חשוב לציין שזה לא משהו שאני עברתי, רק סיפור שלדעתי מושך מאוד. אף פעם לא יצא לי לכתוב משהו כזה ואני מניחה שזה היחיד שאני אי פעם אכתוב. אם יש משהו שלא אהבתם תגידו (:

מה השם? (18+)

17/12/2015 5226 צפיות 4 תגובות
חשוב לציין שזה לא משהו שאני עברתי, רק סיפור שלדעתי מושך מאוד. אף פעם לא יצא לי לכתוב משהו כזה ואני מניחה שזה היחיד שאני אי פעם אכתוב. אם יש משהו שלא אהבתם תגידו (:

"נו מה נסגר?" שאלתי, כשמלפני מישהו עם ארגז שתייה שלא נקלט במערכת.
זה היה יום ארוך, הייתי כל כך נסערת אחרי שנפרדתי משון, האקס שלי.
הדבר האחרון שהייתי צריכה זה איזו קופאית מפגרת שלא יכולה להסתדר בלי הקופאית הראשית, ואיזה בן אדם שחייב להגיע שנייה לפני לתור.
כל מה שרציתי זה לעזוב הכל וללכת, אבל מאחר ואני ושון נפרדנו והוא עזב את הבית, אין אוכל.
האיש שמלפני הסתובב, גבר עם זיפים, גבוה ממני בשני ראשים.
"אני מצטער, אישתי תהרוג אותי אם אגיע הביתה ללא השתייה", הוא אמר, חייך והסתובב חזרה לקופאית.
עברו כמה דקות והגיע תורי, שילמתי ומיהרתי לצאת.
בדרך לאוטו מעדתי בגלל הרצפה המחוספסת, וכל המוצרים נפלו.
הרגשתי שמישהו עוצר אותי מליפול, זה היה אותו אחד מהקופה.
"צריכה עזרה?" הוא שאל וצחק, ומשום מה הצחוק שלו הרגיע אותי.
"כן, אני אשמח, עבר עלי יום קשה", עניתי.
הוא עזר לי להרים הכל ולהעמיס הכל באוטו.
"תזהרי לא לעשות תאונה עם המזל הרע שלך" הוא אמר וקרץ, ונכנס לאוטו שחנה לידי.
נכנסתי לאוטו, ולא הצלחתי להתניע אותו.
"שום דבר לא הולך לי היום!", צעקתי לעצמי ודפקתי את ראשי בהגה שהשמיע צליל מחריש אוזניים.
שמעתי דפיקה על החלון, זה שוב אותו אחד.. אין לו אישה לחזור אליה לעזאזל?
"מה הפעם גברת 'לא הולך לי'?" הוא שאל בטון מתנשא אך עדין.
התחלתי לצחוק מייאוש והסברתי לו שהאוטו שלי הלך, ואני כנראה אשאר תקועה אל מול הסופר הארור לנצח.
"קחי הכל וכנסי למכונית שלי, אני אסיע אותך הביתה" הוא אמר בחיוך וצחקק.
לקחתי את כל המוצרים ונכנסתי למכונית שלו, מכונית של מנהלים, שחורה וגדולה.. לא כמו המכונית של האקס הכלומניק שלי.
בדרך לביתי הוא שאל אותי שאלות, חלקן רגילות וחלקן קצת יותר מטרידות.
"אז מה ? נפרדתם כי הוא לא היה טוב במיטה?" הוא הסיק אחרי שציינתי בפניו ששון היה אגואיסט מכל הבחינות. משום מה הוא צדק.
צחקתי צחוק אמיתי וטהור והנהנתי בראשי.
"אכפת לו רק כמה שהוא נהנה, הוא לא מחכה שאני אקבל את הסיפוק שמגיע לי" עניתי לו ונהייתה שתיקה.
האוטו נעצר בפתח ביתי, הוא החנה אותו כדי לעזור לי עם הדברים.
'איזה ג'נטלמן', חשבתי לעצמי, 'כזה גבר מגיע לי'.
כשהגענו לפתח הדלת הרגשתי שיש בנינו איזושהי משיכה, הוא היה גבר מאוד מושך ואני אמנם קטנה ורזה אבל מאוד נשית ומטופחת.
היה לו ריח טוב, כזה שנשאר עלי ולא עוזב אותי גם אחרי שהוא הולך.
אחרי שהגענו עם כל הדברים לפתח הבית הוא רכן את גופו כדי להגיד לי שלום וללכת, אבל ענינו נפגשו והוא התחיל לנשק אותי בלהט.
לא הבנתי בהתחלה מאיפה זה הגיע, הוא נשוי והיה נראה שהוא רק מנסה להראות נחמד.
עברה בי המחשבה שמה שקורה באותו רגע הוא פשוט שגוי, אבל אז הרגשתי שדווקא בגלל שזה אסור, וזאת בגידה מבחינתו- זה כל כך מושך.
השארנו את הדברים כמו שהם ונכנסו לבית.
הוא הרים אותי ועצר לרגע, "איפה החדר?", הוא שאל וצחק
"ואם אין חדר?" עניתי עם מבט שובב והוא הניח אותי על השיש במטבח.
התיישבתי ורק חיכיתי שהוא יוריד את בגדיו, כל כך רציתי את זה אחרי היום הנורא הזה.
הוא הוריד את חולצתו המכופתרת, שמתחתיה הסתתר גוף מושלם, צורת וי קרוב למפשעה, שרירים שלא מהעולם הזה וקצת זיעה שגורמת לעורו השזוף לבהוק.
הוא המשיך לנשק אותי ולנשוך את שפתי בעודו נוגע בי ומוריד לי את החולצה.
ירדתי מהשיש ועמדתי על ברכיי, מוכנה לפתוח כל כפתור ורוכסן במכנסיו ולתת לו את המציצה של החיים.
הוא עצר אותי ואמר בלחישה "היום את נהנת, אל תדאגי לי".
זה פשוט הטריף אותי! כל גופי היה צמרמורת והשתוקקתי לחוות כל דבר איתו.
נשארתי עם תחתונים וחזייה, הוא נגע באיבר המין שלי מעל התחתונים הרטובות מחרמנות.
הוריד את מכנסו, ובלי שהבחנתי פשוט ירד לי.
הרגשתי את לשונו מסתובבת לי באיבר המין, כל טיפת רוק שלו הפכה את ההרגשה לנעימה יותר.
תוך כדי החדרת אצבעותיו התחלתי לגנוח.
זה היה כל כך טוב, זה היה כל כך אסור.. זה הרגיש טהור אבל מלוכלך.
אחרי שגמרתי מהמציצה המושלמת שלו, הוא שם קונדום שהיה בכיס המכנס שלו על איבר מינו הגדול והתחיל לזיין אותי לאט וחזק.
הוא ראה שקצת קר לי, אז הוא הניח את כל גופו עלי ונשק לצווארי.
הנשימות שלו היו כל כך מפתות וחמות, והנשיקות הלוהטות בצוואר השאירו לי סימנים.
הוא פשוט נתן לי להרגיש האישה היחידה בכל העולם הזה.
הוא נתן תחושת מגן, כשיד אחת הייתה מונחת על המותן שלי והיד השנייה לצד גופי אוחזת בשיש, והורידים בידו בולטים ממאמץ.
כל פעם שגנחתי חזק יותר הוא העלה את המהירות שבה הוא זיין אותי.
בפעם השלישית שגמרתי הוא גמר יחד איתי, זה הרגיש כל כך טוב ונעים, איך המהירות לאט יורדת וגופו רועד מהנאה, איך שאני והוא גונחים ביחד עד לסיפוק המושלם.
אחרי שגמרנו עם האקט הוא שאל אם הוא יכול להתקלח אצלי כדי שאישתו לא תחשוד, הנהנתי בראשי והבאתי לו מגבת.
כשהוא יצא מהמקלחת הוא פשוט התלבש והלך לכיוון הדלת.
נזכרתי במשהו ברגע האחרון, אני לא יודעת את שמו.
צעקתי לו בשנייה שהוא בא לצאת מהבית "רגע! מה השם?", והוא לא אמר מילה, יצא מהבית, סגר את הדלת.
זה היה סקס ללא רגשות, ללא מעצורים וחרטה, זה היה הסקס הכי מדהים בעולם, לעולם לא אדע את שמו.


תגובות (4)

ממ.. נשמע מעניין,סקסי ושובבי.
תיאורים טובים.
הכל היה ישר ולעניין. לפעמים זה לא הכי טוב בסיפורים אבל כאן בהחלט השתלב יופי.
אחכה להמשך.

17/12/2015 02:02

מעניין מאוד , וכתיבה טוב אבל אם תוכלי לוותר על הסלש הזה ולשים במקום זה מרכאות , יהיה יותר טוב.

17/12/2015 02:05

    אני לא שמתי סלשים.
    משום מה זה ככה פרסם לי וזה לא נותן לשנות.. כאילו, כשאני עורכת את הסיפור זה בכלל לא מראה לי שיש סלשים.
    יש לך מושג מה זה?

    17/12/2015 03:23

סיפור יפה! אשמח אם תקראו את שלי

17/12/2015 15:20