מה אתה עושה פה ?! הקדמה+פרק 1

אנונימית ^~^ 14/07/2014 1158 צפיות 4 תגובות

ישבתי בחדר שמעתי MTV ודיברתי עם נתי.. ״ תהל מאמי בואי רגע״ קראה לי אמא ״ רגע״ צעקתי ונתי שאל ״ את צריכה ללכת נכון ?״ נאנחתי ואמרתי ״ כן אבל אני יתגעגע״ שמעתי אותו צוחק ״ גם אני אליך יפה שלי״ וניתקתי
אז ככה. אני תהל יש לי אח גדול ואחות קטנה, שני ודניאל. זה שדיברתי איתו מקודם ? נתנאל ? החבר החתיכי שלי :) אנחנו ביחד 3 שנים פשוט הוא היה בכרמיאל לתקופה והכרנו אז והפכנו להיות חברים. ההורים שלי גרושים אבל אני מעדיפה להיות אצל אמא.. מהסיבה היחידה, מה שאבא שלי עשה לי לפני 10 שנים הוא היה מכה אותי כשאמא שלי לא הייתה בבית, יום אחד היא באה וראתה אותי מלאה בסימנים כחולים ואותו ממשיך להכות אותי. היא עצרה אותו והתגרשה ממנו. ואיפה דניאל ושני היו בכל הסיפור הזה ? דניאל תמיד היה ננעל בחדר ושני הייתה בת 4. עברנו לבאר שבע לפני שנתיים.. בידיוק. אני שטנית עם עיניים כחולות ים שני בלונדינית עם עיניים ירוקות ודניאל בידיוק כמוני, שנינו דומים לאמא :). לשני יש ידיד מכרמיאל. דניאל כרגיל מחליף בנות כמו נעליים. והוא מחליף הרבה כאלה. הוא סטוציונר ערס מציק.
אבל עזבו אותכם. בואו נחזור למה שקורה פה.
רצתי למטה ושאלתי ״ מה קרה ?״
״ את צריכה לבוא איתי לכרמיאל״ שני אמרה ״ רק עם נתנאל גם יבוא..״ עניתי ישר ״ אני יביא לך 100 שקל״ היא אמרה ״300״ העלתי את הסכום ״200״ השיבה לי בזריזות ״250 לא פחות.״ אמרתי והיא חייכה אלי. ״ מתי הולכים ?״ שאלתי ״ תעלי להתארגן כבר.״ עליתי לחדר התקלחתי יצאתי שמתי שמלת סרטפלס מיני לבנה עם פס בצבע תכלת קצת מתחת לחזה התאפרתי הסתרקתי שמתי נעלי עקב לבנות וירדתי. שני הייתה בידיוק כמוני רק שאצלה הפס בשמלה היה ורוד ונעלי בובה לבנות כי היא לא אוהבת עקבים.


תגובות (4)

סיפור יפה
תמשיכי ;)

14/07/2014 06:31

ווהו כרמיאל על המפה!
אני גרה בכרמיאל!

14/07/2014 09:19

חח חופשי כרמיאל על המפה! תמשיכי :)

14/07/2014 09:27

אההההההה נתיייייייי ווהוווווו

14/07/2014 09:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך