טוב רציתי להגיד שמי שעדיין לא הבינה אז אני מסבירה עכשיו שיר לא באמת בהריון אבל היא רוצה להפריד בין אלה אז זה התרוץ שלה.... הבאתי בבום לא? חחחח חכו חכו זאת רק ההתחלה ..
אוהבתתת:))

מה החיים נותנים לנו.. -פרק 9 –

14/12/2013 752 צפיות תגובה אחת
טוב רציתי להגיד שמי שעדיין לא הבינה אז אני מסבירה עכשיו שיר לא באמת בהריון אבל היא רוצה להפריד בין אלה אז זה התרוץ שלה.... הבאתי בבום לא? חחחח חכו חכו זאת רק ההתחלה ..
אוהבתתת:))

רדו רציתי הוסיף לפני שתחלתם לקרוא…

נקודת המבט של שיר –
התקשרתי לשגיא ושאלתי אותו עם הוא רוצה לבוא לקנות איתי דברים לתינוק… אני עשירה אז לא אכפת לי לבזבז במילא דודה שלי בהריון ואני יביא לה..
אני אוהבת אותו ואין מה לעשות זה התירוץ היחיד שיגרום לו לעזוב אותה כי רכוש שלי נשאר שלי והוא הרכוש שלי!!!
נקודת המבא של אלה –
סוסוף אני אני בביתתת אוףףף שונאת בתי חולים!! עליתי למעלה ונשכבתי במיטה המשפט הזה שהוא אמר שזה הנשיקה האחרונה החיבוקים והליטופים האחרונים והלילה האחרון ביחד ואז ואז זה נעלם כמו בועה שמתנפצת לך זה לא יכול להיות איך דווקא עכשיו היא באה ביציאה הזאת!
יצאתי החוצה מהבית להתאוורר הלכתי לפארק וישבתי בספסל סתם כזה קיפלתי רגליים והסתכלתי על המשפחות שם אלה שיש להם כבר ילדים איך שהילדים צוחקים ואיך שהם באמת מאושרים יחד ראיתי את תובל ויקיר מתקדמים אלי הם התישבו לידי ..
"מה איתך אחותי?" תובל אמר
" חרא יותר מהרגיל ואצלכם?"אמרתי
"אני צריך להגיד לך משהו " יקיר אמר
"דבר"
"אני ושלי חברים .. , כועסת ? "
"לא מזל טוב .. סליחה אני לא במצב רוח להתרגש .. "
"זה בסדר.. רוצה ללכת לאנשהו ?" תובל אמרר
"לאן?"
"למקום שאת הכי אוהבת"
"אבל אין לנו בגד ים "
"אז נלך לקחת "
"אני לא יכול קבעתי עם שלי לסרט " יקיר אמר
"תהנה ובלי שטויות!"
"מבטיח .."
"הולכים ?" תובל אמר
" אחריך "
_________________________________________________________________
נקודת המבט של שגיא :
אספתי את שיר והגענו לחנות היא אמרה שהיא משלמת .. שתלך על זה אין לי כוח אליה ..
סיימנו לקנות תדברים האלה .. לא באמת הסתכלתי על מה שקנינו הייתי צריך להיות לבד לקחתי את שיר הביתה ואמרתי לה שניפגש מחר בבית ספר
" אתה לא אוהב אותי נכון ?" באה לי ביציאה זאת גם כן
" שיר בלי סצנות את יודעת תשבוה לבד ניפגש מחר בי "
"אפשר נשיקה? "
"לא כרגע .. "
היא יצאה מהאוטו וטסתי משם הלכתי לים מקום להירגע קצת
יצאתי מהאוטו וישבתי על החוף ראיתי אותה היא יותר כוסית שהיא בבגד יםם כמה שאני מקנא בתובל עכשיו … היא בכתה אני רואה עליה שהיא בכתה ..
זה לא קל המצב הזה בכלל לא מצד ראשון אני אוהב את אלה ורוצה לחיות רק איתה מצד שני אני אבא ויש לי מחויבות לאישה שאני לא יכול להסתכל עליה היא הסתכלה עלי וראתה אותי ומיד הסיטה מבט .. הם ישבו וחירטטו דברים שלא שמעתי הלכתי משם לא רוצה אותה על המוח שלי עוד יותר.


תגובות (1)

מושלם

14/12/2013 09:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך