ARIA
זה. מתסכל.

מה אתה רוצה מימני?

ARIA 05/07/2014 795 צפיות אין תגובות
זה. מתסכל.

אחד הדברים הכי קשים בקשרים הוא לדעת מה השני רוצה ממך או איתך.
כשמישהו מתייחס אלייך לא יפה, אתה תוהה למה, מה הוא רוצה ממני?
או כשמישהו מתייחס אלייך יפה מאוד אתה מתחיל לחשוד, מה הוא באמת רוצה?
כשהנדבה גדולה מדי, אפילו הצדיק חושד. ממה הצדיק חושד? מהכוונות של הנדיב.
לעולם אין לדעת מה כוונותיו של השני, אי הוודאות הזאת יוצרת סוג של מועקה. מכיוון שהספק יוצר מועקה, אנחנו מתחילים לענות לעצמנו ומנסים לנחש מה השני באמת רוצה.
אנחנו מניחים ואנחנו סבורים, נותנים תשובה מהירה ומתקדמים. אולי אנחנו טועים, אבל כבר לא נושאים את המועקה שנובעת מכך שלא יודעים מה רוצים ממנו.
מעיק מאוד לא לדעת מה השני רוצה ממך, גורם בך אי שקט, מטריד אותך. לכן אנחנו נהיים חשדניים, אנחנו במגננה. אנחנו תמיד מניחים שהכוונות של האחר אינן טהורות.
לעולם לא נדע מה השני רוצה. או מדוע הוא רוצה אותנו, זה מסתורין נצחי. למה אנו תמיד נופלים בפח של התשובות השלופות מהמותן?
אדם יפה חושב שאוהבים אותו בגלל יופיו, העשיר בגלל עושרו ובעל העוצמה בגלל עוצמתו. למה דעתנו על האחר גרועה כל כך?
השני, הכוונות שלו עלולות להיות איום בשבילנו, למה?
מה אתה רוצה ממני?
אם חדלנו לנחש והיינו נותנים לשני הזדמנות להראות לנו מה הוא מרגיש, שהוא אוהב אותנו ולמה אוהב אותנו, ייתכן שהיינו מופתעים. לו עמדנו במועקה שנגרמת כשלא יודעים מה רוצים מאיתנו ייתכן שדבר מה חדש היה מגיע לחיים שלנו.
אם יכולנו לתת לרצון של האחר לחדור לתוכנו, לתת לו לרצות משהו, לרצות אותנו, לתת להם לשאוף דברים מאיתנו, הרי זו תמצית הקיום.
הרצון של האחר מפחיד אותנו, אנו מרגישים שהוא רוצה לקחת מאיתנו דבר יקר מאוד.
האין זה בסופו של דבר מה שכולנו משתוקקים לו? שיאהבו אותנו בגלל מה שאנחנו, בגלל מה שיש לנו, בגלל הדבר הזה שעושה אותנו ליחידים במינם?
מה השני רוצה ממני? אני לא יודע, הוא רוצה אותי מכל מיני סיבות, הוא רוצה אותי. קשה כל כך להפנים את זה?
לגעת בליבך, אולי זה מה שהאחר רוצה כשהוא רוצה ממך משהו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך