מה את שותקת תגידי משהו פרק 6

orz16 25/09/2013 1399 צפיות 2 תגובות

'היא יודעת על פני היא רואה רייקנות את הכל היא שוחכת…' הפלאפון שלי צלצל "הלו" עניתי כשאני חצי ישנה "את עדין ישנה?! " צעקה אמילי בפלאפון ואז נזכרתי שאנחנו צריכות ללכת לקניון "יש לך רבע שעה להתארגן ואני אצלך" היא אמרה וניתקה. קמתי מהר שטפתי פנים צחצחתי שינים רצתי לארון לקחתי גינס וגופיה נופלת שכתוב עליה 'I love you' לבשתי מהר ושמתי בזריז עפרון שחור מסקרה אודם ורוד חלש לקחתי את התיק שמתי בו כסף פלאפון וירדתי למטה אל שלי אושר ישב לבד מול הטלויזיה "בוקר טוב" הוא אמר כשראה אותי "בוקר" עניתי לו כשאני מכינה לעצמי נס במהירות ובדיוק היה צלצול הדלת הלכתי ופתחתי את הדלת "היוש" אמרה אמילי חיבקתי ונישקתי אותה "שלי שניות אני באה" אמרתי לה והלכתנ לקחת את התיק "לאן את הולכת שאל אושר ונעמד מולי בלי חולצה "לקניון עם אמילי תגיד לאמיר ואורי כשהם מתעוררים" אמרתי תום כדי שאני בוהה לו בריבועים ואז בעיניים "בסדר" אמר ונתן לי נשיקה ויצאתי. "יאללה בואי" אמרתי לאמילי והלכנו לקניון.
קניתי מלא גינסים בצבעים ירוק, וורוד, תכלת, לבן, כתום אפרסק כזה ובז' וקניתי גם מלא חולצות וגופיות ונעליים גבוהות שחורות עם כל מיני קשקושים בצבעים. אמילי קנתה מחר שורטים וגופיות וכפכפים. אחרי שהתעייפנו הלכנו לגלידריה וכל אחת הזמינה לעצמה גלידה ישבנו ודיברנו רק שתינו סיפרתי לה על מה שקרה עם אושר והוא סיפרה לי שיש לה חבר זה דין ההוא שפגשה במסיבה טוב שנזכרה באמת. "אני וחבר שלי שם התערבנו על משהו" אמר ילד שנראה בערך בגיל שלנו ערס חמוד כזה "על מה התערבתם" שאלתי אותו "אני אמרתי שאתן תפוסות והוא אמר שלא אז מי צדק" הוא שאל "אין לי ולה יש" עניתי לו וחייכתי "וואלה… אז אפשר את המספר" שאל "לא עדיף שקודם כל תדע את השם " שאלתי אותו "וואלה צודקת מה השם של יפה כמוך" שאל "אור ושלך" שאלתי "רן" ענה החלפנו מספרים ואני ואור חזרנו כל אחת לבית שלה.
נכנסתי הביתה וראיתי שאמיר ואורי מסדרים את הבית. הם פתחו את החלון דלת כזה שמחבר בין הסלון לחצר ופינו מקום בסלון. "אתם עושים מסיבה" שאלתי אותם "כן" ענה אמיר "בא לך לעשות לנו טובה" שאל אותי אורי "שוט" אמרתי לו "לכי לסופר ותקני חטיפים ושימי אותם בקערות ואז תוכלי גם להיות במסיבה" הוא אמר. לקחתי את התיק ויצאתי לקנות חזרתי ועשיתי את מה שביקש סידרתי את השולחן ועליתי להתארגן. לבשתי שמלה שחורה שהיא צמודה מלמעלה ונהיית פתוחה עד קצת מעל הברכיים שמתי נעלי עקב שחורות שיש עליהם יהלומים. התאפרתי שמתי צללית נוצצת כזו איילינר עפרון שחור מסקרה קצת סומק ואודם אדום. ירדתי למטה וראיתי את אושר שר


תגובות (2)

תמשיכיייייי

25/09/2013 11:22

תמשיכי

25/09/2013 15:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך