orz16
תודה לכל מי שמגיבה...
תקראו תגיבו מקווה שתאהבו...
אני לא יודעת אם אני אמשיך מחר כי אני אף פעם לא לומדת מטעיות ומשאירה את כל השיעורים ליום האחרון של החופש /:

מה את שותקת תגידי משהו פרק 12

orz16 27/09/2013 1410 צפיות 6 תגובות
תודה לכל מי שמגיבה...
תקראו תגיבו מקווה שתאהבו...
אני לא יודעת אם אני אמשיך מחר כי אני אף פעם לא לומדת מטעיות ומשאירה את כל השיעורים ליום האחרון של החופש /:

"אור קומי" אורי העיר אותי. קמתי והתארגנתי לבצפר לבשתי חולצה וורודה מכנס לבן ונעלי בובה וורודות התאפרתי שמתי בושם לקחתי את התיק והגלקסי וירדתי למטה. הכנתי בזריז ארוחת בוקר ויצאנו.
ירדתי מהגיפ והלכתי לכיוון השכבה שלנו וכל הדרך הסתכלו עליי. "אהלן לגיבורה שלי" אמרה אמילי וקפצה עליי בחיבוק ונשיקה ענקית "לא יהיה לך יותר גיבורה אם תמשיכי לחנוק אותי ככה" אמרתי וצחקנו "רק לא בעין בבקשה" התחנן דניאל וחיבק אותי ואחריו תום "בואנה אם הייתי יודעת שהייתי מקבלת אהבה כזאת אני ירביץ לאנשים כל יום" אמרתי וצחקנו.
"יאללה בואי לשיעור עוד דקה צלצול" אמר תום והלכנו לכיתה הוצאתי מהלוקרים את הדברים ונכנסתי לכיתה כולם מחאו לי כפיים וצעקו כל מיני דברים כמו 'איזה אגרוף' 'לא כדי לעצבן אותה' 'גם כוסית וגם מתאגרפת' אני ותום צחקנו והלכנו לשבת במקום למדנו שעתיים ואז צלצול להפסקה.
אני ותום הלכנו בדשא ועברנו ליד המחששה וראיתי שמציקים לדין. "די כבר" צעקתי על הילדים "זאת לא זאתי שהרביצה לו" שאל ילד אחד את השני "ואם כן אז מה!??!! תפסיקו להציק לו" צעקתי עליהם שוב "רק אל תורידי לי אגרוף" אמר ילד בצחוק "וואלה נראלי הפעם אני יעבור לבעיטה ויהפוך אותך לעקר" אמרתי לילד והם שתקו.
אני ותום המשכנו ללכת למקום הקבוע צחקנו דיברנו ונגמרה ההפסקה. נכנסנו לשיעור הבא שהיה מתמטיקה. "משה אני יוצאת לשתות" הודעתי למורה יצאתי והלכתי לשכב על ספסל ליד הכיתה עצמתי עיניים.
"תודה" אמר מישהו "בבקשה מאמי מתי שבאלך" אמרתי למי שזה לא יהיה "לא באמת תודה על שהגנת עליי ככה מולם" אמר הילד פקחתי את העיינים וראיתי שזה היה דין "אה בבקשה" אמרתי שוב "למה עשית את זה" הוא שאל "גם ככה כואב לך בגלל האגרוף עכשיו גם יציקו לך כמה בנאדם יכול לסבול" אמרתי הוא גיחח "באמת כואב יש לך יד חזקה" אמר גיחחתי והוא הלך. נשארתי לשכב על הספסל "אהלן לילדה שדלוקה עליי" אמר קול מוכר "אהלן לילד שעף על עצמו" אמרתי באותו טון של אושר "אגרוף יפה העפת לדין" אמר לי "ידוע ידוע" עניתי "למה את בחוץ" שאל "יצאתי לשתות" עניתי "פשי בחיים לא הייתי מאמין שאת שותה" אמר "איזה אידיוט לשתות מים" אמרתי וצחקתי "אני אידיוט" שאל והתקרב "כן אתה אידיוט" עניתי לו והתקרבתי גם היינו קרובים ממש הסתכלנו אחד לשני היינו קרובים להתנשק "אחמ אחמ" שמעתי שיעול מזוייף מהצד "כן" שאלתי "אני לומדת אותך מתמטיקה ומשה שלח אותי לחפש אותך" אמרה הילדה "ביי אושר" אמרתי והלכתי עם הילדה.


תגובות (6)

תמשיכיייייי

27/09/2013 12:30

כנל תמשיכי אבל פליז אני מתה להמשך והיום פליזוש

27/09/2013 13:50

תמשיכייי !!!!!!!!!!!!

27/09/2013 14:29

איזה ייבוש חחח המשך

27/09/2013 14:50

מושלםם תמשייכייי

27/09/2013 18:25

תמשיכיי

28/09/2013 10:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך