orz16
מקווה שהפעם תאהבו את הפרק...
תודה לבנות שתמיד מגיבות ....
תקראו תגיבו וביקורת הכי חשוב...

מה את שותקת תגידי משהו פרק 10

orz16 27/09/2013 1296 צפיות 5 תגובות
מקווה שהפעם תאהבו את הפרק...
תודה לבנות שתמיד מגיבות ....
תקראו תגיבו וביקורת הכי חשוב...

'היא יודעת על פני היא רואה רייקנות את הכל היא שוכחת' הפלאפון שלי צלצל וצלצל וצלצל. "אינעל העולם תנו לבנאדם לישון" צעקתי על מי שזה לא יהיה בטלפון "בואנה ידפוקה תתארגני מה ותבואי לבצפר את מאחרת" אמילי צעקה לי בטלפון והורידה לי את האוזן ניתקתי ורצתי להעיר את אמיר ואורי התארגנו בזריז תוך עשר דקות שלושתינו כבר היינו בדרך לבצפר.
"יופי אחרנו רק בחמש דקות" אמר אורי "יאללה עופי לכיתה" אמר אמיר. רצתי ללוקרים לקחתי כימיה ורצתי למעבדות.
"שוב פעם מאחרת" אמרה המורה "שוב פעם מעצבנת" נפלט לי בטעות "שבי במקום" אמרה המורה כשהיא מנסה לא להתעצבן.
"מה קרה שאיחרת" שאל אותי תום "סתם לא התעוררתי" עניתי לו ואז שמתי את הראש על השולחן ונרדמתי.
"אור קומי" אמר לי תום "קמה קמה" אמרתי לו ויצאנו מהכיתה "אנחנו צריכים לסיים את העבודה בכימיה צריך להגיש אותה שבוע הבא" אמר תום "היום אצלי זורם" שאלתי "לא אני לא יכול אני צריך לשמור על אחותי הקטנה אולי תבואי את" שאל "סבבה" עניתי והלכנו לשבת עם אמילי ודניאל.
"בואנה איפה את ידפוקה, כשאני צריכה אותך את לא באה" אמרה אמילי "למה מה קרה" שאלתי "דין בגד בי" היא אמרה "וואלה?! בואי איתי" היא קמה והלכנו ביחד למחששה אמיר אורי אושר ודין היו שם עם עוד כמה ילדים. "אמילי אני ממש מצטער" אמר דין והתקרב דחפתי אותו והוא נפל יושב איפה שישב מקודם "בואנה יא בן של זונה מי אתה שתבגוד ככה באמילי יחתיכת אפס עוד פעם אחת אתה מתקרב אליה או לאחת מהחברות שלי אתה תצטער על היום שנולדת" אמרתי "למה מה תעשי לי" הוא קם והתקרב הסתובבתי הסתכלתי על אמילי אורי ואמיר אם יש לי אישור, והם עשו כן קטן עם הראש ואז הסתובבתי ועם הסיבוב הורדתי לו אגרוף והוא נפל על הרצפה "זה מה שאני יעשה לך" אמרתי לו "ועכשיו זה הקטע שאנחנו בורחות" אמרתי לאמילי ודפקנו ריצה לכיתה כל אחת….


תגובות (5)

אני אוהבת את הסיפור הזה

27/09/2013 02:57

תמשיכי !!!

27/09/2013 03:33

חחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי

27/09/2013 04:46

תמשיכייייי אכשיוווווו

27/09/2013 05:55

חחחח איזה גדולה היא יצאה עם האגרוףף
תמשיכיייייי

27/09/2013 06:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך