orz16
תודה לכל מי שמגיבה!
תקראו תגיבו מקווה שתאהבו! :)

מה את שותקת תגידי משהו פרק 11

orz16 27/09/2013 1303 צפיות 5 תגובות
תודה לכל מי שמגיבה!
תקראו תגיבו מקווה שתאהבו! :)

נכנסתי לכיתה ואחרי שתי דקות גם המורה. 'אור ממש תודה אני חייבת לך' שלחה לי אמילי סמס 'מה תודה יא מפגרת את חברה שלי מי שפוגע בך פוגע בי! ' שלחתי לה בחזרה "אור תפסיקי להתעסק בפלאפון ואם לא אני אקח אותו" אמרה המורה "טוב הנה אני מכניסה אותו לתיק" אמרתי.
" לאן נעלמתן את ואמילי בהפסקה" שאל תום שישב לידי "הלכנו לסגור חשבונות" אמרתי בקול ערסי ושנינו צחקנו "אור ותום צאו מהכיתה" צעקה המורה ושנינו צחקנו "בכיף " אמר תום וצחקתי "אני רואה אניש משפיעה עלייך לטובה" אמרתי לו "רק לטובה מאמי" אמר וצחקנו הלכנו לשבת על ספספל. פתאום ראיתי את דין מרחוק "שיט! " מלמלתי "מה קרה" שאל תום "בטעות הורדתי לדין אגרוף בהפסקה" אמרתי לו וראיתי שדין מתקרב אלינו "הולם אותך הפנס בעין" אמר תום "אל תעצבן אותו הוא גם ככה עצבני" לחשתי לתום אבל כנראה דין שמע כי הוא אמר "אין לך מושג כמה" והתחלתי לרוץ לעבר שכבת יב ואחרי דין נכנסתי לכיתה של אורי והתחבאתי מאחוריו "מה קרה" שאל אורי בלחץ "זוכר שהורדתי לדין אגרוף אז יש לו בגלל זה פנס והוא רוצה להחזיר לי" אמרתי ודין בדיוק נכנס לכיתה "מה שמעתי שאתה רוצה להרביץ לאחותי" אמר אורי בקול המאיים שלו "מה קשורה אחותך אני רוצה להחזיר לילדה שהרביצה לי" אמר דין קצת מבולבל ממה שאורי אמר מקודם "זאת אחותי" אמר אורי "לא ידעתי" אמר דין והלך.
"תודה אורי אתה האח הכי טוב בעולם! " אמרתי "עכשיו אפשר להמשיך ללמד אותו מתמטיקה" שאל המורה הסתכלתי על הלוח "מה הבעיה תמצאו את הזוויות לפי זווית היקפית וזווית מרכזית תעשו משפט פיתגורס רדיוס במעגל שווה 90 ואתם מוכיחים בלי בעיה" אמרתי "ואוו את צודקת" אמר המורה מופתע. "איך את יצאת אחות של הדבע הזה?! " שאל ילד שישב בסוף הכיתה "וואלה עד היום גם לי אין מושג" אמרתי וכל הכיתה צחקה "יאללה ביי משה" אמרתי למורה ויצאתי.
סוף יום "יאללה את באה אליי עכשיו" שאל תום " כן בטח" אמרתי והלכנו אליו הביתה. "עכשיו אתה תעשה משהו עם זה שאתה אוהבת את אמילי" שאלתי את תום "לא יודע ניתן לה להתגבר על דין ואז נראה אמר דין והמשכנו ללכת לבית שלו.
"תום יש לך אוכל על השולחן ליהי ישנה ואני צריכה ללכת לעבודה" צעקה אמא של תום מהמטבח כשנכנסנו "טוב" אמר לה ונכנסנו למטבח "היי אמא של תום" אמרתי "היי" היא ענתה לי "אמא זאת אור" אמר תום "אין סיכוי שהיא חברה שלך היא יותר מידי טובה בשבילך" אמרה אמא שלו וצחקנו "לא אני לא חברה שלו אנחנו עושים עבודה בכימיה ביחד" אמרתי לה. אכלנו למדנו כימיה משו כמו שעתיים ואז נכנסה לחדר ילדה קטנה.
"שלום מי את" שאלה הילדה הקטנה "אני אור ואת" שאלתי אותה תפסתי אותה והושבתי אותה עליי "אני ליהי" היא אמרה בקול החמוד שלה "את חברה של תום" היא שאלה אותי "לא בנים זה איכסה" אמרתי לה והיא צחקה צחוק כל כך חמוד.
אני ותום המשכנו ללמוד עד השעה שבע "טוב נראלי אני חוזרת הביתה " אמרתי לו נפרדתי ממנו ומליהי והלכתי הביתה.
"אני בבית" צעקתי כשנכנסתי והלכתי לסלון החברים של אמיר ואורי מחאו כפיים והצטרפתי אליהם "למי מוחאים כפיים" שאלתי "לך" ענה ילד "וזה כי…" שאלתי "האגרוף שהורדת לדין" ילד אחר ענה "איך אתם יודעים על האגרוף" שאלתי "כי זה בפייסבוק" הם אמרו ומשהו הביא לי את הפלאפון שלו בשביל לראות "אוי שיט" אמרתי "למה שיט תראי איזה אגרוף יפה הורדת לו" אמר הילד הראשון "וואי איזה מסכן בטח הולכים לרדת עליו" אמרתי "תהיה בטוחה בזה" אמר הילד השני "אור אני עכשיו גאה בזה שאת אחותי" אמר אמיר "תודה" אמרתי וגיחחתי "דרך אגב אלה דור אביאל ושקד" אמר אמיר.
נכנסנו לסרטון וראיתי אותו שוב איתם 'פשש איזה אגרוף יפה' חשבתי לעצמי הסתכלתי על התגובות 'איזה כוסית' 'מגיע לו' 'איזה נמושה' ועוד מלא…


תגובות (5)

תמשיכייייייתמשיכיייייי

27/09/2013 08:30

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

27/09/2013 08:35

תמשיכי

27/09/2013 08:51

יא תמשיכי דחוףףף!!!!
חחחחח איזה גדולה אור. מעריצה על זה

27/09/2013 09:30

תמשיייכייי

27/09/2013 10:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך