orz16
סליחה שלא העלעתי אתמול פרק פשוט גליתי אתמול על זה שיש לי מבחן מסכם על כל החומר של שנה שעברה בהיסטוריה אז למדתי אליו....
תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו...:)

מה את שותקת תגידי משהו פרק 15

orz16 01/10/2013 1581 צפיות 7 תגובות
סליחה שלא העלעתי אתמול פרק פשוט גליתי אתמול על זה שיש לי מבחן מסכם על כל החומר של שנה שעברה בהיסטוריה אז למדתי אליו....
תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו...:)

'היום אתם אצלי! ' שלחתי לאמילי תום ודניאל. "יאללה אושר בוא נתחיל לסדר" אמרתי לו והתחלנו לסדר ובאמצע הוא אמר "מאמי אני חוזר הביתה להתלבש ובא" והלך סיימתי לסדר את הבית ועליתי להתלבש.
לבשתי חולצה שחורה נופלת גינס וורוד מסטיק ארוך ונעלי עקב שחורות התאפרתי בזריז והייתי מוכנה. ירדתי למטה וחיכיתי עד שיבואו אנשים .
"איפה החברה היפה שלי" צעקה אמילי באמצע הבית "קוף אני בסלון בואו" צעקתי לה בחזרה הם באו והתחבקנו "יש לי משו לספר לך אתם גם יכולים להקשיב" אמרתי לאמילי ואז לדניאל ותום "מה" היא שאלה "אני ואור ביחד" אמר אושר שהגיע משום מקום ונישק אותי "מה זה?! ומתי התכוונת לספר לי" שאלה אמילי " זה כולה מאתמול בלילה" אמר אושר "חמוד יש לי פה אני יכולה להשתמש בו" שאלתי את אושר בציניות "רק איתי" הוא אמר וקרץ תפס אותי מהמותניים והושיב אותי עליו "חיים שלי אתה" אמרתי ונישקתי אותו משו כמו שתי דקות.
"אחמ אחמ" שמעתי שיעול מזוייף "כן" שאלתי ואז ראיתי את אחים שלי והחברים שלהם מסתכלים עליי ואל אושר "היוש" אמרתי מנסה להעביר את הפאדיחה שקרתה כרגע "אתם ביחד" שאל רוי אחד מהחברים של אחים שלי "לא סתם אני עוברת אחד אחד ומנשקת אותו אתה הבא בתור" אמרתי בציניות. "כן אנחנו ביחד" אמר אושר מיד אחרי שסתמתי. נשארנו ערים עד שתיים בבוקר ואני פרשתי לישון.
התעוררתי בבוקר וראיתי שהשעה רק שמונה והחלטתי שהיום אני יעשה הפתעה לאושר ואלך אליו התארגנתי מהר ולבשתי גינס עם גופיה ועליה פרח יפה ענק וכפכפים שחורים לבשתי מתחת לבגדים בגד ים לקחתי את הפלאפון ונסעתי אליו כמובן שבמונית כי אין לי רישיון עדיין ): הגעתי אליו ואחותו פתחה לי.
"מי את" היא שאלה "אני חברה של אושר" אמרתי "עוד אחת שחיה בסרט" היא מלמלה "מה" שאלתי "הוא עדין ישן" היא אמרה "איפה החדר שלו" שאלתי "בחדר אחרון מימין" היא אמרה והלכתי לחדר שלו.
החדר שלו היה ממש נקי יחסית לבן עליתי על המיטה זוגית שלו ונישקתי אותו נשיקות על כל הפנים עד שהוא התעורר "בוקר טוב יפה" הוא אמר "בוקר טוב חתיך" אמרתי והוא קם לשירותים וחזר אחרי חמש דקות משך אותי אליו ונישק אותי.
"בוא לים" אמרתי לו "סבבה" הוא אמר לבש בגד ים לקח שתי מגבות אחת לי ואחת לו והלכנו לים הוא הוריד את הבגדים איזה גוף יש לו יא ווארדי "נתקע לך המבט" הוא אמר ואז אני הורדתי לבשתי בגד ים כחול עם תחתון שחור וראיתי אותו המום "נתקע לך המבט" אמרתי לו באותו טון "מה אסור לי לבהות בחברה שלי" הוא שאל "מותר לך וכדאי שזאת תהיה רק חברה שלך" וצחקנו.
נכנסנו לים השפרצנו אחד על השני מים צחקנו התנשקנו ואז חזרנו לשבת על המגבות.
"רוצה גלידה " הוא שאל "בטח" עניתי והוא הלך להביא לנו "היי" איזה ילד התקרב אליי ואמר "היי" עניתי יבש "את יודעת את ממש מוכרת לי" הוא אמר "לא נראלי שאנחנו מכירים" אמרתי לו "וואלה אני בטוח שראיתי אותך איפה שהוא" הוא אמר "ילד שחרר אמרתי לך שאני לא מכירה אותך" עניתי קצת עצבנית "אני יודע מאיפה אני מכיר אותך" הוא אמר "מאיפה" שאלתי "את הילדה ההיא מהסרטון שהורידה לילד אחר אגרוף לא" הוא שאל "כן" עניתי "יש חבר" הוא שאל "כן " עניתי בתקווה שהוא יעזוב אותי כבר "אני לא רואה. אותו" הוא אמר החצוף הזה "סתובב" שמעתי קול זה היה אושר "עכשיו אתה רואה אותו" אמר אושר ונתן לי את הגלידה שלי "את יוצאת עם המכוער הזה" שאל הילד "א הוא חתיך ו- ב אתה ילד מכוער אשש אז עוף לנו מהעניים" אמרתי לילד עצבנית כשאני תופסת את אושר שלא יצא עליו והוא הלך סוף סוף. "חיים שלי אני אוהבת אותך הכי שבעולם" אמרתי לאושר ונישקתי אותו נשארנו בים עוד שעתיים והלכנו הביתה. חזרתי הביתה נכנסתי למקלחת והלכתי לישון.
התעוררתי בבוקר השעה הייתה שבע וחצי קמתי והתארגנתי לבצפר ואושר בא לקחת אותי כי אורי ואמיר מתחילים בשעה עשר "בוקר טוב יפה" אמר אושר ונישק אותי. נסענו לבצפר כשיצאנו מהאוטו כולם הסתכלו עלינו ולא הרגדתי בנוח עם זה ואושר קלט שלא נוח לי עם זה והחזיק לי את היד סובב אותי אליו ונישק אותי באמצע בצפר כשכולם מסתכלים עלינו התנתקנו "על הזין שלנו מה אנשים חושבים כולם קנאים" הוא אמר והפעם אני זאת שיזמה את הנשיקה "אמרתי לך כבר שאני אוהבת אותך" אמרתי לאושר שהתנתקנו "תמיד כיף לשמוע את זה שוב" הוא אמר וחייך את החיוך ההורס "חולה על החיוך הזה" אמרתי וחייכתי "גם אני חולה על החיוך הזה ואל תחשבי להוריד אותו" אמר אושר אין אני מאוהבת בו סופית "יאללה לכי לכיתה עכשיו" אמר אושר והלכתי לכיתה.
נכנסתי לכיתה וראיתי את לי הזונה יושבת לה במקום "עופי ומהר מהמקום שלי" אמרתי לה "ואם לא באלי" היא שאלה "את תצטערי על היום שנולדת" אמרתי "לא רוצה לקום" היא אמרה "שלוש… שתיים … אחת… אפס" ספרתי והיא לא קמה תפסתי לה את היד סובבתי לה אותה ועיקמתי אותה "מה אמרת" שאלתי אותה "שאני יקום בשמחה מהמקום" היא אמרה קצת צועקת "פעם הבאה שאני רואה אותך במקום שלי אז אשבור לך את היד הזאת ברור לך" שאלתי וסובבתיעוד קצת את היד "ברור" היא צעקה שחררתי אותה בדחיפה והיא נפלה והמורה ראתה את הכול "אור עופי מהכיתה" היא צרחה עליי "מה את צועקת על הבוקר מה את במחזור" אמרתי "עופי למנהל עכשיו" היא צרחה "הלוואי שתתפוצצי מכל הצעקות האלה" אמרתי ויצאתי….


תגובות (7)

תמשיכיי

01/10/2013 09:22

מאד אהבתי ותמשיכי עכשיוווווו :)

01/10/2013 09:24

יאאא פליז תמשיכי עכשיווו
אני חולה לסיפור הזה על הצורה!!!!!!!!!!

01/10/2013 09:38

תמשיכי מושלם

01/10/2013 09:42

יחחחח תמשיכי

01/10/2013 09:47

אם כבר אור במחזור אבל נזרום איתך…. תמשיכי

01/10/2013 12:53

בבקשה תמשיכי ;-)

01/10/2013 14:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך