סתם ברגע של מחשבה... פעם ראשונה שכתבתי פה.

מה אני צריכה להיות

17/07/2015 708 צפיות 3 תגובות
סתם ברגע של מחשבה... פעם ראשונה שכתבתי פה.

זה קצת קשה להיות הבחורה הפחות.. זה קצת קשה שיש לך חברה ,שכל פעם מסתכלים עליה, וכל פעם מתלהבים ממנה ומפלרטטים איתה, ואת עומדת לידה במסיבה ולא אומרת כלום. זה קצת קשה להיות הילדה שלא יודעת איך לגשת או איך לרמוז לילד שהיא בקטע שלו ושהיא רוצה אותו, זה קצת קשה להיות בחבורה שלכולן כבר היה משהו עם בנים, ואת נשארת הילדה הטובה, שלא התנשקה בחיים ולא היה לה סטוץ או משהו כזה. ואת יודעת שאת לא יכולה לחכות לאביר על הסוס הלבן, כי את תמיד מרגישה שאת פחות, פחות משאר הבנות כי כאילו לא היה לך שום ניסיון, אבל מי אמר שזה מה שמשנה, מי אמר שאם את תנענעי את הישבן ותהיי פרובוקטיבית במסיבה אז יותר יסתכלו עליך ויותר ירצו אותך, אבל אם את תהיי בישנית ותתלבשי באופן צנוע ולא תשתי ולא תעשני ולא תתאפרי, אז את כבר נהפכת לילדה קטנה, שלא היה לה שום ניסיון. אבל מי אמר שזה לא מה שבנים רוצים? מישהי בלי ניסיון, חמודה, שקטה, ולא אחת שחייבת שכל פעם ישמעו אותה. מי קבע שאם את לא מעשנת לא מתאפרת לא שותה אז את אוטומטית הופכת לקטנה, ילדה שלא מתבגרת?!

אז אחרי כל החפירות, בתכלס, אני לא יודעת מה אני צריכה להיות, איך להתנהג ואיזה סוג של ילדה להיות……..


תגובות (3)

מאוד אהבתי את הקטע הכנה והאמיתי הזה. וחשוב שתדעי, שאת לגמרי לא צריכה להרגיש שאת פחות, זה רק הופך אותך להרבה יותר טובה – ההתנהגות שתארת. ותמיד תתנהגי ותשארי כמו שהיית כי זה באמת מה שהרבה בנים רוצים.

17/07/2015 07:28

אני יודעת שזה נשמע קצת נדוש, אבל היחידה שאת צריכה לרצות היא את עצמך.
לא חברות, לא בנים, פשוט את.
את צריכה לדעת שבסופו של דבר יש רק אדם אחד שנשאר איתך מההתחלה ועד הסוף. זה לא החברות, זה לא החבר, לא הבעל ואפילו לא המשפחה.
האדם הזה הוא את, ולכן את צריכה לוודא שבאמת תוכלי לחיות איתו.
תעשי רק דברים שאת יודעת שאת בסדר איתם. בסופו של דבר את זו שצריכה לחיות עם ההשלכות.
אה, ולמרות שהחלק הזה ניראה לי פחות חשוב, אני מאמינה שזה מה שאנשים אוהבים- אנשים שנאמנים לעצמם.

17/07/2015 10:52

אה, ודרך הגב, את לא פחות. את יותר.
את יותר טבעית. יותר תמימה. יותר בישנית. ולדעתי, גם יותר חמודה.

17/07/2015 10:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך