ישמצב שהסיפור יגמר בקרוב, לאב יו ♥♥♥

מה אני עושה פה בלעדיך? – פרק 37

20/10/2012 1881 צפיות 24 תגובות
ישמצב שהסיפור יגמר בקרוב, לאב יו ♥♥♥

הלכנו לישון. באמצע הלילה נשמעו נקישות על הדלת.
אני וג'סטין היינו חצי ערים, "ג'סטין… תפתח…" אמרתי לו, "לא… תפתחי את…" הוא התנגד.
"אני עייפה, תתחשב בי…" אמרתי באדישות, "כאילו שאת מתחשבת בי." הוא אמר בישנוניות והתהפך לצד השני.
נכנעתי, קמתי ופתחתי את הדלת בשקט, אך הופתעתי לגלות שלא היה אף אחד בצידה האחר של הדלת.
רק מכתב קטן הונח, כאשר כתוב עליו משהו באנגלית משונה, טוב, אולי זו צרפתית.
הרמתי את המכתב, והתקרבתי אל ג'סטין איתו.
"ג'סטין, תתעורר… אני יודעת שאתה ער…" לחשתי לו כדי שאימו לא תתעורר.
הוא פקח את עיניו באדישות, "מה את רוצה?" הוא אמר בנימה עצלה.
"מה כתוב כאן?" שאלתי אותו, הוא לקח את האיפון שלו והאיר את המכתב בעזרת ה"פנס" באיפון.
"אני לא מבין את הכתב." נכנע.
"רק אתה יודע צרפתית מבין שנינו, ג'סטין…" אמרתי ומשכתי בידו.
"אני עייף, סמיילי, תשאירי את זה לבוקר." ביקש.
"בסדר…" הסכמתי וחזרתי לישון.
למחרת, בבוקר, הראיתי לג'סטין את פתק, "כתוב כאן: 'בונז'ור', אל תגידי לי שאפילו את זה את לא יודעת לקרוא…" הוא אמר מגרד בראשו.
"בונז'ור זה תודה בצרפתית, נכון?" שאלתי, הוא הנהן לאישור, "אבל ממי זה? ועל מה תודה?" תהיתי.
"אולי אלו חוטפים שחטפו אחד מחברי וואן דיירקשן!" אמר ג'סטין וניסה להיות דרמתי. לאחר מכן הוא קרץ בחיוך: "זה בטח מהמלון, ואת רואה יותר מידיי סרטים.".
השלכתי את הפתק על הרצפה ובעטתי אותו אל מתחת לאחת השידות, הוא ודאי צודק…
אז שוב נשמעו נקישות בדלת, רק נקישות ממש חזקות.
"ג'סטין, למי החלפת בין צנצנת הסוכר לצנצנת המלח?" שאלתי אותו.
הוא ניסה להיזכר, "אחד באפריל נחשב?" שאל וניגש אל הדלת.
כאשר פתח, זה היה ברור, נייל.
"ג'סטין! ג'סטין! ג'סטין!" אמר נייל בהתרגשות, "יש את השיר שלך! 'Boyfriend'! ב- MTV!" צרח ותפס ביד ג'סטין, לאחר מכן משך אותו אל המסדרון, שמשם היה אפשר לראות בפלזמה הגדולה שבלובי, את הקליפ.
"אבל נייל! אני לא לבוש!!!" התעצבן ג'סטין בזמן שנייל משך אותו.
לא נראה לי שנייל ממש הקשיב לו.
ליאם בדיוק יצא מחדרו, "ג'סטין? אתה עם תחתונים? זו אופנה חדשה?" שאל.
"לא," אמר ג'סטין והתנתק מנייל, "נייל סחב אותי לכאן." אמר בשילוב ידיים.
"טוב ג'סטין, הלכתי לחדר של לואי והארי, רינת שם." אמרתי לו ויצאתי מחדרנו.

~מנקודת מבטו של ג'סטין~
לאחר שמיילי הלכה, נכנסתי לחדרי, זאת אומרת, לחדרנו, והופתעתי לגלות שבפלאפון שלי יש המון התראות.
הסתכלתי על האנשים ששלחו לי הודעות, אלו היו סלנה, דמי, אשר ועוד מלא כוכבים.
"יש לי יום הולדת ואני לא יודע?…" תהיתי, ואז פתחתי את אחת ההודעות, נכתב בה: "ג'סטין?! זה נכון?! למה עשית את זה?! יש משהו שאתה רוצה לספר לי?!".
לא הבנתי למה, נכנסתי לאתר של מגזין "סטאר" והופתעתי לגלות שיש עליי כתבה.
מסתבר שהתמונה ההיא שלי ושל הארי כן הגיעה לרשת.
אימי הייתה מולי, לא רציתי שהיא תראה את זה, או שתחשוד בזה, אז שתקתי ולא הגבתי באופן פיזי לכתבה.
"ג'סטין, מאמי, אפשר בבקשה הפלאפון שלך?" שאלה אותי אימי.
אם היא תפתח את הפלאפון – היא תראה את כל ההודעות, לא, אסור שזה יקרה!
"למה את צריכה את הפלאפון שלי?" שאלתי אותה במעט סקרנות.
"הפלאפון שלי בלי סוללה, ואני צריכה לשלוח הודעה חשובה למישהי." אמרה אמא.
"מהפלאפון שלי? אם היא תגלה למישהו את המספר פלאפון שלי חצי עולם יתקשר אליי!" אמרתי לאימי בכעס.
"דודה מרי מכירה את המספר שלך." אמרה אמא ברוגע אך בתקיפות.
"זה מצחיק שאת קוראת לה מרי, ולא מריה… מאז הסיפור שהיה לי עם מריה המטורפת." ניסיתי לשנות נושא לשיחה.
"ג'סטין, אני יודעת מה את העושה, תן לי את הפלאפון." היא אמרה והתקרבה אל הפלאפון שלי.
"לא!" אמרתי בפתאומיות ונשכבתי מעליו.
"מה יש לך?!" אימי החלה להתרגז.
"את לא יכולה לקבל את הפלאפון כי… הוא מתלבש! אל תציצי לו!" המצאתי משהו מהיר.
הייתי בלחץ, אל תשפטו אותי.
"הפלאפון? מתלבש? עכשיו אני צריכה לעשות שיחה דחופה גם עם הפסיכולוג שלך." אמרה אימי בהרמת גבה.
"אני לא צריך פסיכולוג, והפלאפון שלי באמת מתלבש!" אמרתי והחלפתי לאיפון שלי כיסוי במהירות.
"רואה?" הוכחתי לאימי.
היא מחאה כפיים בחיוך מזויף, "כל הכבוד ג'סטין, עכשיו תן לי את הפלאפון." ביקשה.
"אבל אמא… הוא… מתקלח?" המצאתי משהו נוסף.
"תכף אתה תתקלח, במכות!" היא "קטלה אותי", "זה היה איום?" תהיתי.
"אני סופרת עד שלוש, אם לא תיתן לי אותו אני אדגדג אותך, תיזהר." אמרה.
שתקתי.
"1." החלה למנות, לא ידעתי מה לעשות, אני לא יכול לתת לה את הפלאפון!


תגובות (24)

תמשיכי!!

20/10/2012 10:05

חחחח הפאלפון מתלבש ומתקלח?! אהבתי!
תמשיכי!

20/10/2012 10:29

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

20/10/2012 11:12

חחחחחחחחחחח אהבתי מחכה להמשך
השמכתי את הסיפור שלי ובערב יעלה עכשיו שש ורבע לא ישנתי כל הלילה אני חולה

20/10/2012 22:15

היי ג'סיקה
גם את מאוהבת בג'סטין ביבר הרגע קראתי כי עוד מישהו מאוהבת בו מה יהיה ☺☺☺☺ תמשיכי לכתוב ושבוע טוב ממני בקי ♥

21/10/2012 00:24

מצטערת שאת חולה תשמרי על עצמך ותחשבי רק על מר ביבר – זה יביא לך רפואה שלמה ♥♥♥♥♥ (מקווה שאינך נעלבת ??????

21/10/2012 00:25

חחח לא והמשכתי את הסיפורים שלי בקי מותר לך להגיד את הגיל שלך?אני מתה לדעת באיזה גיל את הגלל זהשפה הספרותיתי שלך ותודה השמכתי על הארי ועל זאיין ולמה ניראה לי שהבנים מנתשקים בפה חח והארי לא הומו לא שיש לי משהו עם הומהים אבל הוא לא!@

21/10/2012 05:03

בונז'ור זה שלום…מרסי זה תודה.. (לומדת צרפתית..)
אבל בכל זאת :) זה מדהים :)

21/10/2012 05:56

מסכימה עם כולם..
תמשיכי מיייייד !!
זה סיפור מהמם!
רגע, את רוצה לסיים?? לא!!

21/10/2012 14:27

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
למה את עושה לי את זה?!
בבקשה תמשיכי ואך תסיימי את הסיפור אני אוהבת אותו יותר מידי
הוא היה אחד מהסיפור הראשונים שקראתי פה באתר ובאמת אהבתי אותו :(

23/10/2012 09:21

היי ,
אני קוראת חדשה ורק רציתי להגיד שהסיפורים שלך מושלמים !
הסגנון כתיבה שלך מאוד מעניין וכיפי לקריאה :)
אהה ותמשיכי !!! ♥♥

27/10/2012 03:53

מה נשמע?
את כותבת מעלףףףףףףף:)
סגנון הכתיבה שלך יוצאת מין הכלל:)
אין כמוך:)
מלכה בקוצר רוח להמשך:)
אוהבת אושרת:)

08/11/2012 06:07

חבר'ה תודה על הכל אבל החלטתי להפסיק לכתוב את הסיפור

09/11/2012 12:04

מה ?!?!?!
לאאא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
לאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאללאאלאלא !!

אוקע ?!?

22/11/2012 06:37

לאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאלללאאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאללאללאא !!!!!!!!

22/11/2012 06:38

למהההההההההההההה החלטת כזאת החלטה ג'סיקה יקירתיייייייייייייייי מה גרם לך להחליט כך ואם לא תמשיכי את הסיפור הזה מהי האלטנרטיבה איזה סיפור תתחילי לכתוב ????? תודה ושבת ברוכה ממני בקי ♥

30/11/2012 10:18

איזה סיפור חמווווד!! ממש אהבתי את הקטע שנייל גורר את ג'סטין מהחדר חצי עירום… חחחחח הרגת אותי :> ממש ממש אהבתי! תמשיכיייייי!

02/12/2012 12:03

אה, וסתם שתדעי, אני אפילו לא כזה אוהבת את ג'סטין ביבר ואת וואן דירקשיין אבל הסיפור שלך פשוט כזה חמוד ^^
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!

02/12/2012 12:05

אוי, רק עכשיו ראיתי את התגובה הקודמת שלך!! למה את רוצה להפסיק את הסיפור????!!!!! עד שישבתי וקראתי את כל הסיפור שלך מהפרק הראשון את חושבת להפסיק??!!!!!!!!!!!!!! הסיפור שלך מקסים! (נכון שמקסים זאת מילה נחמדה? :) פלייזזז אל תפסיקי את הסיפור:<

02/12/2012 12:08

לא פליז תמשיכי אותו

31/12/2012 05:49

היי ג'סיקה שנה אזרחית טובה לך חמודה ♥♥♥

נשבר לך מהאתר נכון ??????? טוב לא נורא חחחחחחחח ממני באהבה בקי ♥

31/12/2012 09:09

בונז'ור זה לא תודה
זה בוקר טוב =.=

04/01/2013 10:31

חחחח אני יודעת זה ככה בכוונה ;) מרסי זה תודה, בונז'ור זה שלום.
אבל אני לא מתכוונת להמשיך את הסיפור, מצטערת :(
בכל אופן תודה למי שקרא והגיב :)

06/01/2013 11:55

אבל למה הדס??????????? אני מתה על הסיפור הזה!!!!!!! הוא היה הראשון שקראתי פה!!!!

06/01/2013 12:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך