אנונימית ^~^
אני כותבת את הסיפור בשביל הכיף אז אל תהרסו ותתלוננו.

מה אתה עושה פה ?! פרק 2

אנונימית ^~^ 14/07/2014 893 צפיות 2 תגובות
אני כותבת את הסיפור בשביל הכיף אז אל תהרסו ותתלוננו.

״ נוו שני מהררר אנחנו מאחרות כבר!!״ צעקתי על שני שהסדירה את השיער. ״ טוב טוב תרגעי ״ היא אמרה וניסתה להרגיע אותי ״ לא טוב אוקיי ?! רע. רע מאוד. אנחנו מאחרות ואת יודעת שאני שונאת לאחר אז ת-״ צעקתי ודניאל עצר אותי ״ מה את במחזור ?״ הוא שאל ״ תסתום את הפה שלך ותעלה בחזרה שניייי בואי נלך״ צעקתי ושני באה.
הגענו לחלק הזה של כרמיאל וראיתי מישהו מחכה שם בצד שני רצה אליו ואני הלכתי בשקט ובעדינות אחריה. כשהגעתי הגיע עוד מישהו שנראה שגם הוא בן 16. הוא הסתכל עלי וחייך ״ ממ ?״ שאלתי בשקט. אני לא רגילה שמסתכלים עלי ככה. ״ כלום מותר להסתכל עליך ?!״ הוא שאל בציניות ״ אסור.״ עניתי טיפה עצבנית ״ טוב שני שניה אני חוזרת פשוט נתי מתקשר אלי״ אמרתי והלכתי לצד ״ נתי אל תכעס עלי.״ אמרתי בקול חצי בוכה ״ לא כועס. רק מאוכזב. אבל עדיין אוהב.״ הוא אמר ״ אני עכשיו בכרמיאל כי שני גררה אותי לפה ומלא אנשים בוהים בי ואני עם שמלת מיני. אל תכעס.״ אמרתי שוב בקול חצי בוכה.. ״קודם כל זה בסדר כי את בטוח רצית שגם אני יבוא ומי שמתחיל איתך או מסתכל עליך תמסרי לו ממני דש חם ולמה שמת שמלת מיני מפגרת ?״ הוא אמר ״ לא יודעת היה באלי״ השיחה התנתקה לא רציתי שתיגמר. רציתי להמשיך ולדבר איתו.
תסתכלו ברציתי להוסיף.


תגובות (2)

לא להרוס?! אין את מה!! הוא מוששלללםםם!!!!!!!!!
או מילה שהרבה מן לא רשמתי:
מושמושמושמושלמי!!!!!
אוהבת♥

14/07/2014 23:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך