר 'שמע ישראל'…" אמר ג'סטין בעודו מתרחק למקום שקט יותר.
"אתה לימדת אותו את זה?" שאלתי את סקוטר.
"לא ממש…" סיפר סקוטר, "זה סיפור קצת ארוך.".
אז ג'סטין הוא נכנס אל חדר ההלבשה ואני מניחה ששם המאפרת איפרה אותו.
למה כשאני אומרת "איפרה אותו" זה נשמע כאילו שהוא נקבה?
בכל אופן, הראיון התחיל, הוא נכנס לאולפן, וישב על הספה.
יכולתי לראות שהוא לחוץ בהבעת פניו.
הייתה לו אוזנייה באוזן, סקוטר דיבר אליו מחדר מסוים מאחורי הקלעים.
נכנסתי לחדר הזה גם אני, "ג'סטין, תשתחרר, הכל יהיה בסדר." עודדתי אותו אל האוזנייה.
הוא חייך.
"אז הינה הגיע אלינו כוכב הנוער, ג'סטין ביבר." אמר דיוויד ונשמעו מחיאות הכפיים של הקהל.
ג'סטין חייך אל הקהל, "הספקת לעשות עוד קעקוע מאז הפעם האחרונה שנפגשנו?" פנה אליו דיוויד.
"לא." ענה ג'סטין בפשטות.
"אז אני רואה שהעצות שלי עובדות…" אמר דיוויד מצחקק והביט אל הקהל.
"מה שתגיד…" מלמל ג'סטין.
"אז ג'סטין, יש שמועות שאחרי האלבום המשותף עם וואן דירקשן אתה תתחיל לעבוד על אלבום משלך…" אמר דיוויד לג'סטין.
"כן, למעשה, כבר התחלנו את העבודה עליו, יש לו שיר אחד כרגע." סיפר ג'סטין.
"יופי, הוא נפתח." אמרתי לסקוטר.
סקוטר הביט בי מחייך, "שכחת? הרי זה ג'סטין.".
לא ממש הבנתי את הבדיחה.
אני צריכה בליברית ניידת לעת צרה, כאשר תהיה בדיחה הקשורה בתכונה מסוימת של ג'סטין או במשהו שקרה לו, היא תסביר לי את הבדיחה.
"אז ג'סטין, על מה השיר?" שאל דיוויד.
"אהבה." אמר ג'סטין מחייך.
דיוויד גיחך מעט ואז אמר לג'סטין: "אתה לא חושב שקצת מיצית את כל הנושא של ה"אהבה"? באלבומך הקודם, Believe, כל השירים נשמעו אותו הדבר.".
הקהל צחק, "גם אני חשבתי על זה!", "נכון!!!" נשמעו קריאות.
"אוי לא…" מלמלתי.
ג'סטין הסמיק מעט אבל לא ויתר, "לא נכון, היו שירים שלא קשורים לאהבה, כמו השיר Believe עצמו, או 'מריה' למשל." אמר.
"צדיק אחד בסדום, כל השאר זה 'אני אוהב אותך', 'אני יכול להיות כל מה שתרצי' וכדומה…" דיוויד המשיך לצחוק על ג'סטין.
"אין הרבה נושאים לכתוב עליהם, בכל זאת, המעריצים שלי צריכים לאהוב את זה…" אמר ג'סטין בביטחון.
"כל הכבוד ג'סטין! אל תיתן לו להשפיל אותך שוב!" אמרתי לו באושר, באוזנייה.
סקוטר הסתכל עליי מופתע.
הסמקתי במבוכה.
"יש המון נושאים, ובגלל שהמעריצות שלך הן נערות, הן יעדיפו אהבה." אמר לו דיוויד.
ג'סטין חייך, כנראה חשב שדיוויד מתפשר איתו על משהו.
"אבל…" אמר דיוויד את ה-'אבל' המעצבן שלו, "כאשר כל השירים שלך נשמעים בדיוק אותו הדבר, זה מתחיל להיות… מעט… חופר…" הסביר.
גם אז הקהל צחק.
"בשבילך, אם אתה לא אוהב את האלבום שלי אל תיקנה אותו, מישהו הכריח אותך?" אמר לו ג'סטין מעט בחוצפה.
"ג'סטין, תרגיע בבקשה." אמר לו סקוטר באוזנייה.
"ג'סטין, אני בסך הכל אומר שאפילו למעריצות שלך עשוי להימאס מעט, הכל נשמע בדיוק אותו הדבר, נדיר למצוא שיר שלך ללא המילה 'בייבי' או 'אהבה'." אמר דיוויד.
"מר-יודע-כל, האם יש ברשותי שיר שקשור באהבה ונגע לליבך?" ג'סטין שאל את דיוויד שאלה רטורית.
"כן." ענה דיוויד, טוב, אז אולי זו שאלה לא כל כך רטורית.
"באמת?!" שאל ג'סטין מופתע, "איזה?!".
"That should be me" ענה דיוויד.
אוי, זה שיר ממש יפה.
"אבל זה יותר שיר על לב שבור…" מלמל ג'סטין.
"הוא מרגש, אתה יודע למה הוא מרגש? כי הוא נשמע אמיתי, נשמע כאילו יש בו רגשות אמיתיים, זה נשמע כאילו מישהי באמת זרקה אותך." אמר דיוויד בלעג.
"אז אתה אוהב את השיר כי הוא נותן לך סיבה לצחוק עליי…" אמר ג'סטין בשקט ובעצב.
"אל תיפגע ממנו…" אמר סקוטר לג'סטין באוזנייה.
"מה קרה?" תהיתי.
סקוטר כיבה את המיקרופון, "אני לא רוצה שג'סטין ידע שסיפרתי לך על זה אבל… השיר ההוא נכתב על משהו אמיתי שקרה לג'סטין, בגלל זה, השיר הזה הוא האהוב עליו בכל האלבום My World 2.0." סיפר לי סקוטר.
"אוו…" מלמלתי בעצב.
"זה נשאר בנינו, בסדר?" שאל אותי סקוטר, "כן… כמובן…" אישרתי, וסקוטר הפעיל שוב את המיקרופון.
הראיון נגמר, בדיוק כמו הראיון הקודם, גם הראיון הזה הסתיים בכך שג'סטין ישב נבוך ומבולבל על הספה בזמן שהקהל צחק.
לאחר שהמצלמות כבו, ג'סטין קם מהספה והתקרב אל החדר בו אני וסקוטר היינו.
"ג'סטין…" מלמלתי וחיבקתי אותו, פניו הנבוכות לא נמוגו.
"זה בסדר ג'סטין, אני אדבר איתו." אמר לו סקוטר.
כל כך כעסתי על כך שדיוויד פגע בג'סטין, "דיוויד הזה הוא כל כך-", "צודק." קטע אותי סקוטר.
"צודק?!" אני וג'סטין הופתענו.
"אמנם הוא אמר את זה בצורה מביכה עבור ג'סטין, אבל יש משהו במה שהוא אומר, ג'סטין, אני רוצה שתכתוב שיר מסוג אחר, מצידי גם שיר אהבה, אבל לא שיר חיזור כמו כל אלבום Believe שלך." הסביר לו סקוטר.
"בסדר…" מלמל ג'סטין בשקט.


תגובות (8)

1.תמשיכי דחוף!! ♥
2.למה את רוצה להפסיק?!יש אנשים שאוהבים את הסיפור שלך..עם את מפסיקה אותו למה את התחלת אותו?כיאלו אני לא מנסה להעליב או משהו חס וחלילה אבל בשביל מה את כותבת אותו?!אני כותבת את הסיפורים שלי בדרך כלל על משהו שקרה לי והייתי רוצה לשנות אותו..יש לי סיפור(מה פה קורה פה)שהוא לא על משהו שקרה לי אבל אני כותבת אותו בשבילי כי אני אוהבת לכתוב ועם עוד אנשים אוהבים אותו אפילו עם זה מישהו אחד אני ממשיכה ואני שמחה שמישהו כן אוהב אותו
אם את אוהבת לכתוב תמשיכי לפי דעתי כדאי לך כי הסיפור שלך ממש יפה ואני ממש אוהבת אותו
אוקיי חפרתי אבל אמרתי את מה שרציתי להגיד וזה מה שהיא חשוב :)
אני מקווה שתמשיכי כי אני חושבת שאת ממש מוכשרת XD

31/07/2012 17:25

תמשיכי !

31/07/2012 17:52

מהמםםםם , תמשייכי ♥
חיכיתי כ"כ הרבה זמן לפרק הזה !

01/08/2012 13:25

תמשיכי … ויש לך 5 תגובות עכשיו את חייבת חחח

01/08/2012 14:43

תודה כולםםםם ;) אני אמשיך, אתם צודקים.. יודעים מה? אני אמשיך ואף פעם לא אומר אף פעם ;)
כמה צפויי מצידי.. XD

02/08/2012 02:14

יאיייייייייייייייייייייייייייייייייי ♥

02/08/2012 06:14

הדס אהובתי

מה קרה לך תראי כמה מגיבים יש לך אז דחוף תמשיכי לא אסכים כי תפסיקי את הסיפור ממני בקי ♥

02/08/2012 09:44

הדס אהובתי

מה קרה לך תראי כמה מגיבים יש לך אז דחוף תמשיכי לא אסכים כי תפסיקי את הסיפור ממני בקי ♥

02/08/2012 09:44
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך